La Roche-Posay. Lipikar Gel Lavant. Гель для душу для всієї родини та на всі випадки життя.

Початок серпня 2017 стане, мабуть, найспекотнішим за всю історію українських метеопрогнозів. Принаймні, для мене так. Бо знаєте, одне діло бути на 9 місяці вагітності і насолоджуватись весняним теплом і зовсім інше - ходити з пузом в 40-ка градусну спеку. Тяжко, хоча стерпіти можна. Але не враховуючи коротких вилазок в магазин та салон краси, я останніми днями сиджу вдома...в дУші, бо витрамати ті градуси без водних процедур майже неможливо. Крім того, в мене з часу моїх уродин завелась баночка, чи скоріше баньчище об'ємом 750 мл, дуже крутого засобу від однієї з моїх улюблених аптечних марок La Roche-Posay, то як тут не зависнути у ванній надовше? Розказати вам про нього більше? То сідайте десь в затінку і читайте.



Я звернула увагу на цей гель коли підбирала першу косметику для своєї майбутньої малечі. Хотіла брати його, але все ж зупинила вибір на Weleda, натуральність взяла гору. Та попри те, думки обзавестись таким гельчиком для власного тіла мене не покидали, то ж я тонко натякнула (посиланням у фейсбук) коліжанці, що не проти отримати такий презент на День народження. І вуаля...він вже в мене.


Зі засобами з серії Lipikar я більш-менш знайома, в мене раніше було молочко для душу Syndet і крем, тож до того, що засоби класні я була більш ніж готова. І якщо попередні засоби були ідеальні для зимового періоду, бо були жирніші, то цей гель чудова знахідка на літо.

По-перше, що підкупає і на що звертаєш увагу в засобах для душу такого штибу - запах. Тут аромат неймовірно свіжий, може здатись трохи хімічним, але як на мене це не зовсім так. Це ранкова свіжість літа, аромат трави після дощу...ой щось мене понесло. Спека певно. Але чесно, аромат - супер. Хоча він тут лише приємний бонус, бо все ж визначальним у засобах цієї лінії є зволоження та пом'якшення шкіри.


Гель направду дуже ніжний, до всього не містить мила, а бережно очищує шкіру не пересушуючи її. І це не тільки напис на упаковці, а мої власні спостереження. Якщо після звичайного гелю для душу чи навіть брускового натурального мила моя шкіра гукає: "Крему! Швидше, швидше!", то тут вона захопливо мовчить. А мені це і на користь, бо, знаєте, що мазюкатись кремами для тіла якось не входить у мою щоденну звичку (але я працюю над цим). Хоча, якщо ваша шкіра "пустеля Сахара", то мабуть без крему не обійдеться.

 Взагалі, вся лінійка Lipikar призначена для чутливої шкіри, що схильна до атопії. Мене таке "щастя" минуло, але маю іншу біду...під кінець вагітності гормони бушують так, що на правому передпліччі маю дуже набридливі висипання. Але відколи користуюсь гельчиком, площа прищиків зменшується, що не може мене не тішити. До речі, інколи такими висипками шкіра "тішить" мене від жорсткої води, а вона в мене вдома жахливе жахіття. А гель хоч трохи, але рятує від впливу преславутої водички, що тече з львівських кранів.


Звісно, я не берусь розбирати склад гелю. Ну не професіонал і навіть не любитель я в тих справах, але Sodium Laureth sulfate на другому місці тут є...але мене він , чесно, не сильно бентежить. Я чогось переконана, що цей гель значно бережніше ставиться до шкіри, аніж всі ті гелі, якими я користувалась раніше. Ну і наскільки я розумію, оте SLS тут для створення піни.

Власне про неї. Якщо наносити гель на губку, то піниться він активно, а ось якщо розвузувати гель по мокрому тілу без додаткових засобів, то сильної піни не чекайте. І до слова, аромат тримається на тілі десь до годинки.


І ще два слова про економію. Чогось мені здається, що використовується гель зі швидкістю світла. Ось скільки я з'юзала з 22 липня по 4 серпня (хоча все логічно, якщо не вилазити з душу). Наношу дві дози розміром з велику квасолинку. Вангую, що 750 мл мені вистачить десь до жовтня, а там побачимо наскільки сильні мої здібності провидиці.

І ще один приємний бонус. Гелем можна вмивати і обличчя, і тіло, і можна використовувати, як засіб для інтимної гігієни.  Користуватись гелем можусь всі члени родини, навіть найбільші малюсики. Вже порахували скільки місця ви зекономите у валізі, збираючись у відпустку? Правда, таку баньку я б у поїздку не брала. Якщо не помиляюсь, як варіант є ще об'єми 250 мл та 400 мл. Але для домашнього користування 750 мл, здається, саме те.

Єдине чого мені бракує в тій банці - помпи. Чогось в упаковці 400 мл помпа є, а тут виробники вирішили, що нема чого розслаблятись, качайте в душі бісепси і тріцепси щоразу піднімаючи баночку з полиці. Ну, але то таке...нюанси.


А ще зараз є можливість купити таку баньку всього лиш за приблизно 250 (з копійками) грн за ціною 400 мл. Шукайте в аптеках свого міста.


P.S. Цікаво, скільки б мали мені заплатити La Roche-Posay за такий хвалебний пост? Хі-хі. Простого дякую буде достаньо. Ну ви зрозуміли, що тут ні натяку на рекламу, просто я шалено залюблена в цей гель і рекомендую його для покупки. Тим паче, якщо традиційні гелі для душу з ароматами всіляких там маракуй вже добряче проїлись.

І ловіть кілька посилань, де можна купити гельчик, але я радше звикла шукати гарні пропозиції та вичікувати на знижки в аптеках.

https://makeup.com.ua/product/169357/
https://parfums.ua/product/ochishayushij-gel-dlya-dusha-la-roche-posay-lipikar-gel-lavant
http://www.watsons.ua/c/ochishauchiy-gel-la-roche-posay-lipikar

Share:

1 коментарі