Loreal Paris Nude Magique Cushion/ 01 Ivory. Мій досвід знайомства з кушонами.

Ще місяць тому я, мабуть, була єдиним блогером на світі, який ще не спробував кушонів. Дивно якось і зовсім не схоже на мене, але рука до них майже не тягнулась. Але все ж цікавість і наполегливість коліжанки (не питайте, як вийшло так, що кушн мала купувати подруга, а купила я) і ось Loreal Paris Nude Magique Cushion у моїй косметичці. І я готова поділитись з вами враженнями про цей заморський засіб.



Кушони (чи кушни чи кушини: хто знає як правильно?) не новинка на косметичному ринку, але думаю є чимало людей, які про них і нині чують вперше. І це попри те, що блогери і журнали просто "прогуділи" про кушони вже всі вуха. Для тих, хто не в темі поясню.

Кушони родом з Кореї (не дивно, правда), за традицією саме там з'являються найдивніші продукти, які згодом просто вибухають популярністю. Суть кушина проста. Без всяких премудростей, це губка просочена доволі рідким тональним засобом. Нині у форматі кушонів є, по-моєму, все: від помад до рум'ян. Найкраще наносити кушн рідним спонжем.


А тепер розглянемо мій кушончик від Loreal. Це мабуть найфогенічніший продукт, що в мене був. Ви так не вважаєте? Пластикова баночка з рожевого золота, яку так і хочеться зайвий раз витягнути зі сумочки. Величезне дзеркало на всю кришку. Воно все таке блискуче і гарне. Єдине, шкода, що більшість блискучих написів з кришечки вже стерлись.



Під кришкою ховається дзеркало і спонж, яким і радять наносити кушн. Зізнаюсь, наносити чимось іншим я й не пробувала, бо спонжик чудово виконує свою роботу. Від самої просотаної тональним засобом губки, спонж відділяє ще одна кришка.


 Принцип такий: відкрити кришку-дістати спонж- відкрити ще одну кришку-намочити спонж в тональний, яким просочена губка-нанести на обличчя. Важливо, що засіб треба не розмазувати по шкірі, а наче вбивати його в неї, постукуючими рухами.



Засіб чудово піддається нашаровуванню, аби досягти потрібного ефекту.
Але зізнаюсь, я спершу не дуже зрозуміла кушн, тоді шкіра моя була просто жахлива, а засіб не перекривав усіх прищиків і навіть підкреслював сухість. Але тепер, коли шкіра вже відновилась, ефект кушона мені дуже навіть подобається. Тому можу зробити висновок, що  кушон лише на ідеальній шкірі працює, як треба.


До речі, спонжик треба періодично мити. Я роблю це два рази на тиждень звичайною пінкою для вмивання. Щоправда, ось таким чистеньким він мені запам'ятається лише на світлинах, бо до первісно чистого стану його відмити практично не можливо.


Засіб гарно зволожує і підсвічує шкіру. Матового ефекту від нього не чекайте. Так само, як і ефекту маски. Все дуже природно і натурально. Я обрала найсвітліший відтінок 01ivory, підійде справжнім білосніжкам з рожевим підтоном, для мене навіть трошки засвітлий.



Я постійно ношу його зі собою, насамперед через зручне дзеркало. А ще щоб підправити макіяж. Власне, кушн і створювали для того, аби завжди мати під рукою тональний засіб. Баночку тонака якось не зручно тягати зі собою, а ось тональний у форматі пудри, чому б і ні?


І якщо раніше на запитання: "Ну і як тобі кушон?", - я крутила носом і відраджувала його купувати. То нині, я скажу: "Чому б і ні? Спробуйте і складіть свою думку".
Єдине, якщо любите природне сяяння шкіри обличчя, беріть. Якщо ж чекаєте сильного маскування і матового ефекту, то кушн, скоріш за все не ваша історія. Але вирішувати вам!!!

Від себе додам, що мене дуже турбує гігієнічність цього продукту. Попри те, що спонж я постійно мию, бактерії і всяке "бє" однаково потрапляють з обличчя на робочу зону кушина. Як з цим бути, хто підкаже?

Ну, а нижче до вашої уваги Loreal Paris Nude Magique Cushion в дії (і моя недосконала шкіра в її не найкращі часи у всій красі). Роздивляйтесь.





А ви вже користувались кушонами? Які пробували? Як враження?


Share:

13 коментарі

  1. І я чекала на твій огляд цієї "корейської" радості, сама давно хотіла спробувати, але мої запаси тональних мене поки зупиняють. Виглядає гарно, і так тішить що є гарний світлий колір, для мене це завжди така проблема підібрати відтінок для мене "молочної". Дякую за огляд, переконала що мені воно треба :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Погоджуюсь про колір))) Він для супер білосніжок, навіть мені трохи засвітлий. Думаю, тобі мав би сподобатись)

      Видалити
  2. О, щось новеньке) здогадувалася, що ти зробиш огляд цієї штуки. Ех, шкода, але кушн -не моя історія. Окремо хочу сказати за фото: дуже вдалі світлини) і багато) Ти вже так відшліфувала майстерність робити фотки і селфі, що пора майстер-клас влаштовувати))) хоча б для мене))))До зустрічі завтра!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завстидала)) добре, розкажу тобі кілька секретів за кавою)

      Видалити
  3. Пока это чудо не пробовала. Мне вообще трудно подобрать тональное средство. Так что, пока я присматриваюсь.

    ВідповістиВидалити
  4. Я ще й досі не спробувала цей тип продукту (власне, я до сьогодні навіть не користувалась тональними засобами, окрім пудри, а сьогодні я купила свій перший тональний крем :)).
    Але як цей кушн ліг - мені подобається. Можливо, і я колись на таке дозрію :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він дуже легкий, тому може якщо не треба шаленого маскування недоліків, він стане чудовим другом))) раджу спробувати, як варіант)

      Видалити
  5. до сих пор не пробовала кушонов, хочу себе с айхерба взять)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой на айхербі купа всього) хоч я так ще жодного разу не замовляла нічого) як візьмеш кушон, розкажеш)

      Видалити
  6. Я все никак не решаюсь кушон попробовать: у меня кожа жирная, а многие утверждают, что для такой кожи не подойдет:( может зимой регусь, когда она у меня не так жирнится и больше на кмбинированную становится похожа. Если пробовать, то хочу от Ив Роше, пототзывам он очень неплохой! А на тебе это средство очень естественно смотрится:)

    ВідповістиВидалити
  7. А тепер я залишилася єдиним у світі блогером, які ще не пробував кушони) Я дуже хочу, але все ніяк собі не куплю. От просто забуваю і все!
    Мені сподобалося, що покриття легке, я його навіть і не бачу. Але класно, що він трошки вирівнює усе це, а більшого мені й не треба.

    ВідповістиВидалити