Що в косметичці у зірки? Юлія Рай.

"Двічі в одну річку не ввійдеш!
Не благай мене."

Ви ж знаєте цю пісню, правда?

Я більш ніж впевнена, що не знайдеться дискотеки чи вечірки початку нульових де не звучала ця пісня? А скільки дівчат проливали під неї сльози за втраченим коханням? А, і ви також? Ха, ну я знала, що ви згадаєте.

Так от, автором і виконавицею цього, не побоюсь слова, хіта є Юлія Бодай (псевдо Юлія Рай) - талановита співачка і автор, а по сумісництву моя двоюрідна сестра. І зробити з нею це інтерв'ю я мріяла, мабуть з часу заснування рубрики "Зіркова косметичка". Крім того, Юля вже давненько переїхала до Австралії, тому роздивлятись вміст косметички "новоспеченої австралійки" мені було ще цікавіше. Сподіваюсь і вам буде.



Записати інтерв'ю і зробити фото ми змогли торік, коли Юля на місяць вирвалась зі спекотного містечка поблизу океану в люту українську зиму. А от публікації пост дочекався лише тепер. А, взагалі, зважаючи на те, що за той рік я встигла запис інтерв'ю згубити, а Юля поповнити косметичку новими засобами, диво, що цей пост взагалі побачив світ.

Отже, як виявилось, в нас зі сестрою окрім родинних зв'язків ще й спільна любов до нюдового легкого мейку.



"На щодень, - розповідає Юля, - я використовую лише легкий BB-крем, трохи рум'ян, щоб освіжити личко, підфарбовую брови тінями, на вії туш, ще блиск для губ і все. Вважаю, що не варто перевантажувати обличчя щільними тональними на щодень.

Звісно, якщо це макіяж на вечір, то тоді вже в хід йдуть і матуюча база, і щільний тон, і палетки тіней. Хоча в Австралії чимало дівчат дуже сильно малюються і вдень, але часом це виглядає доволі дико. А ще в нас засилля "ботоксних губ", - каже Юля, - майже не знайдеш жінки з натуральними губами.


Корекцію брів я роблю нитками в індусів, - продовжує сестра. Це чудова техніка, набагато краща і дієвіша ніж віск чи пінцет. Вони роблять це так швидко, що й не встигаю отямитись, як брови в порядку."



Зазирнемо в косметичку.

"Майже всі пензлики від бренду Nude by nature. Також Beauty blender - моя улюблена штучка для розтушовування тонального.

Мої BB від La Roche-Posay та Elizabeth Arden. А нещодавно я купила найкращий в світі BB від Bare Minerals. Це такий крем-гель з відтінком, в мене 3 (трієчка)  скоріше для засмаглої шкіри. Він настільки природньо і гарно лягає на обличчя, шкіра виглядає дуже  зволожена і доглянута. Він, звісно не бюджетний, але вартий кожної копійки.



Також в мене тут тон від Dior Capture total serum (2).
Рум'яна вже старенькі, але мною улюблені від Bourjois (48).



Туш Yves Rocher.  В шайбі з чорною кришкою праймер від Beauty care. Матуюча прозора пудра від Hourglass. Бронзер від MAC. Палетка тіней від Too Faced. Щодо макіяжу очей, то я люблю легкі тіні і затемнена складочка повіки чи розтушована стрілка.



І блиски для губ від Yves Rocher та Dior. До речі, більше люблю нюдові легкі блиски, ніж матові помади, але свого часу на сцену я часто носила червоні помади".




До речі, свого часу, ще будучи частинкою українського шоу-бізу Юля приміряла багато образів: була то темна, то світла, але мені вона найбільше подобалась в образі Монро. Така собі українська реінкарнація Мерилін, пра?



І якщо ви часом, як і я, сумуєте за Юлиною творчістю, то в YouTube її пісень тьма. Я вже заслухала їх вже до дір. Ось кілька посилань, насолоджуйтесь.








Share:

6 коментарі

  1. Thanks for sharing
    YouTube :- https://www.youtube.com/channel/UCizQKGd7FYrImYebBVbIiDw
    Blog :- www.stylebasket.in

    ВідповістиВидалити
  2. Hey Nice Blog!!! Thank you for sharing information. Wonderful blog & good post.Its really helpful for me. waiting for a more new post. Keep Blogging! british curriculum schools in dubai

    ВідповістиВидалити
  3. Как туда все это поместилось?)))

    ВідповістиВидалити
  4. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Weswox Dissecting Microscope also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    ВідповістиВидалити
  5. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    ВідповістиВидалити
  6. The best part of your articles that they have perfect Content Quality and Quantity. Do write something on Microtome Disposable Blade also. Honestly, you posses great Writing Skills.

    ВідповістиВидалити