Gialur MAGNIFIQUE від Piel. Мої враження.

Українська натуральна косметика! Як же ж приємно це звучить. А ще приємніше, що такої косметики з'являється чим раз більше, і деякі торгові марки вже можуть скласти достойну конкуренцію "люксовим" іноземним засобам. З однією з таких марок і хочу вас познайомити. Це українська торгова марка PIEL і їхня активуюча сироватка з гіалуроновою кислотою Gialur MAGNIFIQUE. 
Я лише починаю знайомство з цією маркою та їхньою косметикою. Для мене все нове і цікаве. Виявляється, Piel (П'єль) – в перекладі з іспанської «шкіра». Тому виробники дбають про те, що ваша piel була доглянутою та розкішною. Якщо ви вперше чуєте про цю косметику, то повинні знати, що засоби PIEL - натуральні, тобто не  не містять: формальдегідів, консервантів парабенів, SLES, фарбників та ароматизаторів (лише інколи використовуються дитячі гіпоалергенні ароматизатори). 
Я обрала для себе сироватку Gialur MAGNIFIQUE. "Сироватка призначена для інтенсивного зволоження шкіри і активного пробудження її природної краси та молодості. Надає шкірі молодого блиску, повертає їй природне сяйво і оксамитову рівну текстуру". Ось такий опис я знайшла на сайті компанії. І, зізнаюсь, він мене підкупив. Давно хотіла спробувати щось схоже. В мене в косметичці, зазвичай, оселяють звичайні креми, а ось такого засобу не було. 

Сироватка підходить для красунь віком від 25 до 39 років. І для сухої чутливої, нормальної та комбінованої шкіри. Я тут вписалась по всіх параметрах. 
Пластикова баночка оформлена лаконічно. Зі зручним дозатором. 
Користуюсь цією сироваткою вже майже тиждень. Наношу на попередню очищену шкіру. Ввечері - перед сироваткою "пшикаюсь" термальною водичкою, а потім "похлопуючими" рухами наношу сироваткою. Раніше брала дві дози, тепер достатньо однією. Також на ніч беру зволожувальний крем. Сироватка це дозволяє. ЇЇ можна застосовувати як самостійний продукт, так і базу під крем, так вона зробить ваш догляд ще дієвішим. 
На ранок очищаю шкіру і просто наношу сироватку. Без термальної водички і крему. Вона чудова база під макіяж, бо робить шкіру матовою. 
Консистенція  легкого рідкого крему. Сироватка гарно наноситься, миттєво вбирається і  гарно зволожує шкіру. 

Єдине, що мене спершу бентежило - це запах. Серйозно, він нагадує запах клею ПВА. Але під час користування, до нього звикаєш. В принципі відчуваєш запах засобу лише, наносячи його на обличчя, потім запаху немає. 
Видимих результатів, тобто гладенької та ніжною шкіри, варто чекати за 8 тижнів, як каже виробник. Але я покладаю на цю сироватку великі надії. 
Результат: ідеально зволожена шкіра миттєво стає м’якою, гладенькою та ніжною на дотик. Завдяки комплексній дії компонентів сироватка інтенсивно зволожує та відновлює структуру шкіри. При регулярному використанні підвищується її пружність, рельєф шкіри помітно вирівнюється, колір обличчя покращується. Ви збережете красу та молодість шкіри надовго. 
За два місяці обов'язково повідомлю вас про результати моїх експериментів. 

 Замовити таку сироватку чи інші засоби від PIEL можна на САЙТІ.


Засіб наданий PIEL для незалежного тестування. 

Підписуйтесь на сторінку мого блогу у facebook та VK, щоб першими дізнаватись про оновлення) 







Share:

1 коментарі

  1. Упаковка лаконічна, мені подобається. Цікаво, яка "начинка") Чекатиму твого відгуку за пару місяців.

    ВідповістиВидалити