Hand cream Hruska Manufactura. Перше знайомство з маркою.

Привіт усім. Знаєте, зловила себе на думці, що яким би важким та емоційно насиченим не видався день, коли сідаю писати свіжий пост в блог, втома миттю зникає. Тому сьогодні, після важкого понеділка знову шукаю розради на цих Інтернет-сторінках. Сьогодні знайомитиму вас з чудовим і дуже ароматним кремом для рук.


Нещодавно я мала нагоду познайомитись з інтернет-магазином Girlswillbegirls. Тут стільки всього класного, що очі розбігаються по екрану, а рука сама мимоволі одним кліком закидає продукти в корзину. Так в мене з'явився новенький крем для рук (і не тільки) і сьогодні він винуватець мого посту.

Про марку Manufactura з Чехії я чула давно, також читала чимало схвальних відгуків, тому коли в асортименті магазину побачила цю марку, без сумніву знала, що щось точно візьму з їхніх продуктів. Так в мене оселилась Грушка.
Коротко про Manufactura. Косметика родом з Чехії. Виробники запевняють, що їхні засоби натуральні, а на рецептуру надихає все виключно чеське: пиво, моральські вина, сіль термальних джерел Карлових Вар, цілющі трави чеських полів тощо. Кажуть в марки класні засоби для волосся, надзвичайно ароматні лосьйони для тіла і дуже ніжні бальзами для губ. А я авторитетно можу заявити, що також тут, без сумніву одні з кращих кремів для рук, які я будь-коли мала.
Знайомтесь, це Hruska (Грушка). Живильний крем для рук з екстрактами груші, з додаванням масла: бамбуку, винограду та каріте. Збагачений фруктовими кислотами і антиоксидантами +бета-глюкан, гліцерин, пантенол і вітамін "С". Усе це в комплексі має запобігати передчасному старінню шкіри рук. Рекомендований для щоденного використання для зволоження та захисту шкіри рук. 

Упаковка. Дизайн туби дуже милий. На перший погляд може здатись, що тюбик з алюмінію, але ж ні, він пластиковий і гнучкий.  Також зручна відкидна кришечка, вона щільно закривається, але й з легкістю відчиняється, не нашкодивши вашому манікюру. Об'єм 100 мл.
Консистенція у крему однорідна, кремова, в міру жирна. Крем дуже ніжно розподіляється, майже одразу вбирається, бо шкіра на руках в мене доволі суха. Попри те, крем залишається на шкірі, але не жирною плівкою, а легким захисним покриттям.  Відчуття таке приємне, крему на руках ніби й не видно, а руки ніби в оксамитових рукавичках. Словом, крем на шкірі дуже приємний. Тим паче, помітила, що навіть після миття рук він однаково ще залишається на шкірі, що для мене великий плюс.
Окремі компліменти виробникам за запах крему. Я просто в захваті від нього. Навіть інколи просто дістаю крем зі сумочки на роботі, що б вдихнути ці божественні аромати. Ні-ні, я зовсім не перебільшую. Крем дійсно пахне просто геніально. Дуже солодко і фруктово, трошки грушкою з яблуком, з нотками аромату  стиглого винограду і квітами суниць. Словом так мені пахне літо. Я вже так засумувала за цією порою, а цей крем, зроблений дбайливими руками чеських майстрів хоч на кілька хвилин відносить мене в ті спекотні дні.
Отож, якщо у вас якраз закінчився крем для рук, раджу спробувати Hruska від Manufactura. Зручно зробити замовлення тут. Я ж точно спробую ще якісь продукти від цієї марки. Тим паче на Girlswillbegirls є з чого вибрати.


Продукція надана для незалежного тестування інтернет-магазином Girlswillbegirls


Share:

16 коментарі

  1. Приємна "хрюшка")) Я тільки для обличчя крем цієї фірми пробувала, а для рук дарувала з персиком) Аромат просто бомба!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, ці аромати...я конкретно на них підсіла))) Я також читаю як "хрюшка", такі смішні ті чехи)))

      Видалити
  2. Дуже крутий кремчик :)
    Маю саме бальзамчик для губ)) Але такий він легкий і невагомий, що тримаю його на весну і літо :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що зайшла, Соню) Так кремчик дуже-дуже...а бальзам як? Радиш спробувати?

      Видалити
  3. Я не знакома с маркой, но прочитав отзыв захотелось. Аромат груши очень люблю! Классный кремчик!

    ВідповістиВидалити
  4. Мені теж крем сподобався) подумую придбати і собі)

    ВідповістиВидалити
  5. О Карлові Вари, о мандри... Люблю цю марку за аромати і ефекти))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так...а я крем чеський вже спроббувала....тепер можна і в мандри)))

      Видалити
  6. красивое оформление крема, интересно его аромат услышать)

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за чудовий відгук! Теж схотілося придбати заради запаху, обожнюю ароматні креми для рук.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він дуже ароматний, спробуйте) Дякую за візит, рада знайомство, і буду вдячна за підписку)))

      Видалити