La Roсhe-Posay. Огляд улюблених засобів для обличчя.

Ближче до свят мені хочеться говорити та думати лише про приємне. Тому сьогодні розкажу, про свою улюблену аптечну торгову марку La Roсhe-Posay. З цими засобами мене звели проблеми зі шкірою. Зізнаюсь, у мене ніколи не було проблемної шкіри. Страшні і надокучливі прищі, навіть у підлітковому віці, мене не мучили. Але одного прекрасного літа 2011 року, щось змінилось. І все те, що переживають підлітки у 13-15, я пережила у 23.


Треба було негайно щось з цим робити. Маскувати не варіант. Треба лікувати. Так я познайомилась з Effaclar.
Чудодійний засіб, якщо у вас проблемна шкіра. Вважаю, що він також підійде власницям комбінованої шкіри. Уявіть!, що я зі своєю нормальною-сухою шкірою використала три банки такого засобу. Мені дуже подобалось, як засіб піниться, гарно очищає шкіру від забруднень. А те, що злегка підсушує шкіру не біда, від цього рятує зволожувальний крем. Однозначно рекомендую, якщо страждаєте від прищиків та інших неприємностей. Я перестала користуватись Effaclar, лише через те, що зрозуміла, що більше не потребую, такого специфічного засобу. І перейшла на іншу вмивачку.
Тобто на ось такий гельчик. Засіб, сам по собі, класний. Непогано змиває забруднення, макіяж. дуже ніжний та шкодує шкіру. Вмивання "до скрипу" - це не про нього. Але я лише двічі купувала його. Дуже мені бракувало пухкої піни. Тому і зараз намагаюсь купувати лише такі вмивачки, які треба вспінити. Але, якщо ви любите ніжне вмивання, то такий гель - чудовий варіант.
Також креми від La Roсhe -Posay для мене одні з найкращих. Наприклад, ось цей, що на фото вище, Hydraphase я, зазвичай, обираю на весну-літо. Він гарно зволожує, має SPF фактор, що захищає мої веснянки від сонця. Має легку текстуру. І чудово підходить, як база під макіяж. На зиму я обираю більш зволожуючі креми. Наприклад, HYDREANE EXTRA RICHE. 
Ще один мій улюблений засіб, без якого не обходить жодне моє літо - це термальна вода. В особливо спекотні дні - це справжній порятунок в твоїх руках. Я зазвичай, намагаюсь натрапити на акцію в апетеках, які дають змогу купити велику банку, а до неї отримати в подарунок маленьку. Тоді  велику банку залишаю для домашнього користування, а маленьку ношу в сумочці.
І навіть такий скептик в косметичних питаннях, як мій чоловік, на морі не випускав з рук цю чудо водичку. До речі, саме у морській відпустці, я відчула, який це незамінний засіб. В мене кілька років тому почалась алергія на сонце. Після прийому сонячних ванн, страшенно починає свербіти шкіра, особливо після купання в солоній воді. Так от лише термалкою і рятувалась.

Єдиний мінус в продукції La Roсhe -Posay - це її ціна. Яка з кожним стрибком долара стає все вищою. І нема на те ради)

Розповідайте, чи ви користувались косметикою La Roсhe -Posay? Як враження?


Всі засоби купувала за власні гроші. 
Не реклама. 

Давайте дружити у Facebook та ВКонтакті. Буду рада))))

Share:

1 коментарі

  1. У мене була вмивачка, але якось не припала до душі.. Зате дуже полюбила Effaclar Duo+ хоча тепер й змінила всю лінію LRP на Uriage, в силу цікавості і нових вражень :)

    ВідповістиВидалити