Таємниці об'єму та блиску волосся. Triuga. Аюрведичний шампунь, бальзам та маска.

Замкнуте коло. Кучеряві мріють про рівне волосся, дівчата з прямим - марять кучериками.  Ті,  у кого багато волосся радо поділились би густиною з рідковолосими дівчатами, останні ж,  натомість, вигадують укладки, щоб хоч трошки мати те, що схоже на об'єм.

Але є я. Такий собі 30-річний виняток з правил. Ну що вдієш, пощастило мені з волоссям і від скромності я не страждаю. Від природи рівне, накруток не люблю, густиною задоволена. Якщо розібратись, то мені достатньо всього лиш помити голову і посушити феном і я готова, жодних тобі карколомних вкладань тощо. Тож на волосся я майже ніколи не нарікаю, а часом віддячую йому за службу знайомством з новими косметосіками.

 До речі, і зміну засобів волосся переносить дуже непогано. Приблизно місяць тому я якраз змінила засоби для догляду, потестила і, вважайте, дозріла ділитись результатами.



Тепер на полиці у ванній в мене мешкають дві велетенські пляшки з шампунем та бальзамом і не менша за об'ємом маска бренду "Triuga". Марка позиціонує себе, як виробники натуральної аюрведичної косметики. Ця серія засобів -  професійна, тож такі літрові об'єми і для салонів чудовий варіант, і для домашнього користування,  особливо,  якщо засоби підійшли. А ще можна й з подругою поділитись.

Крім того, банки мають зручні дозатори, за що їм однозначно плюс. На одне миття мені йде чотири натискання на дозатор в шампуні (я мию волосся двічі)  і дві порції бальзаму. Маски - скільки зачерпну.


Я рідко аж надто вникаю в написи по той бік упаковки, їх там онде скільки, аж на трьох мовах, але така вже блогерська карма, хоч одним оком, але по тексту треба пройтись.  Ну хоча б для того, щоб потім розказати вам, що сировину для засобів везуть зі самої Індії, а виробництво зосереджене в українській столиці. Також варто звернути увагу, що засоби аюрведичні.

А ще пробігтись оком по складу. Ви ж знаєте, я не сильна в його розборі, але всілякі там екстракти різних рослин в першій п'ятірці мене, ну дуже, надихають. Зокрема, екстракти куркуми і фенугрека (то рослина така з роду бобових. Може чули "пажитник"  то воно). До речі, ці рослини відповідають за ріст волосся, бо стимулюють кровообіг і ріст волосяних цибулин. Також в складі олійка авокадо, протеїни кашеміру, кератин.


То так, якщо коротко.  Також скажу, що засоби приємно пахнуть, солодко нейтрально.

Шампунь доволі рідкий, але прекрасно піниться, жовто -прозорий. Бальзам і маска звичної консистенції для цих засобів, і повірте не потребують зайвих слів про себе.
Гадаю, краще зосередитись на результатах роботи засобів. Згодні?


Мені дістались засоби зі серії "3D об'єм і блиск". Відверто, я перестала довіряти обіцянкам, що якийсь шампунь може створити неповторний об'єм на голові. З досвіду, гарне об'ємне волосся - це комплексна робота укладки, фену, стайлінгових засобів, рук з правильного місця і точно не одного шампуню. Думаю, ви зі мною згодні.

Скажу так, об'єм від засобів є, але не 3D точно, як на мій погляд, класичний такий собі об'ємчик щойно вимитої голови.  А ось щодо блиску, то так, волосся блистить як шалене.

Принаймні я зауважила, що з кожним миттям голови моє волосся мені подобається все більше і більше. І це факт. Перші три рази після миття, я знизала плечима на своє відображення в дзеркалі, мовляв, нічого особливого. Тепер же скажу, що давненько не бачила своє волосся у такому гарному стані, використовуючи лише домашній догляд.


Волосся розсипчасте, блискуче, приємне на дотик - все це без сумніву гарна робота парочки шампунь+бальзам "Triuga" . Але одного разу я ще й нанесла маску...

Виявляється 3D об'єм все ж існує. А таємниця ось у чому...


Ага. Саме в масці. Я така нею зачарована, що мушу виділити їй аж окремий абзацик.

Зізнаюсь, що спершу скептично сприйняла літрову банку маски, бо це той засіб на який я зараз явно не маю часу. Але добре, що я таки знайшла кілька хвилин на неї.

Саме з маскою волосся стає справді об'ємним, і так гарно вклалось, що я аж трошки шокована була спочатку. Волосся стало десь на міліграм важчим і просто розсипалось густою копицею на плечі. Мені так сподобався ефект від маски, що я аж подумки дала слово волоссю частіше її використовувати. І то при всьому, що я тримала маску всього хвилини три-чотири, а можна й всі 20 хв з використанням полієтиленової шапочки (колись ще й так спробую).

Ну і поки не забула, брудниться волосся так само, як і до зміни засобів, тобто щотри дні доводиться мити голову.


Словом, висновок такий: якщо шукаєте щось новеньке на ринку і те, що справді працює, раджу завітати на офіційний сайт бренду triuga.com і щось там собі підібрати. Ви й цінами будете зачаровані, за такі то об'єми. Потім поділитесь враженнями.

Ну і там не лише шампуні, а й інші аюрведичні штучки.

Засоби надані для незалежного тестування піар-відділом бренду. 


Share:

1 коментарі