#мамськірадості Огляд салону. Beauty cafe на Кривоноса.

Завжди дивуюсь чого декрет називають відпусткою? Де тут море вільного часу на байдикування чи сонце, пляж, засмага? Або час на улюблену книжку чи, банально, на сон? Риторичні питання, отож бо. А декрет, як не крути, то постійна і неоплачувана матеріально, важка робота, де начальнику 1 рік і 6 місяців, а він вимагає більше віддачі, аніж всі боси на світі.  Благо, хоч дає кілька відгулів на місяць, аби мама, себто я, навела красу.  Тому оті кілька годин, які я можу присвятити собі коханій єдиній, просто безцінні, то я про дві годинки для манікюру-педикюру-стрижки,  поки малу вдома забавляє бабуся, якщо що.

Нещодавно на моїй карті місць,  де я можу хоч на секундочку не думати про мамське житіє, з'явилась нова місцина - нейл-студія Віолетти Кадькало Beauty cafe, що нині розташовується у Львові на Кривоноса 29. Проведу вам маленький чи не зовсім маленький, екскурс.





... вівторок 6 листопада 2018. 10:30. Львів. Кривоноса 14.

Я заходжу в маленьку, але затишну студію розташовану в одному зі старовинних будинків. Кілька сходинок вниз, рецепція, основний зал з манікюрним інструментарієм, бачу ще кімнати далі, там кілька дівчат за зачиненими дверима уважно щось слухають і записують. Вчаться. Зауважу, що  тут не лише наводять красу, а й навчають усіх премудростей нігтьового мистецтва.


 Я ж вмощусь на велике зелене крісло, мене чекає апаратний педикюр і корекція брів з фарбуванням. І горнятко смачної кави з тістечком. Ох, вміють задобрити.

Мушу сказати, що я не часто роблю педикюр в салоні, але за час вагітності настільки відвикла нормально робити педикюр сама, та й інколи так ліньки самій колупатись в нігтях, що я ніколи не втрачаю зайвої можливості віддати власні ніжки і п'яточки в руки професіоналам. Крім того, холодна пора, шкарпетки і відсутність звички користуватись кремом для ніг зробили свою справу -  мої п'ятки наче Сахара.


Серед різних варіантів педикюру я завжди виберу апаратний.  Загрубілості легко "стесуються"  фрезами. Крім того, мені видається, що саме апаратний найбільш безпечний і найменш травматичний вид чистки.

Зізнаюсь, я не сильно вникала в процес процедури, бо пила каву і їла макарунси, але зауважила, ніжки не замочували в воді, а лише зрошували з пульверизатора, майстер працювала апаратом дуже вміло та акуратно, мене нічого не боліло і не пекло, і навіть не сильно лоскотало (на диво). І моя улюблена частина - масаж з кремом - це було чудово.

Поки посьорбую каву і часом підскакую на кріслі (в мене страшнючі лоскоти) інша майстриня робить мені брівки. Корекція форми гелевими полосками, довершує роботу пінцетом, фарбування гель-фарбою Elan, яка до речі, чудово трималась до двох тижнів. Моє побажання "щоб було природньо" виконане на відмінно. Результат на фото нижче.


Четвер. 6 грудня 2018.


Дивлюсь на свої нігті і віри не йму, що це покриття живе вже чотири тижні. Один маленький скол на середньому пальці однієї руки і все.  Та з таким манікюром ще ходити й ходити. Зазвичай, так виглядають мої нігті після двох тижнів після покриття, а тут чотири. Все завдяки геніальному покриттю "під кутикулу" і вмілим рукам майстра Олі. Але про все по порядку.

... четвер 15 листопада 2018. 10:00.

Сьогодні моє таксі знову їде на Кривоноса. Я в передчутті смачної кави і манікюру.


Вмощуюсь на кольоровому кріслі. Майстриня дезинфікує і вивчає мої руки. Вирішуємо спробувати чистку апаратом, без замочувань та ремуверів.

Але в процесі виявилось, що в мене доволі чутлива кутикула, яку легко травмувати, тому міняємо тактику і вже ліву руку чистимо апаратом, але заручившись підтримкою ремувера для кутикули і щипчиків (віртуозно сказано). До слова, такий манікюр називається "комбінований", якби хто питав.


