Статуетку треба? Кращі сукні Еммі 2015..

...В місті янголів вчора відгомоніло нагородження серіальних "кращих з кращих" ...Головним і абсолютним тріумфатором премії Еммі 2015 став серіал "Гра престолів"...(це ще один дзвіночок почати дивитись цей серіал). Творці та актори серіалу загалом отримали 12 статуеток. Серед них і кращих драматичний серіал року.
Кому цікаво....Комедія року - "Віце-президент", але цей серіал я також не дивлюсь....словом там у списку ще чимало номінацій, які мене мало цікавлять, і ще стільки ж людей - акторів та актрис, які мене цікавлять ще менше. Єдине чим зацікавлюють такі заходи - це силою-силенною красивих і не дуже суконь. Прошу на оглядини того, що сподобалось мені....і може би щось з цих нарядів я би і вдягла на червону доріжку. Якщо б звісно випала така нагода))








А фото я люб'язно позичила з Daily Mail. А в якій сукні ви б хотіли отримати статуетку Еммі?



Share:

0 коментарі