Об'єм замовляли? Огляд туші Об'єм та розділення від Bourjois. Adjustable volume.

Скільки часу вам треба аби зрозуміти чи подобається вам туш чи ні? Мені рівно п'ять секунд. З першим помахом щіточки в нас має бути любов з першого погляду і не інакше. То вже потім я прицінююсь, аналізую і роблю висновки.  

Ага...значить так...щітка розкішна, промальовує чудово, об'єм дає. А те, що під кінець дня тече трохи? То й що, з цим можна жити. Якось так. 

Приблизно таке в мене враження склалось про нову туш Volume Reveal від Bourjois, що лише тиждень тому поселилась в моїй косметичці. Це якщо коротко... про враження. Але чого ж коротко? А поговорити?



Отже, справді туш в мене на господарстві лише тиждень, але вже завоювала мої симпатії. Та чого ж так скромно? Я всіма фібрами душі її полюбила. І не тільки за стильну упаковку і дзеркало на ній. Дівчатка, це дзеркальце "всі гроші". Я й не думала, що такий гаджет прилаштований до туші може настільки спрощувати макіяж очей. Люстерко збільшує ваші "дзеркала душі" втричі, що дає змогу розгледіти кожнісіньку війку і гарно її промалювати. Однозначний "плюс" виробникам за вигадку "присобачити" до упаковки люстро.



Ще одна ода буде присвячена щіточці. Хоч я завжди кажу, що люблю більше силіконові щітки в тушах, тут все навпаки. Вміру широка і грубенька ворсиста щіточка з дуже ніжними ворсинками просто окутує кожну вію, підіймає її та робить об'ємною (здається, так поетично про туш я ще не писала). Мені дуже нра. А ще вона зовсім не колеться.


Зауважте, що туш не працює на видовження, а власне трудиться над тим, аби війки були максимально об'ємними за майже природної "вашої" довжини. Зізнаюсь, що я завжди перебувала в пошуках туші, власне для об'єму, бо довжина на щастя в мене і так є від природи. Рідко коли мої пошуки увінчувались успіхом. І ось ми нарешті зустрілись. Я і туш, яка робить "реальний" об'єм. Тому французики ловіть ще плюс від мене і за щіточку.


Щодо консистенції. Наразі, поки туш свіжа, вона доволі рідка. Чесно, за майже два роки блогерства і косметиколюбства я так і не навчилась розрізняти гелеві і кремові текстури в тушах. Воно все мені на одне - чорне місиво в тюбику, тому тут я промовчу. Втім, додам, що на війки туш лягає без комочків, дозволяє себе гарно нашарувати (навіть три шари туші виглядають досить носибельно і не вульгарно).

Ось яка вона в роботі.



Але не все так гарно. Є все ж один маленький недолік. Як не крути і як не малюй, туш таки злегка осипається. Ні, не чорними комками і не стікає ріками.  А лише злегка кидає чорну тінь-смужку на зону під очима. Я спершу списала це на спекотну погоду, але як з'ясувалось потім, такий грішок проявився і в доволі прохолодний день. Словом, головне пам'ятати таку особливість туші і не прогавити, а вчасно витягнути дзеркальце зі сумки, щоб підтерти макіяж. Але якщо для вас то занадто марудна робота і зайва турбота, то ця туш певно не ваша історія.

Я ж за той ефект, який вона дає на моїх віях готова пробачити їй навіть такий промах. Хочете вірте, хочете ні. Але що з нею не так? Вочевидь, щось таки не те намішали виробники у склад. Або просто ця туш так поводиться лише на моїх віях. Цього я ще не дослідила. Втім, зізнаюсь, з цим справді можна жити.


Ще два слова про змивання. Видаляється туш доволі легко, принаймні міцелярна вода від Garnier (рожева улюблена, я досі їй не зраджую) справляється з тушшю на ура.

Ось така вона новенька туш від Bourjois. Для любителів об'єму та розділення, себто для мене, вона виявилась просто знахідкою. І вже так мені полюбилась, що рука навіть і не тягнеться до інших. Цікаво, чи не зміниться моє враження за півроку, коли відправлятиму її на заслужений відпочинок в смітник? Сподіваюсь, ні.

Придбати туш можна на сайті офіційного представника бренду в Україні www.benice.com.ua/
Якому я й дякую за можливість поставити свою незалежну блогерську оцінку новенькій туші.

Share:

3 коментарі

  1. На захист туші можу сказати, що підтікання можуть провокувати гормони)) Коли жінка при надії, не вся косметика працює так, як треба. В мене так було, причому з різними засобами - не так трималися, не такі стійкі. Тож можна ще почекати і потім ще раз її випробуати. Якщо буде погано поводитися, то це все ж її недолік)
    А так мені дуууууже подобається ефект на віях!

    ВідповістиВидалити
  2. ну на тобі чудово лежить.
    а от те, що сиплеться - це мінус. дуже не люблю таке в тушах. хоча все ж поставлю собі її в чергу на пробу :)

    ВідповістиВидалити
  3. Я якраз в пошуках нової туші! Треба буде придивитися до цієї https://stasbb.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити