Bourjois Rouge Velvet Lipstick. Матова помада, яка вам сподобається.

Я нікого не здивую, якщо скажу, що мій улюблений косметичний засіб - помада. Вау! Тааа? Невже? Справді? Таких вигуків точно не буде, бо в своїй любові до помадок, а ще й матових, я зізнавалась тут і не тут не раз. Та й з героїнями цього поста ви вже теж знайомі, але я подумала, що ці матові Bourjois ROUGE VELVET такі "шикарнючі", що просто заслуговують закарбуватись в блозі.




До мене дісталось три відтінки 03, 09, 10. Ті, хто формували цю розсилку точно щось знали, бо відтінки дуже "мої". Але загалом у цієї серії величезна палітра. 12 кольорів від нюду до червоної класики, бордо, а також є гарні відтінки з коричневинкою. Словом, йдіть приміряйте, тестіть і я певна, щось собі точно підберете.


Коротко пробіжимось по характеристиках помад.

Стійкі? Дуже.
Комфортні? Аякже.
Легко наносяться? Як масло, їй'Бо.



Дайте помадкам хвилин 5-10 вистигнути на губах, вони зробляться абсолютно  матовими і будуть тішити вас кольором довгі години. Легко переживають перекуси, ну щось жирненьке навряд чи мине безслідно, але не думаю, що підправити помаду це аж така велика проблема.


Попри феноменальну стійкість все ж помади залишають сліди на склянках, часом і одязі, то ж будьте обачні з поцілунками і майте це на увазі.

Про кольори багато не говоритиму. Вони розкажуть самі за себе. Єдине додам, що всі три відтінки наносяться легко і рівномірно.

Кольоровіддача на висоті, особливо в 09 і 10.

Сливова "десятка"  стала моєю улюбленицею на вихід. Щоправда, гарний контур таки доведеться малювати пензлем.





Для яскравого настрою обираю фуксію 09.





Ну а 03 для мене мила і спокійна повсякденна помада.





Сподобались помадки? Який відтінок зачепив? Щось лишилось недосказаним, питайте.

Share:

2 коментарі

  1. І я закохалася в ці помади. Маю вже чотири відтінки і хочу ще😜 «десятку» так і не наважилася вигуляти. Чекаю нагоди 😬

    ВідповістиВидалити
  2. красивые оттенки! мне нравятся помадки марки, но из другой серии. надо бы и эти попробовать)

    ВідповістиВидалити