Liferia. Січнева коробочка краси. Мої враження і розчарування.

Коробочку краси Liferia я замовляю вже напевно вп'яте. Ця мила рожева коробочка не залишає байдужим...я майже кожній порожній коробці знайшла застосування в господарстві. В одній поскладала біжутерію, в іншій масивні підвіски, ще в одній - окуляри. Але скажу, що і засоби, які мені траплялись в коробочках, я також використовувала на повну і була дуже задоволена. Але ось січнева коробочка мені трішки розчарувала. Зараз розкажу чому.


Дизайн той самий,  та ж мила рожева коробка, якій точно знайду застосування. Під обгортковим папером і рожевою стрічкою п'ять продуктів. Коробочку січня позиціонували як Make-up time. Так чого б там не зібрати всі продукти, які стосувались би мейкапу? А?
Приналежність до макіяжу у коробочці маю лише два продукти - це тіні американської фірми Smashbox. Взагалі, це радість і напевно рідкість, знайти такі засоби у коробочках краси, але через те, що я не велика прихильниця тіней, до всього ще й золотих (адже самий такий колір мені трапився) я залишилась "так собі" задоволена.


Кілька слів про тіні - вони справді розкішні, плотно спресовані, не розсипаються при нанесенні, насичені, добре пігментовані, з яскравим шимером, ідеальні на вечір.  Ну словом, супер- тіні, тіні-мрія....тільки ще б я користувалась тінями ...оце було б справжнє дівчаче щастя.
Наступний продукт зі серії Макіяж - це олівець для губ від VG Professional. в мене відтінок № 608


З нанесенням трохи проблематично. На голі губи лягає крупинками та комочками. З бальзаму зісковзує. Я приборкала його таким способом: намащую губи бальзамом і десь за 10 хв. намащую олівцем. Використовую його як помаду. Хоч по структурі він не такий м'який, як я люблю, але колір мені дуже підійшов, тому буду користуватись зі задоволенням. Може згодом покажу який він на губках.
Ну от, на цьому мейк і закінчується...
Наступний продукт крем 25+ від польської марки Lirene. Крем доволі непоганий, приємно пахне, гарна основа під макіяж, адже покриття дає матове. Словом непоганий кремчик, але далеко не те, що би я хотіла знайти під обгорткою коробочки краси з грифом Make-up time. Їдемо далі.
Кондиціонер для волосся від Schwarzkopf Professional Essensity Color&Repair Conditioner. Нормальний кондиціонер. Словом, нічого надзвичайного чи незвичайного. Не здивував. 
І нарешті останній продукт гель для вмивання KosMystik з мінералами мертвого моря Visage Romantique. Гель за консистенцією дуже нагадує желе. Не дуже піниться. І має запах чоловічих парфумів. Така дивина)))) Хоча вмиватись ним доволі приємно, шкіра зволожена, не стянута, свіжа. Я здебільшого вмиваюсь ним вранці. 

PS: Я щоправда не писала цін, але вміст коробочки, яка вартістю 279 гривень, повністю себе виправдовує. Повірте на слово. Але саме цим випуском я не надто задоволена. Чекатиму підписку на лютий, може Liferia здивує цього разу. Всім добра))) 

Share:

36 коментарі

  1. Ну так, наповнення суперечливе)
    Але от тіні бомбезні, шкода, що не твій колір :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тіні класні....якщо ніде їх не пристосую, то подарую комусь))) Дякую, що зайшла)))

      Видалити
    2. З задоволенням заходжу на твій блог :)
      Мабуть, було б розумніше спитати твої вподобання, перш ніж давати в коробочку такі продукти. Зрештою, золоті тіні підходять не багатьом)

      Видалити
  2. Нічим таким не користувалася. Свотчі тіней сподобалися, люблю такий колір. Але виглядає коробочка бідненько, в порівнянні з попередніми. Провчи Ліферію, замов собі коробку краси ін фірми)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада бачити тебе тут)))) Так коробочка бідненька, погоджуюсь. В грудні я брала Love Nature, от в них наповнення те що треба. Візьму їх в лютому точно)))

