Пензлики для макіяжу. Моя колекція.

Я десь вичитала (здається в книзі Боббі Браун), що пензликів для макіяжу, якщо ви звичайний юзер, достатньо всього сім: один для тональної основи, ще одненький синтетичний для консилера, кабукі для пудри, скошений для рум'ян, ще плоский для нанесення тіней і маленький "бочечкою" для їх розтушовування, а також скошений для брів (ним також можна наносити лайнер).

І хоч я користувач косметики не зовсім звичайний, але роздивляючись свою малочисельну колекцію пензлів, фактично згодна з цим списком.  Звісно, пензликів у мене трохи більше ніж сім, їх у мене рівно ще раз так, чотирнадцять. Але щоб не бути голослівною давайте познайомлю вас зі своїми пухнастиками і ви зрозумієте, що пензлів в мене достатньо. Тим паче, про пензлі я писала давно, а з того часу колекція трохи виросла.



Колись давно-давним, ще на зорі свого блогерства,  я вже писала про бюджетні пензлики від Malva. Коштують вони копійки, але справді непогані. Своїх слів назад я не забираю, ні-ні. Та з часом їх витіснили з колекції пензлі від Real techniques та Ecotools. Ну, якось так вийшло.


Отже, хронологія така.

Першим ділом я купила базовий оранжевий набір від Real techniques Core Collection.



Туди входить пензлик для нанесення рідких засобів, пензель для пудри, пензлик для контуру (на фото він окремо, бо дехто на ім'я Олександра з ним носився по хаті) і ще такий малюсичок, який можна пристосувати під різні потреби, ну там брівки підвести чи коректор накласти.

Набір класний і, здавалося б, доволі продуманий, щоб мати лише його на господарстві, але мені виявилось цих чотирьох недостатньо.

Тому згодом до сету приєднався пензлик для розтушовування тонального RT Expert Face Brush (геніальний в своєму роді)  і їх рожева сестра: кісточка для рум'ян (теж дуже достойна). Якби часом приглядались до них, беріть не пожалкуєте.


А спеціально для метеоритів і розсипчастої пудри цього літа я докупила пензлик з іншої серії Real techniques. Теж дуже-дуже класний і м'якенький. Розмір L.



Наступним у мене з'явився пензлик для брів, бо я вважала, що наносити помадку від ABH абичим якось не комільфо. Так і купила цей від Artdeco. Не вау, але впринципі з роботою справляється.

Хайлайтер часом наношу віялом від Malvа, або ж пензликом для рум'ян.

Якщо б вам часом чогось не подобалися пензлики від Real techniques, ну там дизайн не той, чи інші заморочки, то ще один достойний бюджетний бренд пензликів Ecotools.


В моїй колекції є ось такий пензель для тону. Трохи менший і плотніше набитий ніж у RT, але розтушовує тональний теж чудово.


А востаннє моя колекція пензликів поповнилась набором для макіяжу очей від Ecotools. Оскільки я не вельми любителька тіней, але інколи треба й очі підвести, то такий арсенал пензлів для тіней вистачає мені з головою. Розтушовують гарно і легко. Набір доволі вигідний, раджу, якщо приглядались і думали купувати.


Ось і вся моя колекція. Всі пензлики в роботі і майже ніхто надовго не засиджується на лаві запасних. Також вони всі мої любимчики.


Ну і наостанок спільне фото цих красунчиків.


А у вашій колекції скільки пензликів?

Share:

3 коментарі

  1. Клас! У мене лише 3: для тону, хайлайтера і бронзера. Маю від Ріал Технікс пензлик для тонального. Можу сказати точно, що різниця між нанесенням тонального без нього і "з" ним колосальна. Без пензлика тон швидше пливе і гірше виглядає.

    ВідповістиВидалити
  2. А востаннє моя колекція пензликів поповнилась набором для макіяжу очей від Ecotools. Оскільки я не вельми любителька тіней, але інколи треба й очі підвести, то такий арсенал пензлів для тіней вистачає мені з головою. Розтушовують гарно і легко. Набір доволі вигідний, раджу, якщо приглядались і думали купувати.
    stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company

    ВідповістиВидалити
  3. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Brows & Lashes In South West Of Singapore

    2.Top 10 Best Congee in Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Spa And Massage Services In North West Of Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    ВідповістиВидалити