Бальзам-батл: EOS vs BIRD

Вийти взимку надвір без гігієнічної помади на губах, рівносильно, що піти гуляти в мороз без головного убора. Звісно, порівняння таке собі, але я веду до того, що губи взимку, як і голову треба захищати. 
Один з незамінних атрибутів у зимовому догляді за губами - гігієнічна помада. Одна з моїх улюблених NIVEA масло для губ, але сьогодні не про нього. А про два яєчка: модне і американське EOS і не дуже модне, але українське (якщо я правильно прочитала на упаковці роблять його на Волині) BIRD. За одне я віддала 145 гривень, за інше 45 гривень. Вгадайте, яке дешевше? Спробую порівняти ці два засоби і з'ясую, чи варто переплачувати за бренд.
Бальзам BIRD, в мене з м'ятним ароматом, я купила у Watsons за 45 гривень. Не злукавлю і скажу, що хотіла зекономити. Бо ціна доволі приваблива. Як і приваблива упаковка, яка є точною копією американських бальзамів EOS. Але приблизно за тиждень, я все-таки вирішила купити оригінал EOS. Обрала для "м'ятної пташки" "зеленого" друга з ароматом дині, родом з Америки за 145 грн. І вирішила порівняти, наскільки вдало на українській Волині підробляють відомі бальзами. 
До покупки, оригіналу, український бальзам BIRD мені дуже подобався.  Він має насичений м'ятний смак. Ніжний на губах. Непогано зволожує, правда, швидко зникає. А ще мені дуже подобається його смак - м'ятно-солодкий. Знаю, що дехто може не любити відчувати солодкість на губах, але мені цей присмак, дуже до вподоби. І все би нічого, але є ж оригінал. Який, як показав мій досвід, не суттєво, але все ж відрізняється від підробки.  
Справжній EOS має набагато ніжнішу структуру. Якщо BIRD тане на губах при нанесенні, і швидко зникає з уст. То EOS більше кремовий, дає плотніше покриття і відчуття зволожених губ триваліше. EOS також гарно пахне. Взимку аромат дині нагадує літо. Бальзами такі ж солодкі. Все ж попри те, що бальзами хочеться з'їсти, краще не часто облизувати губи, якщо хочете, щоб бальзами затримувались на губах. 
Навіть по кольору можна роздивитись, що обидва бальзами відрізняються. Сам бальзам в оригінальному яєчку EOS набагато акуратніше розміщений. І його, як на мене там набагато більше. Оригінал зроблений великим горбочком, український аналог більш "розпластаний". 
Також один з мінусів BIRD, якщо ним не користуватись, бальзам засихає, а на поверхні з'являється щось схоже на цукор. Зa EOS такого не помічала. 
Але чекати чудес і від оригіналу, і від підробки не варто. Це звичайні бальзами для губ, а не помади з аптеки, вони не обіцяють лікувального ефекту. Тому, якщо ви вчора довго цілувались на вітрі, а сьогодні потерпаєте від полущених губ, ні EOS за 145 гри, ні  BIRD за 45 грн вам не допоможе. Тому, який солодкий бальзамчик обрати вирішуйте самі. Я ж скажу, що навряд чи куплю ще один EOS. Своїх грошей він не вартий. А ось ще один BIRD, навіть попри його недоліки, можу таки прикупити. До речі, у Watsons на них зараз шалені знижки) Але це ще теж не факт. 
А ще я приглядаюсь до Carmex. Чула чимало приємних відгуків про нього. 

А ви користувались такими яєчками? Як враження?

Share:

8 коментарі

  1. Користуюсь зараз бальзамом Bird і закинула всі інші - руки тягнуться до цієї солодкої ароматної кульки)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я думаю, що самі по собі ці бальзами непогані, але порівняно з оригіналом програють + ще варто зазначити, що склад у них дуууже відрізняєься на користь ЕОС) А взагалі, я теж люблю зекономити при нагоді, але зазвичай з підозрою ставлюсь до засобів, котрі повторюють щось модне майже один в один.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Планую ще один пост про складники в бальзамах. Зараз вчиталась і вже й українського не хочу) але ж без бальзаму ніяк)

      Видалити
  3. я вважаю що EOS перехвалили, а наші тільки вчаться щось робити, бо таке враження що ми тільки починаємо знайомитися з Європою.

    ВідповістиВидалити
  4. Класно описано) а який там склад? відрізняється суттєво?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Склад відрізняється, але не як на мене не суттєво, бо і в одному і в іншому є речі, які не завжди йдуть на користь губам. Але все таки Birdом зараз перестала користуватись, він страшенно зацукрився, таке рідко відбувається з бальзамами. А про EOS сьогодні начиталась різних статей про алергії і також вже задумалась. Але в справах косметичних все дуже індивідуально. Як показує досвід) Дякую, що завітали у мій блог)

      Видалити
  5. Теж маю украінський Bird - мені заваджає його солодкуватість. Навіть дуже. Запах приємний, дині, здається, але ефекту нуль. Ну, чесно, 0. Carmex - зовсім інша історія. Раджу, але бери оригінальний, так ти краще його зможеш зрозуміти ;) Ну і від недавна користуюся маслом від Nivea - файний. Гарна консистенція і ефект таки є. Як би ще не пальцями треба було мастити. Я пробую якось так як з тою кулькою обходитися :) Хоча, їхній бальзамчик з медом нічим не замінити. Шкода, що зняли з виробництва :( тому цілу зиму я поневірялася в пошуках ідеальної гігієничної помади...

    ВідповістиВидалити
  6. тільки но купила "пташечку". мала ЕОС раніше, купувала його з доставкою з америки. через 2 місяці йому прийшов гаплик і він почав гірчити. тому, ставлю + пташечці.
    і це не правда,що він швидко пропадає з губ. мені іноді доводиться його витирати з губ години через 2.

    ВідповістиВидалити