[Через чотири тижні хочу сказати, що кутикула однаково нормально відростала на обидвох руках. Та майстер радила мені не зловживати апаратною чисткою, то ж наступного разу я зроблю вибір на комбінованій, або піду на старий-добрий обрізний.]

Поки майстер трудиться над чисткою я взялась вибирати колір для покриття. От скажіть, то тільки я така? Тільки мені так важко дається вибір кольору гель-лаку?


І от, тільки я ніби зупинилась на одному, як дівчата дістають ще розкладки з кольорами. Ще, ще і ще. Їх тут понад сотню, а може й більше. В результаті я обрала глибокий синій, такий справжньо осінній колір.


"А може хочете якийсь дизайн? " - пропонує майстер. І знову розкладки з нігтями. Ааааа.

Поки в мене не почав закипати мозок я вирішую таки не робити дизайну, бо обрати щось одне мені не під силу. Хоча вибрати є з чого, і все таке круте, що капець.

 Більшої крутості додає ще той факт, що всі малюнки, і ті які ви побачите на фото нижче,  зроблені вручну. Тобто це не стемпінг, не картинка, не штучна наклейка. Ваш ніготь - полотно на якому майстер в Beauty cafe створить справжній шедевр. Тут в захопленні навіть мій внутрішній нігтьовий консерватор.



Єдина порада, щоб зекономити час та нерви, краще приходити зі вже готовими ідеями в голові.


Ще одна важлива деталь - чистота і стерилізація інструменту.  Ви ж знаєте, я дуже звертаю увагу на стерилізацію, хоч майже ніколи про неї не питаю в майстра. Я спостерігаю. Якщо щось мені не сподобається, або здасться підозрілим - більше я туди ні ногою.  Так от, звітую. В цьому салоні все як я люблю: інструменти дістають при вас зі запакованого пакета, майстер працює в рукавичках, ба навіть більше, педикюр робить в обмундируванні типу "космонавта", а на горизонті видніються сухожари та купа баночок з дезинфекторами. Я спокійна.



 А під час моїх останніх відвідин салону дівчата показали мені цю чудо-машину - євроклав, в якій дезинфікуються інструменти за європейським стандартом.


А ще круто, коли можна робити дві або й навіть три послуги одночасно. Моя експрес-процедура брівки+педикюр зайняла трошки більше двох годин. В ідеалі було б ще майстра манікюру під боком, щоб вбити одним пострілом трьох зайців.

До речі, таке можливо у новому приміщенні салону. Воно, до речі, теж на Кривоноса - одразу навпроти). Я вже там також була і це просто вау. Такий собі правжнісінький дівчачий рай. Там така релакс зона для педикюру, що з того крісла не хочеться вставати. І неймовірно стильний дизайн. Роздивляйтесь фото.






Що по цінах?
Мабуть одне з перших та важливих питань, що всіх цікавить. Що мені імпонує, що сайт студії доволі клієнтоорієнтований, то ж всі ціни чітко і ясно прописані. І ціни не космос, а середньостатистичні. Заходьте сюди
-> violetnails.com.ua

Також прайс можна знайти в інста у вічних сторіс @beautycafe_lviv.  Ну і окреме вау заслуговує і сама інстаграм сторінка салону.

Отож, з моїх спостережень в Beauty cafe можна навідатись з кількох причин. По гарний манікюр-педикюр з оригінальним дизайном, записатись на експрес процедуру,  зробити брови-вії, випити смачнезної кави чи просто отримати естетичний оргазм від дизайну і красивостей в салоні. Словом, дуже раджу.

Share:

1 коментарі

  1. До речі, таке можливо у новому приміщенні салону. Воно, до речі, теж на Кривоноса - одразу навпроти). Я вже там також була і це просто вау. Такий собі правжнісінький дівчачий рай. Там така релакс зона для педикюру, що з того крісла не хочеться вставати. І неймовірно стильний дизайн. Роздивляйтесь фото. ecommerce development company , ecommerce website development company , ecommerce web development company , ecommerce website design company , ecommerce web design company , ecommerce website company , ecommerce design company , ecommerce solutions company

    ВідповістиВидалити