Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень сьомий. Останній.

Сім засобів на сім днів впродовж семи тижнів.  За весь час челенджу я перебрала чимало власної косметики, звільнила місце для нового, кращого, кольоровішого, якіснішого. Планую похвастатись обновками, але то буде згодом, дуже згодом, коли я підзбираю грошенят і визначусь, що саме мені бракує.
 Ну а поки останні з Могікан, сім засобів, які вірою і правдою служили мені цього тижня.






Тон від Seventeen time plus я купувала по відгуках блогерів і таки не прогадала, бо він реально класний. В мене відтінок 2, світлий, але з жовтинкою. Я свого часу обійшла не один магазин в пошуках ще світлішої "одинички", але по ходу її до нас так і не довезли.


Хоч тут жовтинка є, але вона не критична. Щільність перекриття можна регулювати. Тональний злегка матує шкіру, але не на глухо. Має ледь вловимий запах, мене він мало бентежить. Але оскільки я не сильна фанатка матового обличчя, то я знайшла чудову парочку до цього тонака. Це кремовий Master strobing від Maybelline.


Чудовий засіб кольору рожевого шампанського. Змішуючи його з тоном, додаю обличчю природного вологого сяйва. Виглядає дуже круто. Ну принаймні мені дуже подобається такий ефект. І коли я беру до рук тональний від Seventeen, то точно вмішаю туди ще й краплинку цього хайлайтера.


Ось вам і перший лайфхак. Для природного здорового сяйва личка спробуйте додати до власного тонального трішки кремового рідкого хайлайтера і ваше життя вже не буде таким, як раніше.


Ще один класний прийом в макіяжі це використання олівця каяла. По суті, каял це звичайний олівець для очей, але з одним маленьким нюансом. Грифель має бути дуже м'який, адже цим олівцем ми малюємо по слизовій ока.
Інколи здається, що робити такі маніпуляції можна хіба під наркозом. Але насправді, все дуже легко. Головне натренувати руку.


Різницю бачите?


Десь в класі 10 я вже бавилась з підмальовуванням слизової, але нижньої. Я тоді не зауважувала, але з такою підводкою око здається справді меншим. А ось якщо підвести верхню повіку погляд стає відкритішим, ну мені так видається. А ще скажу з власних спостережень, що нижня слизова дозволяє використання лише білого-молочного каяла. А чорний зась. Зате на верхній повіці чорна барва саме те. Здається, що вій в тебе стало вдвічі більше.


Єдине каял треба підібрати класний. Оцей мій від Maybelline не надто хороший. Не дуже стійкий і хотілось щоб був ще чорніший. Цього тижня він працював в парі з тушшю від Diva.


Резинова щіточка доволі гарно промальовує війки, а якщо задатись метою, то нашарувавши можна зробити мега об'ємні війки. Але є проблема. Туш осипається і тече безбожно. Викидаю. Але не шкода, бо коштує вона копійки.


Гарні скули і рум'янець цього тижня творила оця парочка від Flormar. Позаторік я натрапила в Болгарії на стенд з цією косметикою, хотіла взяти все і зразу, в результаті не взяла нічого. А там були такі класні штуки, які до нас з Туреччини на жаль не доїжджають. Але ось ця палетка в нас продається. Коштує недорого і працює на ура. Гарні освіжаючі рум'янка і правильний сіруватий колір у пудри. Бронзер і рум'яна мають легкий, ледь вловимий шимер.



Губи на фото вище в мене нафарбовані Rimmel Kate Moss. Відтінок 008 нюд на кожен день. Але щоб зробити колір цікавішим можна додати чуть темнішого олівця. Тут в мене Flormar 231. Виходить таке собі омбре. Але врахуйте, що виклристання надто темного контуру може візуально додавати віку. Ну але знову ж таки, мої власні спостереження.




І моя остання обновка - гривка. Колись я зарікалась, що більше ніколи не носитиму такої зачіски. І от минуло 10 років мого безчолочного життя і я знову з нею. І мені навіть подобається.


Ось таким був останній тиждень мого челенджу. Сподіваюсь вам сподобалося!
Попереду ще багато цікавого!
І якщо я надихнула вас передбати власний косметичний склад, то буду цьому дуже рада)

Share:

4 коментарі

  1. Очень крутая идея! Перечитала все посты серии с удовольствием! ЩахотеЗахои себе такой челендж устроить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Клас, дякую Дашуль) влаштовуй, я радо роздивлюсь твої косметичні запаси)

      Видалити
  2. захотелось и себе* телефон от жары сходит с ума:)

    ВідповістиВидалити