Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень четвертий.

Ось і майже місяць, як я щотижня вигрібаю зі шухляди свій косметос, складаю в білий горшечок і впродовж семи днів мазюкаю то все на своє обличчя. Цього тижня до мене прийшло прозріння і розуміння навіщо я це все роблю. Пффф "коню понятно", що звільняю місце для нового косметосу. Одні рум'яна летять в смітник, а інші новенькі летять в корзину покупок на мейкапі. Шопоголізм не лікується. Хоча, то не найгірша болячка. Погодьтесь.
А зараз давайте розглядати #сімзасобівна7днів четвертого тижня makeup-виклику.





Тон VG Professional foundation mat.
Цей тонак мені трапився в одній з моїй перших коробочок краси Liferia, ще на світанку мого блогерства. Пригадую, тоді можна було обрати відтінок і я, яка досі вірить в свій рожевий підтон, взяла номер 423 (в лінійці 12 кольорів).
І лише нині я чітко бачу, що це не зовсім мій відтінок. А пройшло на секунду майже два роки.



Тон сам по собі світлий, але коли ти його наносиш,  то окислюється і навіть на моїй не білосніжній шкірі (привіт годинні прогулянки з дитиною на сонці) виглядає темнуватий. І він таки капець рожевий. І лише коли тональний за кілька годин всядеться гарненько, аж тоді перестає темнити і зрівнюється з моїм кольором. Ще такого не бачила.


І ще одне. Ви зауважили, що на тюбику пише mat? І я.  Але насправді жодного матуючого ефекту моя шкіра так і не відчула. Обличчя блистить, як млинець. І то вона в мене не жирна. Перекриття середнє, але тональний можна наслоювати, втім я таким не бавлюсь, мені достатньо одного шару. Я і так його трохи відчуваю на шкірі. З приємного, крем має гарний ніжний аромат.
В результаті він перший кандидат опинитись в смітнику. Але перед тим дам спробувати його подрузі, може їй підійде.


Цей консилер вже якось був героєм одного з моїх постів. З того часу нічого не змінилось і ніхто зі списку фаворитів його ще не посунув. Гарний консилер з чудовою здатністю перекривати темні кола під очима при тому не сушити шкіру - це про нього. І бюджетний, що тільки тішить. Здається цього року ця фірма відкрила магазин в столиці? От би мене туди запустити. Хоча помади матові цього бренду мені не ок зовсім.



Минулого літа мені припекло купити нову туш і я вирішила спробувати тоді ще новинку від Avon. Буду малослівною. Туш мене нічим не вразила і не зачіпила. Це хороша середньостатистична туш з резиновою щіточкою. Вії розділяє і трохи видовжує, але не більше.


На фото вище можна спростерігати, як чудово виблискує хайлайтер на моїй вилиці. Це все медова магія від Laura Geller.



Та, він такий трохи золотко. І може видатись, що не всім підійде. Але якщо у вас схожий типаж з моїм, то будете дуже задоволені. За оте чудо я віддала всього 90 грн в lova lova в "Роксолані" і обов'язково повторю покупку, якщо колись дістанусь дна баночки.


Популярні кремові тіні від Maybelline у не менш популярному відтінку 91 creme de rose - чи не єдині тіні, які я шаную у своїй макіяжній рутині. Якось я збиралась писати на них відгук, навіть відзняла їм фотосет, але передумала. А дарма, бо це дуже вдалий продукт у бренду і про це треба говорити.


Насамперед, такі тіні чудова підкладка під будь-який макіяж очей. Але я люблю їх носити моно. Крім того, наносити волію пальцем. Просто, легко і не заморочуєшся з пензликами. З цим кольором повіка виглядає такою, ну незнаю, доглянутою чи що. Тіньки ще й стійкі і не скочуються впродовж дня. Звісно на фото їх розгледіти важко, але вони є і вони чудові. Правда, вже трошки підсохли, втім однаково фарбують.



 Над бровами цього тижня ми працювали разом з мега бюджетним олівцем від Reloise. Я його купила років два тому чисто випадково, і він випадково виявився таким класним, що я повторювала покупку тричі. В мене номер 302, але знаю там купа кольорів на всі випадки. Коштує він 22 гривні. Нині навіть сметана коштує дорожче. А фарбує так, як інколи не фарбують олівці за 100 грн.
Грифель доволі м'який, тому може трохи кришитись, але зайві крупинки легко вичісуються щіточкою. До речі, я тільки цього тижня помітила що він кришиться :)
Тож якщо ви сильно обмежені в бюджеті, а гарні брови хочеться, рекомендую.



І наостанок, бронзер+рум'яна в одній тарі - палетка від Michael Phan (Візажистка. Довелось погуглити).



Бронзер трохи рудий, а от рум'янка мені дуже навіть подобаються. З плюсів, обидва засоби не пилять, чудово наносяться і розтушовуються, можна наслоювати і не боятись переборщити. Без запаху. Але от де купити таку палетку я не знаю. Це подарунок таємного Санти.


Ось таким був четвертий тиждень челенджу #сімзасобівна7днів.
Нагадаю, що більше фото з'являється у Facebook впродовж тижня. А підсумки щоп'ятниці тут.
P. S. А на літо я готую щось соковите і помадне) ждіть!

Share:

0 коментарі