Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень шостий.

Скажу так, спека і моя лінь стали на заваді нормальному перебігу шостого тижня makeup - виклику #сімзасобівна7днів. Бо хоч я й вибрала доволі легкі для шкіри продукти, чесно, мейкапитись мені взагалі не хотілось.

Я скажу більше, мені носа показувати надвір не хотілось. Єдине, чим я себе тішу, що мені в маршрутках не доводиться їздити, а отже є ті, кому гірше. І я вам щиро співчуваю.

Але повернімось до челенджу. На початку тижня я все ж вибрала сім засобів, якими планувала мейкапитись впродовж тижня. І готова поділитись враженнями про них.




Улюблений і вже стопятсот разів оспіваний мною СС-крем від Lumene задавав тон цього тижня. Ідеально легко, але водночас добре затоноване обличчя, крем працює на тверду п'ятірку (я вже таки не молода, бо ще вчилась в школі коли найвищою оцінкою була п'ятірка) і він те, що треба влітку, ще й сонцезахистом, що плюс. Мій третій тюбик вже на фінішній прямій, то ж я подумую купити новий. Втім чула, що з дизайном упаковки бренд змінив і формулу крему. Боюсь, щоб не зіпсували, але буду пробувати.


Бровами цього тижня займалась фіксуюча туш від Loreal. Не скажу, що сильно нею задоволена, то ж це перший претендент до смітника. В мене туш для брюнеток, злегка підфарбовує брівки, сильної фіксації я не зауважила. З плюсів, можу відмітити зручну маленьку щіточку.


Цього тижня я нарешті зробила корекцію-фарбування брів. То ж на два тижні приблизно планую забути, що таке підмальовувати брови. Буду мати спокій.


Рідкий хайлайтер від MeMeMe мій най-най-найперший хайлайтер, куплений незрозуміло чого і навіщо. Вже потім я розпробувала його, а на початках стояла собі гарна баночка без діла. Зізнаюсь,  що я все-таки шанувальниця сухих текстур, але і ось такого ріденького представника сяйликів також варто мати. Інколи його я підмішую в тональний, але цього разу одразу наносила на обличчя пензликом і розтушовувала (чи скоріше, втушовувала) пензликом для тональної основи. Виглядає дуже природньо, ніби це просто ваша шкіра так сяє бо здорова, а не тому, що ви там пошаманили хайлайтером. Але є нюанс. А точніше маленький секрет. Ось таким рідким засобам треба дати кілька секунд схопитись на шкірі, а вже тоді тушувати. Я за той час, поки MeMeMe схоплюється малюю вії.


Цього тижня тушшю від Rimmel Volume Colourist. Туш має трохи дивної форми щіточку, втім неї легко працювати. В результаті об'ємні, але природні вії. Виробники запевняють, якщо часто фарбуватись цією тушшю, то вії стануть темнішими, мовляв вони її спеціально наситили пігментом. Але я нічого такого не помітила. Просто туш. Просто хороша чорна туш, і все.



Рум'яна і пудра-скульптор цього тижня від Inglot. Достойні засоби і одні з моїх улюблених, коли треба освіжити рум'янцем щічки чи створити гарну вилицю. Пудра має гарний правильний сіруватий відтінок для цього діла. Запам'ятайте, що рум'яна мають номер 21, а скульптор 505. І тепер, коли ви так як я прийдете в Inglot з подарунковим сертифікатом в руках, то вже не вибиратимете годину, щоб то таке взяти.



І наостанок покажу улюблений олівець для губ від Ninelle. Стійкість, пігментація, колір - все на висоті. Інколи навіть сильно хвалені матові помади поступаються якістю. То ж для мене це не стільки олівець, а повноцінна помада, але в зручному форматі.

Фото не сильно якісне, але ловіть.


Хоча, давайте краще бонусом покажу, як минули мої вихідні. Буде мені виправдання, чого я так забарилась з підсумками шостого тижня  #сімзасобівна7днів.






Share:

3 коментарі

  1. Я уже давно склоняюсь к покупке этого скульптора от инглот, записала номер, чтоб не забыть)
    Какие вы уже взрослые!

    ВідповістиВидалити
  2. СС від Lumene це моя любов! Настільки крутий засіб, аааах!
    https://theglamorousowl.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити