На дні. Мої порожні баночки.

Цими вихідними я вирішила нарешті розібрати свої порожні баночки. Їх з літа назбиралась чималенька гірка, а мені лише в грудні дійшли руки усіх їх відзняти і оформити в пост. Гортайте далі і дізнайтесь, які засоби я точно куплю ще раз, а яким місце в сміттєвому баку)


1. Засоби для волосся. 


* Шампунь для об'єму від KARAL. В принципі, шампунь не поганий, але мені не підійшов. Пригадую, як консультант в магазині півгодини розповідала мені про нанотехнології і про чудо можливості цього шампуню, що я бува подумала, що моє волосся просто стоятиме дибки. Але ж ні. Після миття голови і гарної укладки, волосся лише злегка об'ємне, а під кінець дня жодними "нанотехнологіями" навіть не пахне) До речі, і сам шампунь пахне трохи дивно. Також не дуже люблю прозорі шампуні, мені вони сушать волосся. Надаю перевагу кремовій основі. Тому більше не куплю.

* А ось шампуневого "братика", бальзам-ополіскувач KARAL HYDRA, може й куплю. Щоправда, він вже не для об'єму, а зволожувальний. Має легку текстуру, непогано розплутує волосся, робить його еластичним. Хоча з цим в мене проблем ніколи не було. Від електризування не допомагає, і тому краще підійде на літо. 
 * Сухий шампунь від BATISTE TROPICAL. Саме з цього засобу розпочалось моє знайомство зі сухими шампунями. Чимало блогерів його вихваляють. І є за що) У мене він також у фаворитах. І я точно куплю ще одну банку. Вже навіть приглянула яку - для брюнеток. В мене лише приємні враження про цей продукт - гарно пахне, не залишає ефекту "борошна" на волоссі, додає обєму. Люкс. 
*А ось сухий шампунь від SYOSS, більше не куплю. По-перше, він жахливий на волоссі - так наче на тебе висипали мішок борошна чи крохмалю. По-друге, шампунь має дивний запах. І особливого ефекту я не помітила. Тому, пробач SYOSS, але тебе я більше не хочу.
2. Антиперспіранти
* В мене такі продукти займають особливе місце в догляді за собою. Даруйте за відвертість, але для мене важливо правильно пахнути у відповідальний момент. Тому без "пшику" дезодорантом я з дому не виходжу. Один з моїх улюблених REXONA. Я обираю дезодоранти саме в спреї, такий формат мені найзручніший. Антиперспірант має гарний запах, його "потопоглинаючі" властивості мене також влаштовують, білих слідів на одязі не залишає. Куплю ще раз.

3. Догляд за обличчям.
* Ця маска від MARY KAY закінчилась в мене вже так давно, що я навіть не пам'ятаю чи подобалась вона мені чи ні. Єдине пригадую, що вона дуже сильно стягувала обличчя, коли підсихала. Крім того, сушила шкіру, і після неї доводилось ретельно намащуватись кремом. Її отримала в подарунок, і не купуватиму знову.

* Міцелярна вода від Garnier. Засіб серед моїх фаворитів, про нього я вже писала тут .  Мені він дуже подобається, купувала вже неодноразово і куплю ще. 
* Очищуючий міцелярний гель 3в1 LIRENE. Цим гелем можна користуватись трьома різними способами. Використовувати як міцелярну воду, очищуючий гель з водою чи як тонік. Я обрала другий спосіб, бо якщо його не змивала, відчувала липкість на обличчі, а я цього страшенно не люблю. Не хочу зарікатись, але скоріш за все його більше не куплю, бо пригадую, що видихнула з полегшенням коли він закінчився. Ну дуже вже економний засіб. Набрид. Але доволі не поганий, тому якщо шукаєте щось схоже, можете розглядати як цілком непоганий продукт. Нестійкий макіяж змиває добре, але вмивання "до скрипу" не обіцяє. 

* А ось що я точно більше не куплю це цей крем під очі, який я купила у Ватсонс. Якось не склалась в мене з ним дружба. Обіцяного зволоження ніжної шкіри під очима я не отримала. І сумніваюсь, що десь там присутній вітамін Е. 

4. Тіло
* Гель для душу від DOVE виявився доволі непоганим варіантом для догляду за тілом. Гель гарно пахне і чудово зволожує. Єдине, я не надто впевнена у "безпечності" його складу, тому наразі перейшла на натуральне мило. 
* Змиваючий кондиціонер для тіла NIVEA
Відверто, я очікувала чогось більшого від розрекламованого бальзаму. Він зволожує, але не так якби мені хотілось, тому дякую, але поки ні) Може літом. 
5. Декоративна косметика
Взагалі, декоративна косметика в мене закінчується рідко. Але це не стосується консилерів. Я ними користуюсь щодня, тому доводиться майже кожні два-три місяці шукати новий засіб.
*Консилер від Color Me мій перший консилер. Загалом непоганим, але другий раз купувати його я не стала. Хоча це був один з моїх найвдаліших виборів. Я правильно підібрала колір - взяла найсвітліший (103), що був тоді  в розкладці. Він не давав жовтизни. Маскував синці під очима на 3,5. Не скочувався в складочки, що важливо. Але до кінця дня не тримався, а кудись зникав, мені ж хотілось плотнішого покриття.

* Ще один консилер, про який я писала тут. Єдиною відмінністю від попереднього, було те, що INGLOT дуже гарно підсвічував шкіру під очима і візуально робив її світлішою. Попри кусючу ціну, я планую якось до нього повернутись. 
* І ще один "ветеран праці" олівець для smokie eyes від Pupa. Олівець отримала в подарунок. Тут дуже м'який стрижень, що з легкістю дозволить намалювати стрілки, а спеціальна гумка на іншому боці олівця дозволить їх розтушувати. Але за весь час користування олівцем, я так і не змогла приборкати ту гумку, розтушовувати неї олівець було зовсім не зручно. Тому гарні смокі в мене ніколи не виходили. Та й класичні стрілки з олівцем не особливо вдаються, бо тримаються лише кілька годин, під обід олівець відбивається на верхній повіці, а хвостик стрілочки по трошки стікає в кутик ока. Словом, навіть не знаю, як добила цей олівець до кінця) Викидаю і не жалію. 


 А ви користували якимось з цих засобів? Як враження? 

Вподобайте мою сторінку Uliala Beauty Blog у Facebook. Давайте дружити)

Share:

12 коментарі

  1. У мене і досі десь та пляшка сухого шампуню "Сьйос" валяється. Вперше його купила, бо взагалі більше аналогів не було. А коли придбала вдруге - це виявився жах: на голові якась липка субстанція. Тому після цього "шампуню" відразу ж довелося мити голову нормальним))

    ВідповістиВидалити
  2. А мене зацікавив сухий шампунь,який тобі сподобався.
    Улянко,підкажи чи варто його придбати і де (якщо не секрет):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Підкажу, звісно. Я замовляла через інтернет на makeup.ua бо більше ніде не знайшла. Ціна в межах 260 грн. Але він того вартий.

      Видалити
  3. А я наступного разу куплю консилер Інглот. Щоправда, треба дочекатися, аби мій NYX закінчився.Цей консилер теж непоганий, але більш матовий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також чекатиму поки спорожніють мої консилери, якими зараз користуюсь. А потім куплю Інглот)

      Видалити
  4. Ой, з цим SYOSSом. Ще ніде не натрапляла на позитивний відгук цього засобу, лише невдоволення. Batiste forever <3 :D

    ВідповістиВидалити
  5. Я так давно ходила навколо очищуючого міцелярного геля 3в1 від LIRENE. Думала купити, теперь сумніваюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну не скажу, що він поганий, просто я надаю перевагу засобам які піняться. Але на колір і смак...тому може тобі сподобається. Дякую, що зайшла.

      Видалити