Lumene Klassikko. Нова серія для догляду за обличчям: гель для вмивання, тонік та крем.

Перед Новим роком мою полицю у ванній чекала генеральна чистка. Так у смітник полетіли засоби зі серії "ой така гарна баночка", "та може ще буду користуватись колись" і т. д. Туди ж відправилась косметика, яка так і не дочекалась свого зоряного часу, або термін придатності якої збіг, ще коли моєї Олександри і в планах не було. Зрештою я так захопилась прибиранням, що лишилась з одним кремом і гелем для вмивання. А коли ті почали світити дном я занервувала. Тому новорічна розсилка для блогерів від компанії Benice мені була дуже доречна. Так я стала щасливою власницею гелю для вмивання, тоніку та зволожуючого крему від Lumene.


Серед косметики мас-маркетівського розливу в мене є свої улюбленці і засоби від Lumene серед них. Та шкода говорити, лише одному СС крему я готова співати хвалебні пісні, а його другий тюбик на дні - замість тисячі слів. Потрапляла мені до рук і доглядова косметика цієї марки. Щодо неї я менш багатослівна, бо не вразила, але й шкоди не наробила, а це вже щось. Тому було дуже цікаво чи здивує мене чимось ця серія Класика.



 Виробники намішали туди екстракт пухівки (вона ж бавовна)  і чистої води з джерел Лапландії. Може й сам Санта воду в долонях носив для крему? Але жарти в бік, бо засоби направду дуже непогані, як на свою ціну. То ж шанувальники "бюджетненького" тішмося, маємо гарне надбання. Що по цінах? Всі засоби зараз можна купити по 135 грн кожен. Але й їхня повна ціна не дотягує до 200грн за баночку. Дочитаєте пост, то зазирайте на сайт www.benice.com.ua.



Їдемо далі. Про фотогенічність баночок треба говорити? Вони чудові, правда? Аж самі просяться до фото. Обожнюю таку простоту і лаконічність, а ця бабовна,  то одне суцільне мімімі.



Окремо варто відмітити аромат засобів. Він "шикардосний" (в житті я часто зловживаю цим словом) і я шкодую, що не можу через екрани ваших гаджетів дати відчути цей ніжний свіжий запах. Мені дуже нра, я б парфум такий хотіла, але нині не про те.


Гель призначений для глубокого очищення шкіри всіх типів. Непогано і доволі швидко змиває макіяж, що для мене нині є визначальним. В декреті, коли на все про все помитись в тебе 5 хв, я перестала бавитись міцелярками, засобами для зняття макіяжу з очей тощо. Один засіб, який змиє тональний і туш за лічені секунди мені дуже підходить. Піниться середньо. Шкіру не сушить.


Далі я легко протираю обличчя тоніком. Нарешті! Я чи не вперше не легковажу цим етапом очищення і моя шкіра мені вдячна. Тонік гарно освіжає шкіру, відчуття ніби напуває її (водою з Лапландських джерел?) і готує до завершального етапу - крему.

Крем дуже ніжний, але зволожує непогано. Я міркую так, якщо в мене немає бажання вилити на обличчя ще півбанки чогось зволожуючого, то крем "дуже може бути". Крім того, на шкірі він не відчувається, а на дотик вона стає ніжною та оксамитовою. Ну і запах... Ох цей запах.


Словом, маємо три чудові бюджетні засоби. І якщо вірити виробникам, то вони на 80% складаються з натуральних компонентів і не містять всяких "шкідливостей" для шкіри. А чого ще бажати.
Крім того, за два тижні користування засобами моя шкіра не подала жодних приводів для занепокоєння: прищиків, почервонінь чи алергії немає. Тому ставлю Lumene і за серію Класика плюсик до карми.
А ви вже пробували ці засоби? Як загалом ставитесь до мас-маркетівської доглядалки?

Share:

2 коментарі

  1. Мне очень понравилась серия. Докупила ночной крем и крем для век. Относительно аромата согласна, он невероятный!!!

    ВідповістиВидалити
  2. мне нравится такое минималистичное оформление)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    ВідповістиВидалити