Bila Pava. Крем для тіла Оксамитовий дотик. Мої враження.

Здається я вже говорила, що є два косметичні продукти з якими я на "Ви"? Це тіні та креми для тіла. І якщо з першими я ще так і не знайшла спільної мови, то з різними "мазючками" для тіла ми вже добре роззнайомились. Сьогодні розкажу про крем для тіла "Оксамитовий дотик" від бренду "Біла пава". Про засоби цієї марки я вже писала. Мені шалено сподобались гідрофільні фігурки для тіла, якими вмиватись одне задоволення. А нині розкажу про крем для тіла, який мені сподобався трішечки менше. Зараз розкажу чому.



Кілька організаційних моментів. Крем втрамбований в прозору пластикову баночку-бочечку. Логотип на білій кришці, вся інформація на кавальчику паперу, що прив'язана до різьби. 
Склад засобу просто геніальний. Але це не дивно, бо бренд позиціонується, як натуральний, дружній до тварин і людей. Термін придатності засобу - 3 місяці. Мій кремчик сколотили в квітні, тож скоро ми попрощаємось.



Сам крем білого кольору, густої кремової констистенції, дещо пористий. В банці виглядає, як густа-густа сметана. Запах насичений, але досить приємний. Я довго внюхувалась і роздумувала на що мені схожий цей аромат. І придумала. В дитинстві на зиму ми робили саморобні вітаміни: курагу, родзинки, горіхи перемелювали і додавали меду. Було дуже смачно. Так само смачно пахне цей крем.



Крем доволі жирний і по тілу розподіляється важко. На літо буде занадто щільний. Хоч на перший погляд засіб видається легким по текстурі, нормально накладається на шкіру, а ось розмащувати його складно. Використовувала лише на ніч, бо в день хотілось якнайшвидше його змити. А все тому, що моя шкіра навесні та влітку не надто суха, а скоріше нормальна, тому такого мега зволоження не потребує. А ось хто страждає надмірною сухістю, коли шкіра починає лущитись, кремчик стане гарною знахідкою. Бо шкіра від нього справді оксамитова.


Так сталось у моєї мами, яка власне зараз і добиває цей крем. Чудово попрацювавши на городі і добряче обгорівши, за кілька днів мамина шкіра почала нещадно лущитись і облазити. Мама, знаючи, що в мене ціла косметична фабрика, за порадою звернулась до любої донечки. Тоді я їй і вручила крем від "Білої пави" з настановами маститись ним частіше та побільше. Практично за раз, шкіра стала ніжною та зволоженою.


Отже, мій вердикт. Крем гарний, але не для мене, я люблю легші текстури - лосьйони чи бальзами. Але якщо ви хочете оксамитову шкіру, а зараз страждаєте сухістю та лущенням, раджу його спробувати. У банці 200 мл. Використовується економно і ціна приємна. Шукайте "Білу паву" у Facebook тут і в Контакті тут. Заодно й роздивитесь весь асортимент бренду. 


Мені засіб люб'язно був наданий для незалежного тестування.



Share:

22 коментарі

  1. Спасибо за подробности. Хорошо, что мамочке крем помог и оказался нужным! У меня есть несколько продуктов от марки, я очень ими довольна, но пока тестирую. Кстати, мы все-же решили заехать во Львов на несколько дней на обратной дороге из Карпат.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, це ж чудова новина!! Сподіваюсь вам сподобається місто Лева))

      Видалити
  2. Я тоже летом не использую жирные текстуры ни для лица ни для тела.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мабуть для цього і придумали легші текстури) бо носити таку жирну шубу на обличчі точно ні до чого доброго не доведе)

      Видалити
  3. Я полюбляю жирні креми для тіла тільки на ніч, використовую у будь-яку пору, хоча не можу назвати свою шкіру сухою. От така цікава особиливість)
    Дякую, що поділилась)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка) тоді раджу спробувати цей кремчик)

      Видалити
  4. Cool review post! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/06/instapost-june16.html

    ВідповістиВидалити
  5. По текстурі нагадує один баттер від ЯКА, який у мене був) Уявляю аромат!

    ВідповістиВидалити
  6. У мене суха шкіра на тілі якраз, взимку то взагалі жах. Давно хочу познайомитися с маркою, думаю восени такий кремчик мені підійде. Дякую за огляд! Фото дуже гарні, я замилувалася!

    ВідповістиВидалити
  7. Мне тоже летом не нравится пользоваться густыми кремами: в такую жару, как сейчас, пока намажешься, заново вспотеешь, и крем упрямо не хочет впитываться;)

    ВідповістиВидалити
  8. Главное, что маму порадовала :) Для меня этот крем тоже был бы слишком плотный. Фото очень понравились,такие нееежные )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую, Дашуль! Приємно. Да кремчик плотненький)

      Видалити
  9. Не слышала еще об этой марке - спасибо за знакомство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка) раджу спробувати, в марки багато цікавого з гарним складом)

      Видалити