Де у Львові класно стрижуть, малюють і роблять манікюр. Мої корисні контакти.

Я довго виношувала в голові цей пост. І то буде пост - одна суцільна корисна користь. Готові?




Знаєте, якщо би я кожного разу коли чую:"Улян, а порадь салон... перукаря... куди піти на макіяж?... де роблять класно зачіски?... і т. д" кидала в банку по 50 копійок, то вже була б багатою. Я відповідаю завжди, що я ж не експерт, але чим зможу допоможу.  Тому цей пост визрівав довго, в ньому ж планую поділитись перевіреними роками і власним досвідом контактами. Зберігайте, скріншотьте, щоб не загубити.


Отже, почнемо з головного. З голови.
Ви всі давно чудово знаєте де і в кого я стрижусь і фарбуюсь. Це стиліст Таня Ларіонова. Вона має, направду, золоті руки, яким я довіряю своє волосся все і повністю. Точніше на фото я з результатами Таніної роботи.


Лише з нею не боюсь експериментів. Я вже підсадила на Таню своїх подруг та колег. І ви підсядете, якщо тільки спробуєте.

Таню шукайте на вулиці Нижанківського у салоні Black Currant. У фейсбуці Таня Ларіонова . Телефонами таких цінних кадрів в всесвітній мережі розкидуватись не буду. Хіба питайте мене в приват, то дам.


Поїхали далі. Візаж.

У Львові тьма візажистів. Чесно, де не плюнь. Та я сама собі візажист, можу сказати я, але є заходи і події, куди хочеш прийти при повному параді. Тож коли мені тре макіяж, такий щоб вау, якісно і мега-круто, і так щоб рідна мама впізнала, то тільки до Валерії Василькової.


Власне в Академії візажу і кують нових кадрів майстрів візажу. Я щось навіть задумалась, може й мені гайнути професію змінювати. Але то таке. До речі, тут не тільки візаж, а й зачіску зробити можна. Академія розташована на тій самій вулиці Нижанківського. Це де консерваторія. Зручно, якщо чесатись таки надумаєте в Тані, а візаж робити в Академії. Вони сусіди під'їзд в під'їзд. Ось контакти Академії візажу в соцмережах: Facebook VasulkovaAcademy та Instagram vasylkova_academy Долучайтесь, там і поради по макіяжу кльові.


Так. Опускаємось нижче. Руки-ноги манікюр-педикюр. Тут складніше. Бо улюблених майстрів в мене побільшало останнім часом.
Отже:
Мої "ван лав"  - це звісно салон "Корона"  на Дорошенка 66. Чисто, акуратно і приємно. Шкода хіба, що мені до них зараз далеко. Але якщо ви кочкуєтесь в центрі записуйтесь сюди і не думайте. Instagram Korona_beauty salon


Потім доля мене звела зі ще одним чудовим майстром Ірою Драгун. Іра працює на дому, але стерилізація інструментів на найвищому рівні: сухожар і всяке таке. Ну і ціна звісно, не салонна, а все доволі бюджетно. Хоча за Ірину якість я би могла платити і більше. Іра живе на Чигиринській (то околиці Грінченка),  там і приймає клієнтів. Пишіть їй на Facebook.
Нижче на фото нігтики, які мені робила Іра.




Ну і моя остання знахідка (хвала декрету, він зводить мене з правильними людьми) Face Control на Липинського. Тут я роблю манікюр і педикюр одночасно за дві години. За експрес послугу доплачувати не треба. І це мега круто.


 А ще в салоні працює чарівниця косметолог Марта, яка, відчуваю, зовсім скоро трудитиметься і над моїм личком. Бо ж 30-ть за тиждень! Facebook Face Control та Instagram Face Control.

Також можливо вам згодиться список сайтів звідки я замовляю косметику:
❤️makeup.com.ua
❤️www.parfumeria.ua
❤️parfums.ua
❤️goddess.com.ua
❤️www.malva-parfume.ua

Всім па! Сподіваюсь була корисною!



Share:

0 коментарі