Гайнемо на Фіджі))))

...Надворі вже справжня осінь...Але вона нас тішить сонечком і теплом, тому сумувати зовсім не хочеться. А навіть, якщо на хвилинку "осіння хандра" бере гору...треба робити яскравий манікюр.

Відео-блогери дуже хвалять лак ESSIE в кольорі FIJI. Я би, звісно не пробачила собі, якщо б цього лаку не було в мене в колекції....тому віднедавна FIJI поселився й у моїй косметичці.







Лак продається у доволі великій банці...аж 13,5 мл. Зізнаюсь, я не надто люблю такий
формат...бо кольори мені швидко надокучають....і рідко який лак я використовують до кінця. На моїй пам'яті, лише у двох лаках своєї колекції я побачила денце.



Колір 348 FIJI дуже дівчачий і ненав'язливий. Ніжно рожевий. Такі кольори в мене асоціюються з весною.


Як і я очікувала, такий колір кладеться полосами. Щоб лак виглядав ідеально, треба приблизно 3 шари. Але величезний плюс ESSIE - він дуже швидко сохне, а це не може не тішити.

Трішки вкорочую нігті. Не люблю довгих "кігтів".


Гель для видалення кутикули від VIVIENNE SABO. Насправді засіб, який позиціонує себе як гель...зовсім не гель, а просто рідина. Запах не яскраво виражений, приємний. Зі своїм завданням в принципі справляється...


Відсуваю кутикулу апельсиновою паличкою.


Наношу основу під лак. В мене це Odri - зміцнювальна система. І хоч на баночці пише, що засіб можна використовувати як закріплювач, мені як основа він ідеальний))))


Даю основі трішки підсохнути....це приблизно 3-5 хвилин. І на черзі ESSIE.


Це лише перший шар.


А ось другий. Я на цьому закінчу, бо нині не маю часу, довго висихати. І сьогодні я обійдусь без закріплювача. Для довідки. В мене закріплювач сушка Revlon. про неї скоро буде окремий пост))))

До речі тримається лак ESSIE - FIJI 4-5 днів. А більше і не треба))) всім яскравого тижня. Ваша Ulia-La.

Share:

0 коментарі