Rimmel. The only 1 Matte Lipstick. 700 і 500. Моя матова любов.

Мабуть, не треба нагадувати, що помади - моя любов? А те, що матові текстури мене полонили міцно і надовго? Отож-бо. Тому сьогодні буде без довгих прелюдій. Нині про улюблений бренд, засіб та кольори - про новенькі матові помади від Rimmel The only 1 Matte.


Десь більше місяця тому, до мене приїхала гарнюща розсилка від українського представника бренду Rimmel. Піар-відділ неабияк постарався, щоб задобрити блогерів. Разом з двома відтінками нових помадок у пакунку були ще й смачні прянички (кожен пряник відповідає відтінку помади), які ми з подругою успішно схрумкали до чаю.  Але така смачна розсилка не вплинула на чесність мого відгуку, чесно-чесно.



Отже, я тестувала помади понад місяць. За цей час подружилась з обома відтінками.

700 з промовистою назвою Trendsetter - нюдовий-нюд (у моєму розумінні), відтінок ближче до коричневого. Зараз такі кольори на губах в тренді, а мені явно бракувало такого в колекції. Якщо підкреслити його нюдовим олівцем з бузковим відтінком, виходить дуже  гарно.

500 якраз на сцену, бо так і називається Take the stage- яскраво класично червоний, розкішний відтінок. Взагалі, червоні кольори на губах - це моя стихія, тому поповненню тільки рада. До речі, саме цей червоний я люблю поєднувати з бордовим олівцем, виходить розкішний градієнт.


У помадок дивовижна формула, що абсолютно не сушить губи, при тому вона наглухо матова. Обидва відтінки наносяться без прогалин, добре пігментовані.
Стійкість до 3-4 годин. Переживе перекус, легкий обід, але на слизовій зітреться. Сходить помада поступово, але контур залишається, що мене дещо дратує.


Єдине, не дуже мені вдається повторне нанесення, воно лягає комочками. Все-таки, перед нанесенням краще протерти губи серветкою, краще мокрою, а тоді по-чистому знову наносити помаду.

Впринципі, якщо мати натреновану руку, то можна легко промальовувати контур і скошеним кінцем стіку помади, але я волію краще обвести губи олівцем. Окрім того, для чіткості варто ще й "підтерти" контур консилером.


Носиться помадка комфортно, відчувається ніби на губах щось є, але не критично.

Але є одне але. Втім це питання до виробників: "Навіщо помаді з такою розкішною формулою, така хімозна віддушка?" Одній моїй колезі на роботі, ця помада пахне кавуном. Ми з іншими колегами звісно похіхікали  з цього, бо там і близько кавуна нема, а лише одна суцільна хімія. Ну "бє" натуральне.

Але зважаючи на кольори і текстуру я змирилась з цим "бє" і готова його терпіти. Впринципі, за хвилин 5 після нанесення я вже нічого не відчуваю. Але такий аромат може трохи відлякувати покупців.


Попри негаразди з ароматом помадки дуже класні, крім того і за ціною привабливою. Купити їх вже можна у мережах косметичних магазинів вашого міста, а також тут www.benice.com.ua

А ось і помадки в дії - де який колір розберете?  700 - нюд, а 500 - червона класика.





Який вам колір більше до вподоби? 

Share:

21 коментарі

  1. Червооооний, дуже гарний :) І тобі так личить, нюд теж, але червоний це щось :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) думаю, червоний інколи буває універсальніший ніж нюд))

      Видалити
  2. Мені також червоний - дуже гарний, але не на кожен день, хоча...))
    http://aleksandraoleksenko.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Червоний дійсно розкішний! Хоча і нюд мені також дуже сподобався, такий спокійний, але виразний)

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Ага! Там в лінійці ще ціла купа гарних особливо темних відтінків.

      Видалити
  5. На тебе оба цвета красиво смотрятся:) Ну а для себя я бы выбрала нюд;)

    ВідповістиВидалити
  6. З червоною дуже круто)) Нюдова проте теж симпатична!

    ВідповістиВидалити
  7. В мене є такий самий їхній нюд, я його не те, що обожнюю, а просто шаленію від нього! Він прекрасний влітку та взимку, такий плотний, лягає прекрасно на губи, довго тримається. Зараз як раз період, коли я ношу лише його, просто вмираю за ним! А от червоний ще ніяк не спробую - здається, що мені не пасує. Твій пост мене може надихнути це зробити, але ще не знаю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аню, червоний личить всім. Лише треба свій відтінок знайти)

      Видалити
  8. Клас) тобі так личить що нюдова, що червона 😘😍

    ВідповістиВидалити
  9. Обидва відтінка варті уваги) червоний дуже пасує й виглядає ефектно) а нюдовий такий ніжний, придає жіночності) мені подобаються обидва)))

    ВідповістиВидалити