Вишневі губки. Знайомство з тінтом для губ від Innisfree. Друзі чи вороги?

Якщо глянути на мою колекцію косметики, то неозброєним оком видно, що помади я люблю найбільше. Але є засіб з яким я досі не могла подружитись і вперто уникала його покупки. Це тінт для губ.

Пригадую сумний досвід використання тінта у форматі фломастера - страх якийсь. Потім в магазині взяла потестити корейський тінт у формі блиску: жахнулась ще більше, бо на півдорозі додому губи зморщились і стали схожими на засушений фрукт. Тож, коли дізналась, що з улюбленого магазину корейської косметики minary.co.ua до мене їде тінтик... майже одразу була готова до того, що розгромлю його в пості в "пух і порох". Але він приїхав, я розпакувала посилку, відкрутила ковпачок, вдихнула його вишневий аромат  і ...(інтрига).
І далі розкажу чи подружилась я з цим тінтом.



Якщо "на хлопський розум", то тінт - це кольоровий пігмент для губ, який при нанесенні змінює природний відтінок шкіри. Він не має структуру звичайної помади, блиску і всього звичного. Навпаки, структура його дуже водяниста, легко наноситися на губи і легко розподіляється.


На перший погляд, тінт значно спрощує життя. Натицяв кілька крапель на губи, розтер пальцем і маєш чистий спокій. Але не поспішайте, і тут не все так просто. Аби засіб лежав ідеально, то треба і губи привести до ідеалу. Ну хоча б поскрабувати і не забувати про бальзам.


З власного досвіду, можу порадити наносити тінт на губи злегка змащені бальзамом. А зверху, для соковитості, фарбувати блиском. На чисті уста засіб настільки всотується в шкіру і затікає в навіть невидимі тріщинки, що його потім годі звідти вимити. Я мала дурість намазюкатись тінтом на чисті губи перед сном (не питайте чому). Вранці виглядала так, наче вночі ходила на полювання і випила не мало крові.


Тінт від Innisfree, до речі, дуже схожий на кров в баночці. Але аромат має приємний. Така собі трохи хімозна вишенька. Для мене це, як смак з дитинства, бо здається їла схожі на запах цукерки, коли була малою.


Наносити тінт можна зручним пухнастим пензликом по крапельці, а потім розмащувати пальцем. Або ж я інколи умудряюсь намастити аплікатором губи повністю і дати тінту трохи підсохнути і просочитись самому.


Якщо все робити правильно, то тінт гарно розподіляється на губи і абсолютно їх не сушить.
Взагалі на губах практично не відчувається. Хіба на смак, як фломастер.


Стійкість: приблизно 5 годин. Якщо їсти-пити, то зійде скоріше. Але сходить з губ засіб поступово, залишаючись по контуру. Втім, сповна дозволяє підправити потертості впродовж дня.


Але не все так безхмарно. Якщо не втриматись і злегка покусати губи, або вчасно не намазюкатись бальзамчиком може бути біда. Ближче до слизової тінт підкреслює сухість губ і різні погрішності на шкірі, про які ви навіть можете не здогадуватись. Ось вам яскравий приклад нанесення тінту на злегка непідготовані губки. На першому фото в один шар, на другому - в кілька.



Вийшло не спеціально. Перед зйомкою мала стресовий день, тож десь мимоволі гризнула губу. Результат, як то кажуть "на ліцо". Але зате, ви маєте чудовий приклад того, чому не варто мастити тінт на губки, що злегка " нездужають". Загалом, тінт дає легке ніжно-рожеве покриття. Слухняно піддається нашаровуванню, але не раджу переборщувати.
Тож, якщо ви відчуваєте потребу спробувати корейський тінт, можу радити ось цей від Innisfree. Він виявився все-таки найбільш вдалим варіантом, серед всіх, що я пробувала. А придбати можна у крамниці корейської косметики minary.co.ua. Ціна - 132 грн.

Засіб наданий для незалежного тестування minary.co.ua

Share:

19 коментарі

  1. Ой, я такі тінти якось не дуже... Дійсно тільки для ідеальних губ. У корейців близько 10 видів тінтів)) желейні дуже приємні

    ВідповістиВидалити
  2. А мені таки цікаво, чому ти малювалась на ніч :) Загалом я теж тінти не дуже люблю, здавалося б річ для спрощення косметичною рутини, а насправді з ним важче, поки зе губи підготуєш, постійно обережно треба, для мене теж помади то най най :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я помадки більше люблю все-таки. А про "наніч" якось розкажу)))

      Видалити
  3. а я люблю тінти й не помічала за ними такої вередливої поведінки) хчоа, то таки і від марки, і від губ залежить... я люблю їх за те, що можна удже різні варіанти насиченості отримати

    ВідповістиВидалити
  4. Привіт, Улянко. Я мала змогу спробувати два тінти: відомий бенетінт і корейський від tony moly.Перший це така водичка-водичка, затікає в складки, з нижньою губою ще пів біди, а от з верхної він просто стікає до середини, як не старалась і загальна картина така собі. Але на щічки його використовувати дуже навтіь непогано, що і роблю. Корейський дуже приємно пахне, і дає такий моцний колір, як помада, теж затікає до внутрішнього контуру, але з ним можна бавитись. Я теж не фанат тінтів, маю дві мініатюрки, а так, щоб дуже хотіла щось випробовувати нове-то ні. Тому, я цілком поділяю твої думки стосовно цих штучок :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну от, я теж як не стараюсь він затікає і не дає очікуваного результату. А ось Тоні Молі це саме той тінт який зробив з моїз губ сухофрукт.

      Видалити
  5. Я люблю тінти, маю кілька і часто користуюсь ними) Мала один - він так от тік, але потім купила інший і він взагалі супер лежить, головне щоб губи не були зовсім вбиті))

    ВідповістиВидалити
  6. Чарівні вії)) тінта в мене ще ніколи не було, тож думаю варто спробувати чи ні))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Я люблю тінт. У мене ТоніМолі - і я його обожнюю. Якщо братиму - то обов'язково його знову, інший не хочу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я от якраз з ним і не подружилась. Хоч може так просто зорі стали)

      Видалити
  8. никак не подружусь я с тинтами, но оно и понятно, люблю грызть губы(((
    фото красивущие!

    ВідповістиВидалити
  9. Я ще той губогриз, тому у мене з тінтами дружби немає)) Але дякую за корисні поради і цікавий відгук, сонце!! Історія про використання тінту на ніч і криваві губи/рот насмішила :D
    xox N.
    www.mielandmint.com

    ВідповістиВидалити
  10. Я завжди хотіла спробувати тінт, але щось усе ніяк)
    Дуже сподобався ваш блог, з радістю підписалась)
    Буду неймовірно рада взаємній підписці)

    valerianest.blogspot.com

    ВідповістиВидалити