Цукровий скраб для тіла Східні прянощі від Львівської приватної миловарні Аmbrа

Список моїх найулюбленіших засобів для догляду за тілом очолює скраб. Цукрові, сольові, кавові - я люблю всілякі. А чого ж їх не любити? Скраб очищує шкіру і допомагає їй скоріше оновлюватись, допомагає запобігти вростанню волосся після епіляції, робить шкіру ніжною та шовковистою. Чи потрібні ще якісь аргументи? Сьогодні розкажу вам про ще одного свого ароматного помічника в догляді - цукровий скраб для тіла від Львівської приватної миловарні Амбра.


Кілька організаційних моментів. Виробники пакують скраби в ось такі пластикові баночки, пов'язані крафтовим папером. Виглядає, наче банка з варенням.


Під папером ховається звичайна пластикова кришка. І якщо зняти верхню обгортку, жодного брендування та інформації про засіб на упаковці не залишається. На папері зверху ж можна вичитати коли виготовлений засіб, термін придатності (12 міс) та склад засобу. Але на моїй упаковці принт такий розмитий, що для того щоб прочитати щось треба піднапрягтись.


У складі засобу: тростиновий цукор, пудра виноградних кісточок, імбир, кориця, мускатний горіх, бадьян, олія солодкого мигдалю, авокадо, ефірні олії кориці та гвоздики.


Про запах. Враховуючи склад та назву скрабу"Східні прянощі", я думаю ви зрозуміли, як саме пахне засіб. Справді, назва повністю виправдана. Відкриваєш баночку, а з неї яскраві аромати: кориці, імбиру і гвоздики, саме це тріо я внюхала найбільше. Аромати дуже приємні, природні, насичені, аж трохи ніс лоскоче. Скрабуючись, на мить відчуваєш себе не вдома в душі, а десь мій прилавками зі спеціями на східному ринку.


На ділі скраб спочатку трохи жорсткуватий, але це триває недовго, допоки цукор не почне танути на вашій шкірі. Скрабуючі часточки доволі великі, також під руками відчуваєш корицю.


Оскільки скраб добре просотаний оліями він по-перше, не твердне (а я його тримаю просто на поличці душової кабіни і набираю з банки вологими руками), а по-друге, гарно зволожує шкіру. І хоч я користуюсь зволожуючими кремами після душу, але нагальної потреби в цьому насправді нема. Після скрабу отримуєте ніжну зволожену і відполіровану шкіру. До речі, аромат залишається на шкірі відносно недовго, тож не бійтесь, що будете пахнути спеціями на всю хату.


Якщо підсумувати, скраб від Амбра мені сподобався. І не тільки через те, що ми сусіди по місту. Якщо ви в пошуках гарного скрабу, а магазинні аромати малинки набридли, спробуйте "Східні прянощі". Вам сподобається. Придбати скраб та роздивитись асортимент засобів марки, а також знайти адреси магазинів бренду у вашому місті можна на сайті ambra.in.ua.

А ви користуєтесь скрабами для тіла? Які любите?

Засіб наданий для незалежного тестування PR-відділом бренду.

Share:

31 коментарі

  1. Great review :)

    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/how-to-wear-bag-this-summer.html

    ВідповістиВидалити
  2. С маркой знакома, а вот с таким скрабом - нет. Вообще, очень люблю подобные скрабы с натуральным составом и ароматом ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Скраб на вигляд класний!!!! А я вчора спробувала від Душки "жуйковий" кавун - ДУЖЕ сподобався!!! Скраби я теж люблю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Душка - то ще одна моя любов. Я також мала кавунчик, він божественно пахне. Але чомусь скраби-жуйки в мене дуже швидко тверднуть.

      Видалити
  4. Думаю, що не варто таким засобом скрабувати обличчя, оскільки часточки цукру є надто великі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а хто казав про обличчя))) я ж тіло ним скрабую))) і тільки тіло))

      Видалити
  5. Цікавий скрабик) Особисто я найбільше люблю скраби з сіллю і мінімумом масел - ванну легше мити))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О..так) ванну доводиться відмивати) але цей без проблем)

      Видалити
    2. тоді це круто) треба придивитись і купити)
      бо в мене колись був скраб міламело чи якось так - він був просто шикарний, але ванна не віддиралась, тому я тепер остерігаюсь не знайомих скрабів бо боюсь, що після них проведу годину з доместсом

      Видалити
  6. Пару раз пробовала скрабы для тела разные, но, честно говоря, пока их прелесть не осознала. Посмотрела у вас обзоры товаров львовской мыловарни и теперь тоже хочу что-то у них попробовать.

    Мой блог

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обов'язково спробуйте) А я пішла розглядати ваш бложик))

      Видалити
  7. Такі смачні фото! Люблю різні скраби. Такий взимку чудово б мені підійшов, саме тоді люблю такі аромати. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Так, мені також видається, що взимку цей аромат спецій особливо зігріватиме)

      Видалити
  8. Цікавий скраб. А де саме ви купували скраб? через сайт чи у магазинах де представлена Амбра?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скраб мені дали на тестування, але я б купувала мабуть в магазині скоріше. Люблю все понюхати і пощупати. Тим паче, коли є така можливість. Дякую, що зайшли))

      Видалити
  9. Люблю скарби) Цікаво спробувати такий з прянощами)

    ВідповістиВидалити
  10. Люблю такие скрабы, в которых частички крупные. А аромат корицы и гвоздики у меня ассоциируется с новым годом и глинтвейном))

    ВідповістиВидалити
  11. Уляно, дякую, що показала! Наступного разу придбаю у самому Львові в якості сувеніру, бо теж обожнюю скраби!

    ВідповістиВидалити
  12. мне очень нравится продукция Амбры, обязательно куплю такой скрабик)

    ВідповістиВидалити
  13. Большое спасибо за отзыв! Ничего ещё не пробовала от марки, но однозначно исправлю этот момент)
    У меня изменился аккаунт Гугл +, буду рада тебя снова видеть в своих кругах
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже долучилась) обов'язково виправляй, косметика достойна)

      Видалити
  14. Упаковка выше всяких похвал! Надо отдать должное Амбра - в упаковке они очень преуспевают. И выглядит скраб интересно... спасибо за знакомство)

    ВідповістиВидалити