Пілінг Джесснера. Мій досвід і результати після чотирьох процедур.

"І нашо воно тобі треба? Вічно щось придумаєш, " - каже моя мама щоразу, як я записуюсь на якусь б'юті процедуру. В косметичному плані прислів'я "яблуко від яблуні" на нас з мамою не діє точно. Так було й того разу, коли я вкотре придумала собі, що мені щось треба робити зі шкірою і записалась на пілінг Джесснера  у Face Control. Хочете подробиць? Читайте далі.



Подруга - косметологиня (досі звикаю до тих фемінітивів) - це найкраще, що сталось з моєю шкірою за останні кілька років. І коли вона кличе спробувати якусь нову процедуру, то я буквально з розгону заскакую на кушетку і готова до творення краси на своєму обличчі. То щоб ви зрозуміли увесь мій захват і радість.

Пігментація, а точніше мої всюдисущі веснянки, нерівний тон, а ще мрія про здоровий колір обличчя -  це фактично єдині речі, які привели мене цього разу на кушетку до косметолога. Ну і трохи блогерська цікавість.


Цього разу ми пробували хімічний пілінг Джесснера від Mesoestetic. Бачите, баночки ще зовсім повні, я була першопроходцем.

Джесснер, то такий собі бестселер серед пілінгів. Ну,  скажімо, любити його є за що.

По-перше, широчезний спектр дії: пігментні плями (веснянки бувайте!), висипання, широкі пори, пост акне, ознаки старіння, нерівний тон. По-друге, фактично після цього пілінгу немає періоду реабілітації. Тобто ви не скидаєте шкіру на третій день, як змія, а цілком спокійнесенько собі живете, ніби нічого й не сталось.

 Єдине правило, обов'язкове зволоження шкіри і ні ногою надвір без сонцезахисту (я взяла spf50 від La Roche-Posay). Як я могла на таке не підписатись? Пфф, ще питаєте.

На фото результати першої процедури.

Після першої процедури я майже одразу побігла шукати в мережі хто ж такий той Джесснер. Щоправда, далеко у своїх пошуках цієї особи я не зайшла, бо мою увагу зачепили куди важливіші речі: світлини на яких дівчата з геть випаленою шкірою і фото її відновлення. Словом, я заглибилась в читання причин всього цього жахіття і ось що дізналась.

Пілінг Джесснера ще часом називають "Голівудським" пілінгом. Все через те, що шкіра не лущиться після нього і швидко відновлюється. Але (наскільки я втямила) так буде, якщо вам робили поверхневий пілінг в один шар, як мені.  Але залежно від проблем зі шкірою пілінг можна накладати в кілька шарів (серединний і глибокий), ось тоді лущення не уникнути. І тих страшних випалених обличь теж.

Також варто звертати увагу і на склад пілінгу Джесснера - саліцилова, молочна кислоти та резорцин, з таким набором також світить лущення.

А ось в Mesoestetic резорцин замінили лимонною кислотою і вуаля, жодного лущення. І так, я не "злазила" жоднісінького разу.


Сам процес пілінгу приємний і неприємний водночас. Поясню коротко. Спершу шкіру очищають вмивачкою і знежирюють спецтоніком. Тоді наносять сам пілінг. В шар, два чи більше залежить від показів. Хвилин 10 пілінг працює - злегка пощипує в чутливих місцях (в мене це крила носа, підборіддя), потім його нейтралізують лужним розчином і далі змивають холодною водою. І тут починається найцікавіше. Шкіра починає шалено (але терпимо)  пекти. Щоб чимось зарадити косметолог вручає віяло.
Щастя, що печіння не вічне, а після нього слідує доволі приємна процедура накладання постпілінгової маски і 20 хв кавування.


Робити пілінги краще курсом, чотири - шість разів, приблизно раз в 10 днів. Я зробила 4 процедури і готова ділитись враженнями.


На фото результати останнього пілінгу без фільтрів.

Веснянки стали справді менш помітними, це факт. Посвітлішали на лобі і щоках. Шкіра кілька днів після пілінгів була трохи більш суха, ніж зазвичай, але я рятувалась великою кількістю жирненького "зимового" крему. Тон також наче став рівніший, але...

Здорового кольору обличчя досягти мені мабуть не вдасться, зроби я хоч 100 пілінгів. Бо не спати вночі і хотіти ідеальну шкіру не вийде. Можете мені повірити. Крім того, на свята моя шкіра стала переживати свої не найкращі часи, з'явились якісь висипання в зоні підборіддя. То або гормони "шалять" або я з'їла-випила зайвого, що і те, і те можливо. Так і знала, що не варто було їсти того шоколадного Санту.

Словом, пілінг класна штука і доволі помічна процедура, але якщо ви й спосіб життя маєте адекватний і пильнуєте за шкірою та здоров'ям вцілому. То, до речі стосується не лише ефекту від пілінгів, а й від всіх косметичних процедур.


Якщо надумаєте, то пам'ятайте, що пілінги осінньо-зимова процедура, тож поки нема активного сонця, ще встигаєте підготувати шкіру до весни.

P.S. Про всяк випадок (бо і так спитаєте) : робила пілінг  у Face Control в Парусі на Липинського у Львові. Ціна питання 700 грн за 1 процедуру.

Share:

2 коментарі

  1. Хорошо, когда косметолог подруга! Результат получился хороший: кожа стала ровнее и пигментные пятна менее заметны. Заходи и ко мне на блог))

    ВідповістиВидалити
  2. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Brows & Lashes In South West Of Singapore

    2.Top 10 Best Congee in Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Spa And Massage Services In North West Of Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    ВідповістиВидалити