Мій ЧЕРВЕНЬ. Коротко про те, як минув перший місяць літа.

Ось і ще один місяць 2016 року злетів, як один день. Кажуть, чим старша стаєш, тим швидше минає час. Можу підписатись під кожною буквою цього твердження. І додам, що час не минає, а летить з неймовірною швидкістю. Вже добігає до завершення мій третій десяток, залишаючи за собою приємні і не дуже миттєвості. Втім, я не хочу перетворювати блог на "колонку нитіка", то ж тут ділюся з вами лише приємними митями мого життя. Сьогодні коротко про те, як минув мій червень. Він був не надто насичений, тому пост буде коротеньким. Та й чого вас завантажувати зі самого понеділка. Пра? :)



Робота...дім...робота. Практично, так можна охарактеризувати минулий місяць. На різні походеньки та посиденьки залишалась лише субота-неділя. Але цього цілком достатньо. щоб трішки відновити сили.
На початку червня у Львові у Палаці мистецтв відбувся ярмарок hand-made товарів OneDayShopLviv. Показати і вторгувати свій крам приїхали навіть гості з Києва, Херсону та інших українських міст.  Я звісно, як справжня шопоголічка, прийшла за одним, а пішла з повними пакетами іншого. Хотіла купити пленер та сережки-китиці, але зорі стали так, що в моїх руках опинилось купа натуральної косметики та іншої всячини, огляди на які ви точно знайдете незабаром в блозі. А ще OneDayShopLviv став для мене гарною нагодою побачитись з моєю подружкою Наталею, яка тепер працює в далекій від журналістиці сфері і бачимось ми з нею все рідше і рідше.


Чудовий захід в середині червня організовувала Леомода. Щоб ви знали, у Львові не тільки класна кава, а й взуття. Для усіх присутніх провели майстер-клас з візажу. Я щоправда, майже нічого нового для себе не почула (мабуть занадто довго вже дивлюсь YouTube), а ось поради стиліста, як обирати взуття та сумки слухала зі задоволенням та багато нового дізналась. А от ви знали, що носик взуття має бути наближено схожим на ваше підборіддя, тоді ви матимете начебто завершений образ? Я вперше це почула від Олесі Беньо на День краси з Леомода. І зараз всі поради активно використовую.


Півхвилинки чудової атмосфери на "День краси з Леомода" у цьому відео.


Цього місяця в мене з'явилось кілька гардеробних обновок. Мій улюблений топ-комбінація, з якого я просто не вилажу, пошила дизайнер Христина Жмінковська, за що їй величезне дякую. Я ще раз переконалась, що мені без зеленого нікуди, а такі топи просто мас-хеви в гардеробі кожного, бо личать абсолютно під все.


Ще один незамінний атрибут моїх образів останні кілька днів - чокер, який виготовляє майстриня з Тернополя. chokers_te - ось її профіль в Інста, там чудові чокери за смішними дуже лояльними цінами.


Що я ще робила в червні? Просто селфилась, зустрічалась з друзями та насолоджувалась теплими деньками.







А як минув ваш червень?)

Tags:

Share:

26 коментарі

  1. А де це такі коктейлі?))) СМАЧНІ?) Збираємось з чоловіком в центр і якраз хочемо витипи смачні безалкогольні коктейлі, але не смузі (вдома робимо смачніші, аніж в будь-яких кафешках). А ти аж надихнула мене написати блог про свій червень))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саме цей в Сові на Братів Рогатинців, здається. Це був якийсь напій з лавандою, на любітєля. Але загалом там смачненьке безалкогольне мохіто та інші штучки) Давай, він в тебе точно був яскравіший))) Зі задоволенням почитаю)

      Видалити
  2. Барвистий червень) Комбінашечка дуже красива, вимагаю більше фоть в ній)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вимагаєш, значить будуть)) Скоро))) Ходжу часто, але чому фотки не роблю)))

      Видалити
  3. Класний червень) Топ-комбінашка просто вау)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дико позитивні фоточки)) Гарний початок літа!

    ВідповістиВидалити
  5. Отличный месяц у тебя получился.

    ВідповістиВидалити
  6. Чудовий червень! Стільки позитиву у фото! Дякую що поділилася!

    ВідповістиВидалити
  7. Какие потрясающие фото! Вы красавица!

    ВідповістиВидалити
  8. Ульяна, тебе в самом деле волшебно красиво в зеленом! Тоже захотелось подобный топ) И Чокер! Спасибо, что поделилась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, приємно чути)) Не бачу жодних перепон щоб і тобі купити всі ці речі) чекатиму на твої фоточки в обновках)

      Видалити
  9. Топ-комбинация просто шикарный! Обожаю такой изумрудно-зеленый оттенок)

    ВідповістиВидалити
  10. агааа.... подивилася фотки, прочитала коменти і тепер панятно, чому ми в магазині шукали одяг лише зеленого кольору)Топ гарний)

    ВідповістиВидалити
  11. От настроююся на робочий процес читаючи твій блог :)

    ВідповістиВидалити