Правила осені. Мій догляд за шкірою восени.

Ну все. Почалося. Дощ, вітер, холод. Осінь у всій "красі", і я її терпіти не можу. Звісно, я трохи лукавлю, коли кажу, що зовсім не люблю осінь. Теплу жовтолисту, коли кардиган зігріває плечі, а лате обпікає руки - обожнюю, а от дощову і холодну - бееее. І поки жовтень тішив "бабиним літом" язик не повертався написати про осінь щось гидке, але ось-ось похолоднішало і тримати язик за зубами, які цокотять від холодну, дедалі складніше.

Але годі про погоду, хіба нам говорити більш нема про що? Давайте про косметику і догляд, який потребує наша шкіра в сезон низьких температур. Актуально?


Осінь - шалений стрес для шкіри і це не таємниця. Після сонця і тепла,  холод і вітри її просто нищать, висушують і дратують. А чекайте, ще як увімкнуть батареї. Тому не вичікуйте поки з'являться перші ознаки сухості, і шкіра перетвориться на ізюм, зволожуйте її щодня.

Вдень це може бути зволожувальний крем в поєднанні з сироваткою, збагачені вітамінами засоби вітаються. На ніч можна взяти жирніший живильний крем з вмістом олій (ши, жожоба, вітамінами С, А, Е).

Можна бавитись з кислотами, осінь гарна пора для цього. Але про кислоти я вам тут не порадник, поки в моєму догляді вони відсутні.


Ось мій арсенал для перехідного періоду. Це засоби ізраїльської марки Skin: денний крем та крем під очі та зони декольте.

Влітку крем мені був трохи заважкий, а нині саме те.  Спершу здається, що його забагато на обличчі, але за хвилин 5-10 засіб всотується і вже зовсім невідчутний на шкірі, макіяжу не заважає. Аромат нейтральний.

Крем під очі жирненький, але доволі легкий по текстурі, підійшов і зволожує ідеально. Тим паче, класний об'єм за гарну ціну в межах 600 грн за баночку. В лінійці є ще сироватка і нічний крем.


На зиму планую обзавестись або кремом від La Roche-Posay, або Clinique. Вони на фото нижче.



Не забувайте про захист від сонця. Може восени воно не таке агресивне, але користі від нього однаково мало. Єдине, сонцезахист можна брати з меншим SPF 15-20, на противагу літній "50-ці".
Я зазвичай, вибираю декоративку зі захистом, СС чи ВВ крем і крему від сонця вже не даю.

Осінь чудова пора для пілінгів, різного роду чисток та інших косметологічних процедур. Всілякі там дермабразії чи шліфування шкіри краще робити в салоні,  звісно. В мене в списку маст-ду на цю осінь ще одна чистка обличчя та безін'єкційна мезотерапія. Робитиму в салоні Face Control ( Львів. На Липинського в Парусі) в косметолога Марти.


Те, чого шкірі точно не треба восени - агресивного очищення. Обирайте легкі гель, муси, пінки, з ph 5,5 ідеальним для шкіри.

Очищення на осінь-зиму я стараюсь брати для чутливої шкіри. Єдине, люблю коли засіб піниться. Тому ось той "толеранчик" мені ідеальний.  Ось ця баночка вже порожня, втім до мене вже скоро дістанеться обновка La Roche-Posay гель зі серії Cicaplaste B5.

До слова, пінка, що скінчилась - моя "вмивальна" любов. Ніжна, піниться, чудово і легко змиває мейк, не сушить. Ну, мрія просто. Але, наскільки знаю, нині бренд зняв її з виробництва, натомість пропонують нову і дуже схожу за характеристиками.

І тонізувати шкіру теж ніхто не відміняв. Похвастаюсь, що нарешті виробила звичку користуватись тоніком і шкіра дуже задоволена. Скоро вже побачу дно в очищуючому тоніку від Dr. Sante.


На зиму розглядаю покупки тоніків, що на фото нижче.





Словом, отака моя програма максимум на холодну пору і косметичні плани на неї ж. Але чесно, для інших це скоріше, програма мінімум. Бо якщо ви не мамочка в декреті і маєте "уйму" часу на відвідини косметолога, лежання з масками, пілінги, кислоти - успіхів, осінь гарна пора для всього цього діла і я вам навіть трохи заздрю.
Моїй же ж шкірі досить наразі необвітритись на морозі і не пересушитись від батарей. Тому крем і ще десь колись якась там маска і я задоволена. А розказуйте як ви доглядаєте за шкірою восени?

Share:

2 коментарі