Марафон помад #фруктинагубах. День 1-7.

Аж не віриться, що я це кажу, але менш ніж за місяць мені 30. Тридцять років. Не те, щоб я надто хвилювалась з приводу віку. Але тридцять, Карл! Коли мене встиг наздогнати ще один ювілей? Я ж наче тільки вітання з 20-річчям приймала.
Так от, я посилено готуюсь до святкування, шукаю ресторан, замовляю фотографа, кенді-бар, обдумую формат свята, але й для блогу захотілось придумати щось яскраве і святкове. То ж з нагоди мого ДН роздивитесь 30 яскравих представниць моєї помадної колекції. Не проти?
Марафон помад триває з 22 червня у фейсбуці і в інста, але там мені мало місця. Тому я тут. Ловіть сім перших ластівочок мого помадно-фруктового марафону під промовистим хештегом #фруктинагубах.


22 червня. День 1.

Все почалось з аґрусу.
Бо тільки з ним, кольором спілого солодкого рожевощокого аґрусу мені асоціюється відтінок 03 помади ROUGE VELVET від BOURJOIS.


Коротко про саму помаду.
💄Матовий фініш
💄Феноменальна стійкість і витривалість
💄Легке нанесення
💄Комфортна на губах

Мені здається, Bourjois вчудили ідеальну формулу для матової помади і так народилась ROUGE VELVET.  Приємна вершкова текстура при нанесенні і справді наче вельвет на губах після того, як помада застигне. Ще й тримається, як прибита.



І хоч матовий фініш на губах цього літа дещо поступається глянцю і блиску, таку помадку раджу мати в колекції.

23 червня. День 2

Героїня марафону помад сьогодні - матова Clinique у відтінку bold pop 08. Один з моїх найулюбленіших відтінків в колекції помад "на вихід".



💄Комфортна на губах. Стійка "до чортиків" (навіть коли "з'їдається" на губах нагадує про себе легким відтінком). Ну, але ціна не тішить, не зовсім бюджетна. Я вичікую на знижки і планую скупити всю палітру цих "Клініківських" помад, бо вони чудові.
А колір.... Спіла черешня. Спіла мелітопольська черешня.



25 червня. День 3.
Грейпфрут. Здається, найбільш підходящий фрукт для моєї Note top orange 18. А вам так не здається?🍊



Помада має кремовий фініш. Доволі комфортна на губах. Не сильно стійка. Наноситься гарно. І ціна не відлякую. Якщо я правильно пам'ятаю, то коштувала вона колись в межах 100 грн.
Не так щоб я хотіла скупити всю колекцію цих помадок, але одненьку можна мати.


26 червня. День 4.

Колись давно в нас на задньому дворі росли великі кущі малини. Вони були не стільки наші, як сусідські, але кущам більше подобалось рости в нас, тож малинник пробрався через сітку і буяв більше на нашому городі. Як же ж я любила туди залазити і їсти ягідки просто з куща. Мммм.
До мого марафону #фруктинагубах малинник не дожив. Кущі зрізали років п'ять тому. Тому малинку для фото довелось купити.
А в не сезон, коли дуже хочеться малини, виручає Clinique rose pop. Розкішна матова помада. Не втомлююсь зізнаватись в любові до цих помад. А якщо ви ще не знайомі, раджу розпочати знайомство негайно.



27 червня. День 5.

Essence Matt VELVET 24 відверто, не є моєю улюбленою помадою за характеристиками, але вона одна з найчудовіших - за кольором. Такі ж стосунки в мене і зі смородиною. Не найсмачніша ягідка для мене, але ну сильно фотогенічна. Згодні?


От що за біда! Фото і далеко не передає всю красивість цього смородинового кольору. В реалі вона, тобто помада, чуть темніша і фіолетовіша. Тому доведеться вам повірити мені на слово, що відтінок ця Essence VELVET Matt 24 має фантастичний.
Але повірте і тому, що ця помада не найкращий представник моєї колекції сливових відтінків. Чому?  Бо фарбує губи з прогалинами, наслоїти колір для яскравості складно, бо починає лежати комками. Також помада потребує ідеального стану губ, злегка сухі не "проканає". Помада лежатиме жахливо (як і будь-яка, впринципі), а хто в тому винен?
Ну словом, є в мене набагато слухняніші  "сливочки", і я їх вам обов'язково покажу.



28 червня. День 6.


Ух і колір! Очей не відвести!
Чорниця. Хоча на ділі, то справжнє темне червоне вино. Кагор. 🍷


Шукаєте матову темну помаду, але щоб і стійка і комфортна була? Відповідь на моїх губах.

Змивається з третього разу міцеляркою. Тримається мало не весь день, звісно якщо обмежувати споживання жирної їжі. І на губах не відчувається.
Запишіть Bourjois ROUGE VELVET 10 magni-fig!



30 червня. День 7.

А #фруктинагубах сьогодні полуничка Maybelline. Класична червона матова помада у відтінку 965. До речі, моя перша червона помада в колекції. Мабуть тоді я й зрозуміла, червона помада - любов на все життя.




Далі буде... 

Share:

1 коментарі

  1. Заранее не поздравляю, но поддерживаю. Эх, 30 лет - это вообще не возраст )) Спасибо за интересный обзор. Красивые цвета у помад.

    ВідповістиВидалити