      Видалити
    2. дяяякую)))читаю і коментую) я не полінувалася і знайшла твій пост про цю коробку. Оце я розумію наповнення! Ціна вища, але Love Nature взяли якістю. До речі, чекаю відгуків про кремчіки L'Occitane, Caudalie, які там були)Відправляй Ліферію в чорний список за скупість і відсутність фантазії)

      Видалити
  3. Ну, Smashbox - це, звичайно, круто! Проте як на мене, такий відтінок не назвеш універсальним чи найбільш вживаним. А щодо відповідності макіяжної теми й наповнення, то я теж була би розчарована трохи. До речі, пробувала цей крем Лірен) В основному догляді не використовую, але іноді він мені допомагає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що зайшла) В мене саме позакінчувались креми, то на день користуюсь цим Лірен. Ніби непоганий)

      Видалити
  4. Цвет теней очень красивый, прям червонное золото. И карандаш хорош, я предпочла бы тоже по-ярче, как у тебя.
    Забавно, сошлись с тобой во мнении почти по всем продуктам)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит) Точно зійшлись))) Олівець подобається- єдина радість)))

      Видалити
  5. Який дивний склад для такої назви. Кондиціонер для волосся це вже взагалі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так от і я про те ж))) Ліпшн була б просто коробочка січня без привязки і все було б ок) дякую за візит)

      Видалити
  6. Тіні, дійсно, гарні. Шкода, що ви ними не користуєтесь. Дякую за гарний огляд. Людині, яка незнайома з українським варіантом beauty box, було дуже цікаво 'зазирнути' всередину.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що зайшли) так тіні гарні, буду пробувати якось їх пристосувати))

      Видалити
  7. Я видела спойлеры на коробочку мол будет декоративка смешбокс- чуть не купила :) Вот что странно- может попастся помада, тени или блеск, но блеск и помада стоят в половину дороже теней- немного не справедливо :/ Но цвет и текстура тех что ты показала просто роскооошные, прямо любусь, честно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є таке) я так розраховувала на помаду, але ніби нутром чула що будуть тіні. По текстурі вони розкішні, буду пробувати їх якось застосувати. Була рада бачити)

      Видалити
  8. А мне эта коробочка очень понравилась. Правда, у меня от смэшбокс помада в очень универсальном оттенке. Единственное, чем не буду по назначению пользоваться, так это крем для лица

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже хотіла помаду) у вас справді дуже гарний колір трапився) дякую що зайшли)

      Видалити
  9. Тени красивые! Состав неплохой, но без восторгов

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит) я ьакож люблю коли коробочка вау...а тут так собі)

      Видалити
  10. Щось вони накрутили... Коробка ну явно не мейк-ап( хоча тіні ну дуууже гарні)
    Взагалі коли я порівнюю закордонні бокси і наші, то порівняння точно не на користь останніх(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох і не кажи. Але і ціни різняться) дякую за візит)

      Видалити
  11. Ну а я оптимист. Золотые тени это на самом деле не плохо, их можно растушевывать в очень легкое покрытие, просто чтобы чуточку больше выделить глаза, или использовать как акцент. Мне почему-то кажется, что золотой куда более применим, чем, например, голубой, и ему можно выделить место даже в ньюдовом макияже :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що зайшла і ща поради. Буду пробувати. Згодом покажу, що з того вийде)

      Видалити
  12. Відповіді
    1. По структурі класні і колір непоганий. Спробую пристосувати) дякую, що зайшли)

      Видалити
  13. Хорошее наполнение, особенно понравились тени)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну власне тіні зробили всю коробку) Дякую за візит)))

      Видалити
  14. Тіні гарні вони можуть доповнити макіяж. Крем Lirene в мене такий є. Сподобався гель для вмивання KosMystik тільки що він пахне чоловічими парфумами це погано. А можливо дійсно спробувати іншу українську коробочку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Крем Лірен і гель це наразі єдине чим я зараз користуюсь, решта поки чекає своєї черги) Дякую за візит)

      Видалити
  15. Хм, справді, золоті тіні точно не всім підійдуть :( Я б, наприклад, теж навряд чи ними змогла користуватись...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я так і поки не користуюсь ними) Дякую, що зайшла)

      Видалити
  16. Коробка явно не макіяжна(( Мені тіні приглянулись, решта якось не вражає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дам, з назвою вони прогадали))) Тіні гарні, але... є багато але)))Дякую, що зайшла))

      Видалити