Віск для брів Lyutique

Матінка природа люб'язно наділила мене не лише довгими віями, а ще й довгими бровами. І якщо за перші, природо!, я тобі щиро дякую, то за довгі брови, вибач, ні. Бо кожен день, мені доводиться змагатись з волосками, які то закручуються не туди, то лягають не так. А що вже говорити про стрижку брів і т.д. Словом не солодко мені живеться. Точніше жилося. Дай Бог здоров'я тому, хто придумав філери для брів та віск для укладки. Про останній і розкажу вам сьогодні.


Не так давно в моїй косметичці оселився віск для укладки брів від марки української натуральної косметики ручної роботи Lюtique. (Ви також зауважили, що в мене вже достойна колекція натуральної косметики?) В марки величезний асортимент засобів і для волосся, і для тіла, і обличчя, і нігтів, і навіть тверді парфуми (дуже-дуже хочу спробувати). Тішать також не лише асортиментом, а й якістю та натуральним складом, що мене дуже і дуже радує.  
Отже, віск для брів. Упакований в невеличку, але дуже милу пластикову баночку. Кришечка відкручується. Поверх кришечки наліпка з назвою засобу та бренду, і слоган "Ручна турбота" - хіба це не милота? До баночки на мотузці (в нас на Галичині її називають "дратва") прикріплений папірець інформацією про склад та властивості продукту. Щоб багато не розписувати на фото нижче все можна розгледіти. 
Якщо коротко, віск гарно вкладає волосинки брів, а ефірні олійки ромашки та чебрецю зроблять все для того аби волосинок стало більше. Заздрю дівчатам з густими бровами, яким не треба промальовувати густину і на ніч втирати рицинову олію для росту. По консистенції віск густий, твердий, але розтає від тепла пальців. Жирний, але на волоссі блиску не залишає, що як на мене дуже класно. Я пробувала наносити його пальцями, але зараз привчилась набирати засіб щіточкою для брів з баночки. Поки це робити зручно, буде видно як це буде відбуватись, коли віск вже буде не так на поверхні.  
Ще кілька слів про запах. Він у засобу дуже насичений і різкий. Пахне точно чебрецем і ще чимось... для мене це різких запах меленого перцю,  аж в носі лоскоче. На перших порах я чула цей запах за собою ще півдня. Але зараз вже звикла. 
Виробник радить наносити віск вже після формування брів олівцем чи тінями. Можна і так. Але мені ж набагато зручніше було спершу нанести віск, добре прочесати брови. А тоді про зволожених волосках наносити тіні для брів пензликом. Віск настільки полегшує нанесення, що я просто в шоці. Якщо чесно, я вже давненько формую брови собі, і роблю це щодня...тому руку вже маю натреновану. Але навіть я здивувалась, наскільки легко і зручно по воску малювати тінями. 
Щодо фіксуючих властивостей воску, то вони посередні. Ну але це ж не лак для волосся, щоб фіксувати на повну. Але якщо брови не рухати впродовж дня, не зачіпати їх гребінцем чи пальцями, то вони в нормальному стані дотягнуть до вечора.Користуюсь воском я вже десь більше двох тижнів. Засіб дуже економний, тому думаю на півроку мені його точно вистачить. До всього у засобу приємна ціна, за 6 мл - 70 грн. На десерт... покажу як я оформляю брови. Для довідки в мене тіні для брів від Artdeco у відтінку №3, це темно коричневий колір, який підійде абсолютно всім темненький дівчатам і улюблений скошений пензлик від Malvа. 
На останньому фото показую різницю промальованих і чистих брів
Замовити такий віск для брів або ж роздивитись асортимент марки Lyutique можна в Instagram та Facebook (посилання активні). 
Або ж телефонуйте 093-693-27-98. 

Продукт був люб'язно наданий Lyutique для незалежного тестування


В коментарях зі задоволенням почитаю ваш спосіб вкладання брів. 
І чи знайомі ви з маркою Lyutique? Які засоби пробували? 


Share:

22 коментарі

  1. Давно хочу його спробувати) Я чомусь думаю, що він зробить колір брів більш яскравим, як гелі для брів, а я навпаки хочу світлі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, не зробить темнішими, він прозорий. Просто зачеше тобі гарно бровки. Я дуже завоволена) Дякую, що зайшла)

      Видалити
  2. Just loved the pictures from your post! <3
    www.malusilva.com.br

    ВідповістиВидалити
  3. Ось я якраз нічогісінько не роблю з бровами, крім корекції)
    Цікавий огляд, не чула про цей засіб :)

    ВідповістиВидалити
  4. Какой классный, я бы попробовала. Спасибо за подробности и наглядные фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це вам дякую, що заходите) Віск класний, це правда, спробуйте при нагоді)

      Видалити
  5. Я как раз люблю, когда воск фиксирует средне, чтоб было комфортно

    ВідповістиВидалити
  6. Гарне оформлення)) Я укладаю брови кремовими тінями, тому обходжусь без таких засобів наразі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю:) В мене не кремові, а звичайні. Але за рахунок воску вони стають кремові)

      Видалити
  7. у тебя красивые брови, интересный воск)

    ВідповістиВидалити
  8. Цікавий продукт)
    Я частенько купую прозорі або кольорові гелі для брів.
    Але мій найбільший щоденний фаворит - набір від Ессенс з двома відтінками тіней, пензликом і трафаретами.
    Для стійкого макіяжу використовую Мейбеллін КолорТату в 40-му відтінку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, колись спробую і я ці штучки від Ессенс. Вже не раз чула, що вони класні. Дякую за візит)

      Видалити
  9. Дуже гарно вийшло.
    Я свої ніяк не вкладаю - тільки трохи коригую тінями чи олівцем.
    http://elpise.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую:) Пощастило тобі з бровами, що не треба вкладати) Я без цього ніяк)))

      Видалити
  10. У Вас красивые брови! Были бы из-за чего комплексовать...

    ВідповістиВидалити
  11. У Тебе дуже гарна форма брів ;) Дуже сподобався склад засобу. Як на мене, після тривалого користування цим гелем брів точно має прибавитись :)

    ВідповістиВидалити
  12. Гарні брови і з воском і без))) У мене перещипані, то домальовувати приходиться багато(((Вкладати там нема чого(
    Цікаво, а наскільки цей віск сприяє росту брів?

    ВідповістиВидалити
  13. Гарні брови і з воском і без))) У мене перещипані, то домальовувати приходиться багато(((Вкладати там нема чого(
    Цікаво, а наскільки цей віск сприяє росту брів?

    ВідповістиВидалити