Jerelia. Shovk. Бальзам для нормального волосся з ефектом ламінації.

Дуже мені подобається вислів авторства Надійки Гербіш, що "є люди з чаю, а є з кави. Тому є назвиЧАЙні, а є ціКАВІ". Геніально, правда? Я подумала, що так само можна поділити і косметичні засоби. В моєму арсеналі чимало цікавих і назвичайних засобів, з якими я надовго.

Але в косметиці є ще третя категорія (впринципі і з людьми так само) - "просто" засоби. Це ті, які непогано виконують свою роботу, але захвату в тебе не викликають. Сьогодні про один з таких екземплярів бальзам від українського бренду Jerelia.


Це бальзам для нормального волосся зі серії Shovk. (Бренд, я зауважила, мастак вигадувати назви для засобів).

Я думаю, ви помітили, що зазвичай я люблю бути багатослівна та доволі красномовна у своїх постах, але тут все інакше. І не через те, що засіб не сподобався. Навіть навпаки. Просто він настільки звичайний, що аж нічого додати.


Здавалось би, нічого йому не бракує. Приємний солодкуватий аромат, ніжна кремово-гелева текстура. І навіть банка плюс-мінус зручна, хоча я все чекала коли той дозатор заб'ється і почне плюватись. Поки він тримається справним "міцний горішок".


На волоссі ніби теж працює. Зволожує, полегшує розчісування, легко розподіляється, не обтяжує волосся. Але якесь в мене дивне до нього ставлення. Так ніби добре, що він є, але я не сумуватиму, коли його не стане. Ну і цей обіцяний "ефект ламінації"... ви серйозно?


Раніше я вже бачила дописи про враження від цього бальзаму. Скажімо, інші дівчата були більш категоричні. Я ж не можу ні спростувати, ні підтвердити їхні негативні враження. Скажу, що це просто середньостатистий бальзам для волосся, один з багатьох, за приємною ціною, українського бренду.


Якщо у вас реально проблемне волосся, сильно плутається чи дуже жорстке, то це точно не ваш варіант. А якщо волоссю загалом нічого не бракує, ну хіба новенького бальзаму для щастя, то можете спробувати.  Знайти його можна на сайті jerelia.com
У моєму випадку я "доюзаю" банку і нову не візьму. Хочу шось дієвіше.

Share:

8 коментарі

  1. Такий бальзамчик точно не для мого проблемного волосся)

    ВідповістиВидалити
  2. В мене вічно пробелма з тим, що написати про якийсь середній засіб для звичайних потреб))

    ВідповістиВидалити
  3. Большое спасибо за обзор! А у меня он пока стоит и ждет своей участи, вместе с шампунем...Теперь рука к нему долго еще не потянется, хотя сейчас волосы в нормальном состоянии)

    ВідповістиВидалити
  4. Я Джерелію обережно пробую - новий бренд і все таке. Хоча маска для обличчя подобається, проте не спішу ще щось дивитися.
    Дякую за пост :)

    ВідповістиВидалити
  5. Great review post dear! :) ♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/12/simplicity.html

    ВідповістиВидалити
  6. Ох, я шукаю собі щось подібне, але хочеться WOW, а не "просто цікаве". З цією маркою поки що не складалося ніяк. Може, колись її оберу, але почну не з цього засобу точно.

    ВідповістиВидалити
  7. розкажіть, будь ласка, ще щось про "ДЖЕРЕЛІЮ". Постачальник пропонує взяти в продажі.

    ВідповістиВидалити