Створені для літа. Експрес-маски з синім виноградом та обліпихою. Новинка від Irene Bukur.

Інколи самій дивно, яким я можу бути ліньтюхом коли діло доходить до масок для обличчя. Чесно, я їх вже навіть не купую, бо і так знаю, що майже цілу банку доведеться викинути. Але "яжблогер" і маски також інколи доводиться тестувати. Тим паче, коли компанія тобі люб'язно пропонує спробувати їхні новинки. Як тут відмовиш? Крім того, новинки я люблю...і ці маски, попри лінь, полюбила теж майже одразу. Може часу в декреті в мене стало більше? Бо я ретельно двічі на тиждень наносила, одну вранці і одну ввечері, новенькі масочки від Irene Bukur і вже навіть зібралась з думками,  щоб розказати вам про них більше.



Обидві маски кремової текстури. Та, що з синім виноградом слугує мені за ранкову маску. Тобто двічі на тиждень, якщо не забуду, вранці після вмивання я наношу цю блакитну красу собі на шкіру. Добряче втираю масажними рухами і йду робити каву, бо маска має попрацювати на личку хоч би з хвилин 15-20. Хоча чесно, інколи маска на мені і довше. За цей час вона встигає добряче висохнути та майже повністю увібратись в шкіру, так, що й сліду на обличчі не залишиться. Потім змиваю маску теплою водою, просто руками протираючи обличчя без додаткових засобів типу спонжів, ватних дисків і інших примочок. Але можна й з ними, якщо любите таким бавитись.


Що обіцяє виноградна "Формула краси"? Оновлення, регенерацію та підтягнення шкіри. Кажуть, все це завдяки унікальній формулі маски з олії виноградних кісточок, екстрактів фіалки, ламінарії та гібіскуса в поєднаннні з пантенолом та каоліном. Більше про цю маску і її склад читайте тут - irenebukur.com


В ще одну новинку зі серії "Формула краси" Irene Bukur замішали екстракт обліпихи. Обліпиху я люблю в чаї взимку, а ось в масці пробую вперше. Користуюсь маскою анологічно тій, що писала вище, але використовую перед сном. Також даю відпочити на личку 15-20 хвилин, за цей час встигаю прийняти душ і туди-сюди перекрутитись по хаті в справах.

До речі, маска ніжно-жовтенького кольору і на обличчі майже непомітна, що гарантує моєму чоловікові збережені нерви. А то він завжди дуже болісно реагує коли я сновигаю по хаті з глиняними чи тканинними масками на обличчі. Хоча й його реакція мене завжди веселить.

Тут крім обліпихи ще й олія календули, моркви та абрикоса, той самий каолін, а ще бетаїн.  А маска має геніально зволожувати вже після першого ж застосування, оновлювати, регенерувати та захищати шкіру від впливу всіляких там вільних радикалів. Більше про цю маску тут - irenebukur.com


Ну от. Але знаєте, виробники-розробники вони такі, багато наколотять, а ще більше на банці напишуть. А я звикла прислухатись до власних відчуттів після використання косметичних засобів і лише ними ділитись з вами. Думаю, через це ви мене й читаєте.

Так от, якщо чесно спершу маски мене не сильно вразили. Звичайнісінькі. Але десь на третій раз я помітила, що мої пори на носі якось дивним дивом справді стали чистішими (дякую виноградику), а плямки від хоч і нечисельних, але прищиків стали менш помітними, а шкіра після обох масок ніби наповнена вологою. Щоправда, після виноградної я відчуваю більше зволоження. Але обліпихова маска мене "взяла" своїм солоденьким ароматом.



 Обидві маски "Формула краси" бренд позиціонує як експрес-маски. Але чому експрес, хіба 15-20 хвилин це швидко? Хоча може бути, що експрес тут в розумінні, що маски дають майже миттєвий ефект.

І якщо вже прискіпуватись до дрібниць, то тюбик обліпихової масочки виглядає трішки презентабельніше, бо принт надрукований на самому тюбику, а  у виноградній, етикетка просто наклеєна на білу тубу. Хоча тут є перевага...відкидна кришка, обліпихову доводиться розкручувати-закручувати, що не сильно зручно. Але то таке, нюанси.


Загалом, маски справді класні і, знаєте, легкі та чи не ідеальні на літо. До всього вони мають підходити всім, бо якось дивом пристосовуються до потреб саме вашої шкіри. Дива? Не знаю, пробуйте. Потім розкажете як вам.


А я тим часом розкажу коротеньку історію пов'язану з кремовими масками.

Колись трапився зі мною один смішний казус. Нанесла я в неділю раненько маску з цитрусом, щоб личко прокинулось і ходжу собі по хаті. Вже і каву зробила, випити встигла, сніданок приготувала...та й закрутилась...про маску і не згадую. Зробила макіяж і проходила з ним цілісінький день. Вже коли прийшов час вмиватись ввечері до мене дійшло, що маски то я так і не змила. Але що...не біда, добре, що обличчя ніяк не зреагувало...і макіяж тримався непогано.

 Ото я не лише лінтюк, а ще й добрячий забудько, виявляється. Ну ви тут посмійтесь, а я скажу, будьте обережні з кремовими масками, бо вони такі ...підступні...впитаються в шкіру і не згадаєте!

Share:

1 коментарі

  1. теж хотіла придбати ці дві масочки. але вирішила спершу добити те, що маю :) бо стаю плюшкіним потихеньку

    ВідповістиВидалити