Guerisson Horse oil cream. Крем з конячим жиром? Користь чи шкода?

Спитаєте, що може статись з кремом для обличчя? Відповім. Закінчитись, розбитись, вилитись або в нього вийде термін придатності. Банально? А слабо, коли майже нові і свіжі креми псуюються? В мене легко, повірте. А сталось це через дві дурні голови. Мого тата, який придумав встановити твердопаливний котел у ванній кімнаті і моєї, що надумала тримати у тій ванні креми на поличці.

Хто стежить за моїм Інста, то знає, що взимку в мене "полетіли" майже всі креми для обличчя. Я була така засмучена, що "хтось нагорі" почув моє скиглення і послав мені добрих людей з магазину корейської косметики minary.co.ua і  крем для обличчя з цікавим інгредієнтом - кінським жиром. Чи подружились ми читайте далі.


Ох, знаю, кінський жир - звучить жахливо. Я власне, ніколи досі й не зустрічала кремів з таким інгредієнтом. Але така екзотика притаманна корейцям, а саме звідти і приїхав мій крем,  тож нічого дивного. В азіатів ще й не таке зустрінеш в складі: слизь равликів, яд змії, чарівний пилок ельфів. Але щоб не мастити на обличчя казна-що, я таки "навела справки".


Якщо вірити Інтернету, кінський жир доволі корисна річ. Поки вчені не винайшли сильніші ліки, цим жиром лікувати шкірні проблеми, опіки тощо. Та й нині з кінським жиром роблять компреси на грижі та лікують інші болячки. Креми, маски та інші засоби з конячого жиру і досі колотять азіати.

Що вміє кінський жир? Не багато, не мало - відновлювати та пом'якшувати шкіру, загоювати рани тощо. Те ж саме, а може навіть і більше, повинен і вміти мій крем: ("Horse Oil Cream перешкоджає появі пігментних плям, робить шкіру зволоженою та більш пружною, розгладжує зморшки і освітлює шкіру, допомагає відновити проблемні ділянки шкіри" - пишуть на сайті). І зауважу, що кінський жир в складі не на останньому місці. Це ж добре, мабуть?



Очі возрадувались, коли я розпакувала посилку і побачила цю жовтогарячу красу.  В цьому домі і жив мій крем. Сам же засіб у скляній банці з кришкою, яка схожа, скоріше на витвір мистецтва, а не на кришечку. Я з добрих півгодини милувалась нею. Та й милуюсь досі.


В комплекті йде й гарнющий пластиковий "кремозбирач". Маленький шпатель допомагає набирати крем, оскільки він доволі густий, а заодно, мінімізує потрапляння бактерій в баночку. Головне регулярно його мити. Я, зізнаюсь, це роблю не так часто, як треба.



70 грамів жирненького крему, доволі щільної консистенції, кольору айворі потішив, насамперед, ароматом цитрусів. А вже потім і своєю роботою на моєму обличчі. Як він пахне... мммм. Це скоріше запах стиглих соковитих  грейпфрутів, аніж апельсину чи лимону, але з домішками чогось хімічного.

По текстурі крем жирний, поживний. А такий засіб - саме те, що треба було моєму обличчю взимку.
Розповідаю по порядку. Борючись з висипаннями, я внесла корективи у свій щоденний догляд і включила вмивачку для комбінованої -проблемної шкіри. Логічно, що після цієї вмивачки моє обличчя просто всихалось. Порятунок - крем з конячим жиром. Максимальне зволоження та живлення. А прищики, які підсушувала вмивачка допомагав заживляти і цей крем. Ну це я себе так тішу. Але чесно, моя шкіра стала виглядати куди краще. Вирівнявся рельєф і висипання вже з'являються на так часто.


На шкірі крем теж відчувається жирненьким. "Сухошкірикам" підійде, а от пані з комбінованою чи жирною шкірою згодиться хіба, як нічний. Я ж користуюсь ним і вранці після вмивання. П'ять хвилин, щоб заварити кави і крем вже майже увібрався в шкіру. Зі жодним з моїх тональних засобів не конфліктує.
На дотик шкіра дуже гарна, гладенька і приємна. Така, ніби наповнена вологою.
За час користування я не помітила, щоб крем забивав мені пори чи "поводив себе негідно зі шкірою" (даруйте за образність). Хіба після нанесення створює легкий парниковий ефект на крилах носа, але я рідко зустрічаю креми, які б такого не робили на моєму обличчі.


Ось вже пішов третій місяць, відколи я щодня зрання і перед сном намащую личко цим кремом. Мабуть, вже можна сказати, що крем мені підійшов абсолютно за всіма параметрами. Хіба ціна 450 грн кусає. Але то таке. За файний продукт можна й не стільки заплатити. А в принципі, комфорт шкіри - безцінний.

Єдине цікаво, як проявить себе кремчик ближче до теплої пори. Але я вже все розпланувала, якщо буде заважкий, користуватимусь тільки на ніч. Бо власне, і як нічний крем працює чудово. Вранці шкіра відпочила і наче світліша, спокійна від почервонінь. Якщо до повного щастя ще гарно спати, то взагалі шкіра - чудо.


Корейський крем з кінським жиром мені люб'язно дали спробувати в крамниці корейської косметики minary.co.ua за що їм велике дякую. Там і можна придбати крем, якщо хочете спробувати щось схоже.

А ви розповідайте з якими найдивнішими інгредієнтами в косметичних засобах ви зустрічались. І чи не боїтесь експериментувати з подібним?


Share:

6 коментарі

  1. Азіати вміють дивувати :)
    Такого ще не пробувала :)

    ВідповістиВидалити
  2. Красивая, приятная упаковка у крема и описание понравилось, и вообще название необычное)
    https://wordpress.com/stats/day/twinklelittlstar.wordpress.com

    ВідповістиВидалити
  3. Для мене занадто екзотично)) і просто до типу шкіри не підійде, але цікаво) і оформлення розкішне

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за обзор, но для меня такой компонент неприемлем...

    ВідповістиВидалити
  5. конячий жир мене не лякає, але це все-таки не для мого жирно-комбінованого обличчя)

    ВідповістиВидалити
  6. Конячого жиру ще не пробувала) З дивних інгредієнтів був тільки равликовий слиз) Ну, тобто, муцин ☺

    ВідповістиВидалити