Преображаріум. Сертифікат #1. Бальні танці.

Я вже писала про чудовий сервіс Преображаріум-бокс, що примандрував до Львова зі столиці. Про нього можете почитати ось тут. Сьогодні ж хочу поділитись з вами враженнями від першого тестування коробочки.


Цього вівторка я відвідала пробне заняття з бальних танців. Мого фото у трико не буде, бо я під враженнями від уроку забула, що треба сфотографуватись) 
Займаються бальними танцями у клубі "ЕСТЕТ", що оселився у школі №15 на вулиці Патона у Львові. Починається урок з невеликої розминки, яку, наскільки я зрозуміла, проводять по черзі самі учні) Потім вчитель показує кілька кроків якогось танцю, а учні його повторюють) Даруйте за кострубаті фрази.
А тепер про мої враження. Ох, і нелегка, скажу, ця справа бальні танці. Інколи дивишся як танцюють інші, та й майне думка, ну що тут складного. Ча-ча, раз-два-три. Слоу-квік-квік-слоу і таке інше. Але те, що по телевізору здається легким, насправді дуже важко. Мої ноги мене не слухались, якщо щось і виходило, то за мить я вже це забувала, і знову робила помилки. Зізнаюсь, що страшенно не люблю, коли в мене щось не виходить. Я з тих людей, які люблять, коли в них все класно з першого разу, без тренувань, додаткової підготовки тощо. А тут, була наче не я. Якось в школі і ще за студентських часів я ходила на танці, але спортивні. Суміш аеробіки та танцювальних рухів. Пригадую, що в мене непогано виходило. Якось навіть дозволила собі мріяти про кар'єру хореографа)) Що ж сталось зі мною у вівторок на паркеті Естету і гадки не маю?
Попри все, це був чудовий досвід. Дякую.І чудовий вихід зі зони комфорту. Власне, на що і націлений сервіс Преображаріум-бокс. Особисто, я продовжувати займатись бальними танцями я не буду. Насамперед, через те, що мені дуже далеко діставатись до Патона. А по -друге, бо зрозуміла, що це трохи не моє...вік вже не той (жартую я з друзями). Але Вам спробувати себе в танцях дуже раджу. До речі, дівчатка,  по-секрету))))  в Естет можна ходити лише через дуууже милого і симпатичного тренера Павла)
Ви також можете скористатись пробним уроком бальних танців, та іншими сертифікатами з коробочки Преображаріум, якщо замовити коробочку ось тут.

Трішки вам покажу, що вас чекатиме у коробочці:





Наступного тижня вже запланувала похід в Kiwi Fitness на Roll Relax. І у Форум по білизну.

Коробочка Преображаріум надана для незалежного тестування. 
Фото: деякі мої, деякі люб'язно позичені в Соні.

Давайте дружити в Facebook та ВКонтакті.

Share:

2 коментарі

  1. Так, танці - це супер ;)А Павло дійсно чудовий, нам дуже пощастило з таким тренером :)
    Дякую за неймовірний відгук :)

    ВідповістиВидалити
  2. Интересный сервис ) Такой, кажется, раньше только в Киеве был ) Хотя понимаю, что бОльшая часть наполнения мимо меня, но все равно интересно почитать)

    ВідповістиВидалити