Косметичка в пологовий або чи знайде мама час фарбуватись на виписку?

Ні-ні, я ще не народила. Я, як то кажуть, ще кочуся. Але час Х вже дуже близько. 

А на цей пост мене надихнула моя кума, післяпологову розповідь якої я згадала днями. За її словами, три дні в пологовому їй так "дали по мізках", що в день виписки їй просто хотілось хоч на кілька хвилин побути схожою на людину і хоч трохи підмалюватись. Тож поки чоловік залагоджував документальні справи з випискою....моя кума сиділа в палаті і малювалась. Оскільки, ми з "Тамарою ходимо парою", а у моєму випадку з Марічкою, я просто певна, що мені теж захочеться на виписку хоча б підмалювати очі. Тож разом зі сумкою з одягом для себе і дитини і величезним пакетом інших речей зі списку в пологовий (цікаво, ми колись доживемо до того, що всіх цих "баулів" не треба буде зі собою тягти?) я збираю ще й косметичку. Вона невеличка, то місця багато не займе. А от чи знайду я час і бажання на макіяж, то вже побачимо.



Зрозуміло, що йдеться про мінімальний макіяж, тому й косметики я беру по мінімуму. Та й то тільки ту, яка гарно себе зарекомендувала і не потребує танців з бубном навколо себе. Танці залишимо на час переймів, кажуть це корисно.


Звісно, перше, що я поклала в косметичку став бальзам для губ. Наслухана, що без нього там просто не вижити. Ти дихаєш, багато дихаєш, дихаєш часто...від того губи просто адськи пересихають. Сподіваюсь, що я знайду час намазюкати губи бальзамом. А беру отаку малютку Carmex через те, що вона дуже добре працює і зволожує губи надовго.


Довго я думала чи брати тональний чи ні. Звісно кинути тюбик улюбленого СС в косметичку не проблема, але чи треба він мені там, питання інше. Серед варіантів також були і кушн, і пудра, але добре пометикувавши я поклала в косметичку консилер від Bourjois. По-перше, шкіра в мене зараз чи не в ідеальному стані, а якщо й доведеться щось замалювати чи затонувати, наприклад синці під очима чи почервоніння, то я певна, що саме цей засіб мене не підведе.


Для розтушовування беру спонж від Real Technique. Він вже добряче покоцаний, але свою роль ще відіграє.


Нікуди без бронзера чи рум'ян, то якесь вже наче правило для мене. Перебравши свої запаси засобів, вирішила, що в пологовий зі мною поїде палетка від Michelle Phan. Тут і бронзер, і рум'яна, і кольори мені підходять, а ще дзеркало і навіть десь була маленька щіточка в комплекті, але я її загубила (та й вона була така собі).



Щоб розтушувати цю красу беру пензлик від Malva, бо вона лежить в мене без діла, а тут пригодиться. До речі, пензлик дуже бюджетний, але дійсно вартий уваги.


Брови наше все. Оскільки я провтикала записатись до бровиста і пофарбувати брови, доведеться і їх підмальовувати. Беру зі собою олівець від Parisa, він коштує копійки, але дуже класний. Крім того вже такий маленький, що займе в косметичці мінімум місця. Головне не забути підстругати!


Туш спершу планувала брати мініатюрну від Clarins, але вона вже добряче засохла, тож її в смітник, а в косметичку туш від Avon True. Доволі гарна туш, з природним ефектом (бо хіба треба мені після пологового ефект драми на віях? Мабуть таки ні).


Ну і хайлайтер. Чесно, поняття не маю чого я його беру, але мені останнім часом так подобаються сяючі денні макіяжі, що я не стрималась. Крім того, якщо нанести трошки хайлайтера у внутрішній кутик ока, то погляд увиразнюється і стає менш помітна втома. Тож такий ефект мені точно знадобиться після трьох днів "насолоди" усіма принадами і реаліями української медицини.


Ось і все!  Я готова!
Тепер ви розповідайте чи брали косметику в пологовий. І чи мали час малюватись?

Share:

2 коментарі

  1. Оба раза не брала и времени как-то не было. Толпы на выписке не было. А роды со своими нюансами, так что было желание быстрее оказаться дома.

    ВідповістиВидалити
  2. Єдине, що мені хотілось з пологового, то це додому і швидше. Ні про яку косметику я не згадувала взагалі, лише про догляд - то святе.

    ВідповістиВидалити