На всю голову. П'ять кроків до гарного волосся. Мій досвід.

Вчора я помила голову, висушила волосся і хвилин п'ять любувалась власною шевелюрою в дзеркалі. Мами маленьких діток знають, які інколи цінні ці спокійні 5 хвилин, їх можна витратити на... на щось корисне, наприклад. А я просто зависла перед дзеркалом. Просто, я зараз так задоволена виглядом і станом свого волосся, що мушу поділитись цією радістю ще з кимось. Добре, що в мене є ви і є блог.


Отже, перше, що я зробила, аби волосся стало таким - завагітніла і народила. Привіт, гормони. Знаю, так буває не у всіх, можлива і зворотня реакція і волосся стає жахливе. Я підозрюю, що після завершення годування так в мене і буде. Але зараз є, як є і я цьому невимовно тішусь.


Друга важлива річ, яку я зробила для власної голови - зводила її в перукарню. Зістригти все зайве, що відросло, посіклось, не так лежить, схоже на паклю-солому - геть, під ножиці і крапка. Колись казали, не жалій волосся, бо не буде рости, от я й не жалію, ні секундочки.

Третє. Змінила догляд. Не те, щоб мені не підходив мій попередній шампунь, просто він закінчився, а оскільки то вже була десь четверта банка, то я подумала, що прийшов час зміни засобів. Що не кажіть, волосся все ж трохи звикає до одноманітності.


Так тепер замість Loreal Professional Nutrifier в мене поселилось дві величезні банки засобів італійського бренду TIGI. Шампунь гарно вимиває волосся та і сам непогано виполіскується, що важливо. Бо, знаєте, не люблю засоби, які треба довго вимивати з голови. Бальзам також працює на відмінно, роблячи волосся шовковистим. Скажімо так, шампуні не ті засоби про які я можу говорити годинами, бо я хіба про декоративку так можу говорити, але якщо я скажу що шампунь-бальзам класний, то це вже комплімент. Ну звичайнісінькі собі засоби, та й годі.


Перед тим, як взятись сушити волосся феном (так, я використовую фен завжди. Бо каре по іншому не вкласти. Ніяк) я використовую олійку для кінчиків зі серії засобів Matrix. Не те, щоб вона мені аж сильно допомагала, просто зволоження тай по всьому, але олійка є і треба її юзати, не пропадати ж добру. Ну і Matrix класна фірма, може якусь там одну волосину та олійка мені й врятувала, хто зна.


І наостанок. Декрет все ж дався взнаки, якщо раніше я могла годинами просиджувати в ванній і мити голову щодень, то нині на все про все в тебе 10 хвилин поки дитину забавляє тато-баба-гумова качечка-кусок батона. То ж волосся я мию двічі, за щастя тричі на тиждень. Але й жирніти воно стало менше. Наприклад, в неділю вранці банні процедури, в понеділок на голові ще повний порядок; вівторок я мию тільки чолку - бо чиста гривка та вже чиста голова; в середу знову мию голову (або зав'язую хвіст, якщо в доні настрій повисіти на мамі). Та й таке.


Дякую, що дочитали. Є питання, пишіть.
 P. S. А розкажіть як у вас справи з волоссям після народження дітей?


Share:

2 коментарі

  1. Классная подборка продуктов. На самом деле мало очень помогает, просто не заметно. Оно содержат думаю что силиконы, а они обеспечивают вам защиту волос от температуры.

    ВідповістиВидалити
  2. Уход и еще раз уход, конечно же требуется и качественная, лучше профессиональная, косметика для волос, но это все индивидуально, все в наших руках :)

    ВідповістиВидалити