Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень перший.

Хто пильно, а хто не дуже стежить за мною у Facebook, той знає, що на початку цього тижня я вигадала для себе makeup-виклик. Сім засобів на сім днів оселяються в білому горшечку, саме ними я роблю макіяж впродовж тижня, а враженнями ділюсь щоп'ятниці тут з вами. Спитаєте, яка мені користь з цього челенджу? Відповідаю. Маю надію розгребти свій косметичний склад. А вам сподіваюсь буде цікаво за цим всім спостерігати.



Тож поїхали. Тиждень 1.

Тон: CLINIQUE EVEN BETTER GLOW 04bone


Я страшенно боюсь купувати тональні в Інтернеті без затесту, особливо коли вони коштують як три непогані тонаки з мас-маркету. Але хто не ризикує... І так в мене з'явився сіятор-веснянкоперекриватор Even Better Glow. Відтінок 04 bone, світлий з жовтим підтоном, який на перший погляд мені взагалі не підходить. Але він дивним чудом адаптується до мого тону і виглядає природно. Цей відтінок дуже популярний і саме його свотчів найбільше в Інтернеті. Тішусь, що я не прогадала. В цьому тональному мені подобається ВСЕ.


І те, як сяє шкіра з ним (на те він і глоу), його стійкість (до 10 годин, а потім зникає з носа та підборіддя) і середня перекривальна здатність (всі веснянки не приховає, але почервоння перекриє), також тішить те, що засіб не скочується в складки і зморшки, не провалюється в пори і не окислюється. Втім, врахуйте, що в мене нормальний тип шкіри, а тому як себе поведе тональний на жирній чи навпаки на дуже сухій шкірі мені спрогнозувати важко. Додам, що засіб доволі рідкий і гарно розтушовується.

Консилер: Nyx Dark Circle Consealer


Я навіть не берусь рахувати скільки часу в мене лежав цей консилер без діла. Я його дуже сильно хотіла мати в колекції, а коли заполучила, то емоції притихли і ця мила баночка перекидалась з місця на місце. Я взагалі дивуюсь, як він ще "вижив"  і не засох. Але нещодавно прийшов його зірковий час. Консилер доволі популярний (в мене до речі, найсвітліший відтінок 01), тож відгуків на нього в Неті тьма. Від себе додам, що так він справді має колосальну здатність освіжати зону під очима (може за рахунок вдалого кольору)  і перекривати синці (для невиспаних мамочок - це знахідка).

Брови: ABH DIPBROW POMADE (chocolate)


Про ідеальні брови, які ми малюємо в парі з цією помадкою я вже писала отут (Ідеальні брови з Dipbrow pomade by Anastasia Beverly Hills. Враження та свотчі.), мої враження не змінились. Але... Помада засихає і від того мені стає трохи сумно. Хоча зізнаюсь, що навіть в засохлому варіанті я її дуже люблю. До речі, з підсохлою помадкою, яку стало трохи гірше і важче набирати на пензлик ми малюємо все ті ж ідеальні брови.

Туш: Vivienne Sabo Cabaret Premier.


Туш зовсім недавно була зіркою ось цього поста в блозі (Vivienne Sabo. Знайомство з косметикою бренду. ). Вона й досі така ж кльова. В мене все.


Бронзер: Benefit Hoola lite
Рум'яна: Benefit Coralista


Почну з того, що я закохана в упаковки цих пудр і дуже шкодую, що не взяла ще кілька інших поки "мейкап" розщедрився на знижки.

А якщо по суті, то Hoola lite десь певно на тони 3 світліша від оригінальної Hoola (ну то я так "на око"). Так, він рудуватий, але під мої веснянки такий бронзер дуже навіть личить. А ще тішить, що переборщити з ним важко.



Coralista ж направду геніальні рум'яна, що личитимуть мабуть таки всім. Цей сяючий корал так освіжає обличчя. Нині це мої наулюбленіші рум'янка в світі.


І аромат в обох засобах неймовірний. Єдиний мінус, вони страшенно "пилять".

Хайлайтер: TheBalm Mery Lou Manizer


Ну і ще один геніальний винахід всіх часів і народів - хайлайтер і любимчик всіх блогерів Mary Lou Manizer. Так, все гарне, що ви чули про цей засіб чистісінька правда. А якщо ви з тих, хто чує про нього вперше, то все що вам треба знати про цей засіб - він суперовий. Якщо ви якраз обдумуєте покупку хайлайтера, то це дуже вдале капіталовкладення. Повірте, я дозрівала на нього десь два роки (бо дорогий), а вартий він реально кожної копійки.



Ось таким був цей тиждень. З понеділка нова порція #сімзасобівна7днів
Стежити за цим makeup-викликом ви можете у Facebook на сторінці блогу Uliala Beauty Blog

Share:

1 коментарі

  1. Треба мені такий челендж теж зробити для себе! Бо я роблю насправді так само - розгребаю свої косметичні запаси й призначаю "чергові" засоби. Але це якось несистемно. А можна ж правда на тиждень собі заводити штуки, а потім їх міняти.
    Мені тут дуже подобається, як виглядає твоя шкіра - я макіяжу взагалі не бачу, все таке ніжненьке. Я от ніяк не відучу себе підкреслювати очі - навіть у парку з колискою гуляю з підведеними очима, не лише з тушшю.

    ВідповістиВидалити