Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень п'ятий.

Минає п'ятий тиждень челенджу #сімзасобівна7днів і щось мені цього тижня дуже важко зібратись з думками. Так, що аж написання поста вирішила відкласти на суботу, хоча зазвичай вже в четвер маю половину готового тексту. Втім, якщо розібратись, то там і думати немає чого, бо всі засоби, які я юзала цього тижня,  давно мені знайомі. Тож припиняю тягти кота за хвіст і починаймо розбір польотів.



Цього тижня моя рука потягнулась до улюбленого Loreal Alliance Perfect. Цей крем в мене у відтінку 2c/2r. Він доволі світлий з розовинкою і буде ідеальним для тих кому багато кремів жовтять.  



Крем досить рідкої консистенції. Завдяки цьому його легко розтушовувати, він фактично непомітний на шкірі, хіба погано розтушувати і вже дуже прискіпливо розглядати в дзеркалі власне обличчя.  Засіб містить легенький шимер, якого ніби й не видно, але якщо придивитись, то сяє добряче.  Я розгледіла сяяння на руці, коли чекала на манікюр. І мене ніби осінило. Тож за рахунок отих блискіток, при певних заломах світла, обличчя виглядає доглянутим і наче оксамитовим. Ось і таємниця розкрита.


Щодо перекриття, то тут я більш ніж задоволена. Мої веснянки видно, але не так разюче. Під кінець дня, або в дуже спекотну пору обличчя може поблискувати в Т-зоні (але який крем тим не грішить в 30 градусів спеки). Але пам'ятайте, що я не використовую пудру. 

І зізнаюсь, що більше люблю використовувати цей тонак на осінь-зиму, а на літо переходжу на легші варіанти. 


Сяйва додавав рідкий хайлайтер від Becca у відтінку opal. То одне з останніх поповнень моєї колекції "сяйликів". Не скажу, що маст-хев, але коли є багато засобів, то можна в нагрузку мати ще й його. Гарне ніжне підсвічування і універсальний колір шампань (назвемо його так). 


На фото нижче можна роздивитись засіб в роботі. Сяє? 


В руках я тримаю свою любов від Benefit. Міні-версія помади у відтінку Lusty rose, просто ідеальний рожевий нюд на кожен день. Помада гарно лежить, чудово наноситься, зволожує. Але є нюанси: по-перше, змальовується зі швидкістю світла, по-друге, капець не стійка. Ну і 1,5 грама в повнорозмірці? Ну камон, народ. 


Але кольору можна пробачити все! 

До речі, помада у форматі омбре (я трохи провтикала сфоткати це).  Тобто одна з частинок стіку темніша, по ідеї нею промальовується контур. Але в мене на губах воно все змішується і виходить чудовий колір. Згодні? 



А ось з цією палеткою ми так і не подружились. Хоч я й час до часу виймала її з шухляди, але користувалась нею без задоволення, скажімо так.


Зі всього гарного тут хіба кремовий хайлайтер. Все решта, таке собі. Віск майже прозорий, абсолютно "бєзполєзний", як би сказали наші російськомовні друзі. Він ні не фарбує, ні не фіксує, принаймні мої брови цього воску не зрозуміли. Тіні ніби й нічого, так сяк заповнити ними міжбрівні прогалини можна. Але от зробити ідеальні брівки я ними так і не змогла. 


Видно відправиться ця палетка на заслужений відпочинок. Хоча викидати майже непокористований засіб не зовсім в моїх правилах. 


У смітник вирушать і рум'яна від Mary Kay у відтінку shy blush. Викидаю лише тому, що моя доця розбила їх на дрібки. А так, то одні з моїх улюблених румян. Колір чудовий до неможливості. Подейкують, дуже схожий на Nars Orgazm. От якось розживусь на покупку цих не надто бюджетних рум'ян і порівняю.
А щодо цих рум'ян, то це мій вже другий рефіл, а це вже більш ніж просто симпатія. Вони мають світловідбиваючі блискітки і гарно освіжають щічки. Ну і пора би вже бренду випускати рум'янка в гарних баночках, вам не здається?


Спонсором гарних вилиць цього тижня виступав Nyx taupe. Це той випадок і засіб, коли можна мати лише його і більш нічого. Принаймні я, коли планую такий трохи потужній мейк, аніж буденний нюд, то беру лише його. 


 Гарна кольоропередача, правильний відтінок для скульптурування. Краса. Люблю і залишаю в косметичці, звісно. 


 Туш від Bourjois Adjustable volume одна з моїх улюблених. І не лише через дзеркальце на ній, хоча то справді одна з причин закохатись в цю туш. М'яка щіточка чудово промальовує вії, створюючи гарний об'єм. А власне, я вже про неї писала тут ( Об'єм замовляли? Огляд туші Об'єм та розділення від Bourjois. Adjustable volume),  враження не змінилися.



Ось таким був цей тиждень. З понеділка щось свіженьке і нові #сімзасобівна7днів. Маю ще кілька цікавинок) 

Share:

4 коментарі

  1. Я тебя потеряла на блогспоте))))
    Очень понравилась эта рубрика, с большим интересом почитала и записала туш и тональный в виш-лист)))
    А мне этот скульптор от никс нравится, но частенько я им пятна ставлю

    ВідповістиВидалити
  2. Класно, що знайшла знову)
    Скульптор справді дуже пігментований. Але я помітила, що все залежить від пензликів. Ті що я маю "рілтекнік" гарно їх тушують)

    ВідповістиВидалити
  3. А реанімувати румяна не було можливості? :)
    Гарний відтінок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та вже немає що реанімувати. Хіба брати нові, над чим я власне зараз і думаю. А колір справді суперовий.

      Видалити