AlpStories Body Firming Gel. Готуємо тіло до літа.

Ранки стають все теплішими і я таки дозріла до того, щоб знову почати бігати. Тим паче, поруч величезний стадіон. Якщо сила волі мене не підведе, вранці понеділка шукайте мене на біговій доріжці. Заодно й перевірю, як працює в спілці зі спортивними навантаженнями зміцнюючий гель для тіла від Alpstories.


З цим словенським брендом я вже вас знайомила. Це натуральна косметика з-під Альп, без шкідливих компонентів у складі і дружня до звіряток. Користуюсь гелем вже понад два місяці, щоправда не регулярно і дуже економно. Але враження про засіб вже склала.
У складі Alpstories Body firming gel екстракт плюща та рутин, що прискорюють виведення надлишку води, токсинів, сприяють мікроциркуляції. Мигдальна олія розгладжує та тонізує шкіру. Ефірні олії герані, кипариса та ялівцю сповільнюють виникненню целюліту, підтримуючи струнку фігуру.
200 мл гелю помістились в широку пластикову баночку зі залізною кришкою. Це стандартне упакування для засобів цього бренду, яке мені дуже імпонує. Під кришкою додаткова захисна мембрана. Я її не викидала, зараз вона служить як ущільнювач для кришки.
Щодо консистенції, то я б скоріше назвала засіб крем-гель. На вигляд як крем - повітряний та однорідний, а ось наноситься і відчувається на шкірі, як гель.

Засіб дуже легко наноситься і розподіляється по шкірі. Все через його надлегку текстуру. Також серед плюсів, він вбирається в шкіру за лічені секунди, залишаючи приємне відчуття добре зволоженого тіла.
Окремо треба відмітити і дуже сильний аромат засобу. Насичений запах трав та квітів, на тілі тримається дуже довго. Особливо перед сном, враження таке ніби засинаєш не на ліжку, а в лугу серед трав, такий релакс. Чоловік перше кривився від запаху (йому взагалі з ароматом вгодити тяжко), а потім звик.
Оскільки видимих ознак целюліту в мене немає, не можу сказати, наскільки він дієвий у цьому плані. Але інші дівчатка- блогери вже давно нахвалюють цей гель, думаю, що неспроста, а за гарну роботу.
І хоч целюліту немає, вигляд моїх ніг мене зараз не надто тішить. Я ж думала, що мені завжди буде 16 і мої тоненькі ніжки такими ж і залишаться. А не тут то було. Тому й планую почати бігати, а за підтяжку шкіри та підтримку тіла у гарній формі допоможе подбати ще й зміцнюючий гель від Alpstories. Принаймні я на це дуже сподіваюсь.
Замовити засіб можна замовити на сайті AlpStories.
А як ви готуєтесь до літа та сезону коротких суконь? Розповідайте свої премудрості в догляді за тілом.


                                                                                                           Засіб люб'язно наданий AlpStories для незалежного тестування

Share:

16 коментарі

  1. Цікавий засіб :)
    Знаю, що тримати шкіру в тонусі допомагають регулярні скраби :)
    Ну і, звісно, куди без спорту) Тому молодець, що починаєш бігати. Зараз, до речі, дуже круто бігається. Я от дійсно почала відчувати задоволення від бігу :)
    Тому не зволікай і все буде взагалі чудово :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно) Ти взагалі така "бігунья". Стежу за твоєю активністю в соцмережах.

      Видалити
  2. Гарненький! І консистенція така приємна)
    Бігати мені все лінь, але я знаю, що такі кремчики найкраще поєднувати зі спортом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Консистенція у крему чодова, тому дуже раджу) А про спорт...я також трохи лінива до нього, але щось надумала зайнятись...подивимось на скільки мене вистачить.

      Видалити
  3. Я відновила заняття йогою і зараз збільшила кількість практик, чудово підтягує все тіло. З таким гелем результат має бути гарний, бо вже маю прояви целюліту(. Уляна дякую за корисний відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка. А мені от йога не пішла) спробувала один раз - якось мені не цікаво, краще пілатес, або біг на свіжому повітрі.

      Видалити
  4. Отличное средство. Люблб эту марку.

    ВідповістиВидалити
  5. Отличный крем. У меня такой же, очень нравится

    ВідповістиВидалити
  6. Приємний засіб) Я використовую олію від AlpStories, у неї дуже легкий аромат

    ВідповістиВидалити
  7. Ох бегать по утрам, даа надо :) И мне тоже )
    Крем выглядит очень аппетитно!)

    ВідповістиВидалити