Липень. Найяскравіший місяць мого літа.

На липень я завжди покладаю великі надії. Бо хоча б один день цього місяця має вдатись. Це я про мій День народження. Хочу пост-фактум подякувати усім хто дзвонив, писав, вітав і бажав. Люблю вас безмежно. Тепер тримаю кулачки, щоб усі ваші побажання здійснились цього року.




Уродини я святкувала в родинному колі серед найближчих і дорогих мені людей. На фото лише жіноча половина і то не вся.


Серед подарунків, що мені перепали цього року, чимало косметичних цікавинок, можливо зберусь колись написати і на них огляди. А ось, про один з подарунків - презент від моєї мами, хочу розказати у цьому пості.


Це просто розкішна сумочка від молодого талановитого дизайнера Соні Рондяк sonia.rondiak.accessories. Запам'ятайте це ім'я, можливо скоро воно буде в ряді з Michael Kors (життя - воно така штука).


Сумка маленька, а водночас дуже вмістка. Виготовлена з натуральної шкіри. Чесно, розгортаючи посилку Нової Пошти, я не повірила своїм очам. Як можна так ідеально пошити сумку? Чудово підібрана фурнітура, якісна шкіра, вдалі деталі - ці китиці мене так веселять.



Зізнаюсь, що дизайн сумочки я підгледіла серед робіт Соні, то ж попросила її зробити мені майже точну копію сумочки, що мені сподобалась. Але дизайнер може пошити будь-яку сумочку на ваш смак, додати ще якісь деталі. До речі, пошиття сумки зайняло приблизно 2 тижні, а ціна на той час була 1200 грн. Щодо ціни, то зважаючи, що я останнім часом часто потрапляю на всякий "ширпотреб" в магазинах за 800 гривень і то на "знижках", вважаю таку ціну, за сумку з натуральної шкіри, цілком виправданою.


Тепер ми з моєю красунею не розлучаємось. Чоловік каже, що я, якби могла, то б і спала з нею.


А взагалі липень почався з приємностей. Я нарешті перемогла в конкурсі!!! Вперше!!! Ось такі косметичні "інтересності" я отримала в Giveaway, що проводила блогер Галя Кузьмин з mykingdom1212.blogspot.com



Також в липні ми, блогери зі Львова, нарешті розродились на посиденьки. Нам таки вдалось зібратись разом, поговорити і про косметику, і про дітей (хоч ніхто з нас їх не має), і про малий прикордонний рух з Польщею (хі-хі, дивно трохи, але факт). Словом, посиденьки вдались і завдяки чудовому закладу Winehouse, що на Театральній у Львові. На фото ми з коктейлями, але потім були кавові наливки, які добряче розв'язали нам язики.

Всіх впізнали? Зліва направо: Я, Соня Сабала, Наталя Волошин (blyskitka), Наталя Матолінець (Kirei Kana) 
А справжнім відкриттям місяця для мене став салон краси "Корона". Який манікюрчик мені забацали ви вже бачили раніше в Інста, але хочу ним похвалитись ще тут.


До того, я робила манікюр сама, потім в подружки Христі на дому. Але відколи Христинка при надії, мені не дуже хочеться її напрягати ще своїми манікюрами, то ж я знову перейшла в самостійне плавання. До "Корони" я потрапила випадково, то довга історія, але я просто залишилась в шаленому захопленні від роботи майстра Олі, від її майстерності та ставлення до роботи.




Я рідко відвідую салони краси, через те, що побоююсь підчепити якусь болячку. Для мене дуже важливо, щоб інструменти були чистими та дезинфікованими. Тут з цим проблем немає. Лише уявіть!!! Спершу інструменти відмочуються в спеціальному розчині, потім ще там проходять якусь чистку, тоді їх пакують в пакети, які відкривають у вас перед носом, безпосередньо перед процедурою.


 Та що тут казати, тут навіть пилочки індивідуальні. Потім таку малюточку ви забираєте з собою. Пиляєте нігті і думаєте про "Корону".


Знайомтесь - це Оля Банах. Справжня нігтева фея))) І за фото дякую Katerina Sirota.


Ну і остання приємність липня - відпустка. 10 чудових днів на морі, в Болгарії. Де тепле чисте море, гарячий пісок, крики чайок, багряні заходи сонця, дивні засмаглі люди довкола....цей ряд можна продовжувати до безкінечності. Якщо коротко, то всі 10 днів я їла, спала, читала і знову їла, і спала. Але чесно, мені бракувало такого перезавантаження мозку, лінивого валяння на пляжі. Добре, що до пляжу було йти 3 хвилини, а то я б і туди лінувалась йти. Отакий я малий лінюх. Але зате тепер я з новими силами готова знову стати до праці. Кілька фото з відпустки далі.











Отаким був мій липень. Багатий на події та відкриття. А як у вас все минуло? Пригадуйте.

P.S. І я повертаюсь до повноцінної праці, то ж незабаром чекайте свіжих та цікавих постів в блозі. Цьом:)

Tags:

Share:

18 коментарі

  1. Спасибо, что показала свой июль. По-моему хорош!) Я б тоже с такой красивой сумочкой спала!!! И маникюр отличный!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) в тебе також липень вдався, знаю))) як у Львові, сподобалось?)

      Видалити
  2. Чудовий липень! Нехай ще й серпень будет найцікавішим!
    Сумочка просто клас, вона чарівна й маленька - те, що треба! І я вважаю, що така ціна не завелика, бо ж, по-перше, класно купувати українське, а по-друге, якість важливіша за ціну. Ну й по-трете, такого точно майже ні в кого не буде!
    Ми теж до Болгарії збираймося, але у вересні. Дуже надихають твої фото - це як репетиція щастя)

    ВідповістиВидалити
  3. гарний липень)а фотки дуже "соковиті")

    ВідповістиВидалити
  4. Місяць просто чудовий! Сумочка теж просто краля)
    А прізвище моє завжди плутають, я Кузьмин)

    ВідповістиВидалити
  5. Фото з мандрівки прекрасні! Такі сонячні і світлі)
    В мене липень був доволі спокійним)) Чекаю більшого від серпня...

    ВідповістиВидалити
  6. Який яскравий і насичений місяць) Сумка чудо яка гарна!

    ВідповістиВидалити
  7. Уляночка, какой у тебя был замечательный июль, просто сказка! Пускай каждый месяц будет не хуже этого :)) Спасибо за позитивный пост)
    Подписываюсь на блог с огромным удовольствием!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оу, дякую)) І за підписку також)) Дуже люблю твій бложик)

      Видалити
  8. Очень классные фото! А сумочка действительно просто шик!)

    ВідповістиВидалити
  9. Ульянка шикарные фото, посмотрела и душой отдохнула, сумочка и море просто заворожили, ну и чайка звездочка))))

    ВідповістиВидалити
  10. Ульяна,чудесный Июль:) На тебе очень красиво смотрится болгарский загар:) Ну и ваши блогерские посиделки- это нечто:) Тоже хочу во львов к вам :))Ой и сумочка просто бомба! Невероятная! Пошла на сайт дизайнера,разглядывать красоту)

    ВідповістиВидалити
  11. Містер Бенджамін вийшов за межі своїх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями для роботи. Я рекомендую будь-кому, хто шукає позику, зв’язатися. lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ВідповістиВидалити