Makeup-виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень другий.

Добігає до завершення другий тиждень мого makeup-виклику. Ну виклик, то звичайно, дуже голосно сказано, бо всі ті мазючки то моя любов і макіяжитись я страшенно люблю, тому отакі челенджі для мене тільки в радість. Головне час знайти на писанину. Тож поки є вільна хвилинка звітую.



До речі, якщо ви не вкурсі про челендж, то гортайте попередній пост.

А цього тижня балом заправляла її величність природність. Як вам нюдовий мейк в моєму виконанні? До речі, то зараз такий тренд-тренд. Хоча мені, чесно на моду трохи "по цимбалах", я рідко експериментую і це мій звичний щоденний мейк. Може наступного тижня спроможусь на щось цікавіше.



Для легкого нюдового макіяжу я вибрала BB-крем від корейського бренду Missha. Це новинка в моїй косметичці, яку я вимантила в своєї куми. Їй крем не сподобався. Бо за її словами, його годі розтушувати, та й ефекту на обличчі нуль. А я собі думаю, що ну не може бути такого, що пів блогерського світу з розуму сходять за цим кремом, а їй не подобається. І що я скажу. Не знаю, чим там моя кума його наносила, але і пензликом і пальцями бібішка в мене наноситься чудово. Пальцями все-таки трохи краще, крем потребує тепла рук.


Звісно, це BB і чекати від нього щільного тону це як влітку чекати снігу і завірюхи. Втім, колір обличчя крем вирівнює, ну настільки наскільки може це робити. Сама бібішка трохи дивного кольору, в мене номер 23, то це (щоб не збрехати) світлий сіро-беж. Але дивина та й годі, моєму веснянкуватому личку такий тон підійшов ідеально. Чесно, я з BB кремами якось не дуже товаришую, бо все-таки люблю більш затоноване обличчя, але тут, якимось чудом мене щільність покриття влаштовує.



Для маскування темних кіл під очима (привіт недоспані ночі!) цього тижня я використовувала консилер від Bourjois. Довелось підняти архівчик блогу, бо я раніше про нього писала. (Bourjois radiance reveal. Concealer. Review & swatch).  Це моя друга чи вже навіть третя баночка, то ж ви можете зрозуміти, що засіб "бомбезний"  До речі, він ідеальний для тих, хто потерпає від надмірної сухості під очима.


Про олівець для брів від Vivienne Sabo я вже теж нещодавно писала. Достойний засіб, особливо коли треба природно і швидко намалювати брівки.


Рожева туш від Maybelline, така собі, класика жанру. Є люди, які обожнюють її,  мені ж вона не особливо сподобалась. Так то так, війки вона промальовує доволі природно, а за рахунок мініатюрної щіточки дозволяє дістатись навіть маленьких волосків. Але впродовж дня туш осипається, тому часом треба поглядати в дзеркало чи не схожа ти бува на панду.



Сяяти мені цього тижня допомагав легендарний Opal від Becca (з легкої руки моєї доці він тепер розбитий і покоцаний). Ефект мокрого сяйва підтверджую. Хайлайтер видно мало не з космосу.


 Правда він має легку золотинку, все ж Mary Lou вважаю більш універсальним варіантом.



Сама собі не вірю, але він таки існує. Тінт, який мені сподобався, яким приємно користуватись і який мені не хочеться викинути на смітник за першої ліпшої нагоди. Cha-Cha tint від Benefit я відхватила на знижках за смішну ціну. Ним я цього тижня й малювала рум'янець. Наносиш пензликом і швиденько розтираєш, доволі зручно, хоч я все-таки шанувальниця сухих текстур в рум'янах.


На губах тінт також приємний, колір можна наслоювати (хоча я б не радила аж дуже захоплюватись. Два-три шари буде норм). І він фактично не сушить губи. Принаймні я не помітила, що вони після засобу чи під нас носіння виглядали, як засохлий ізюм (а таке буває). Але щоб губи були, наче стигла виноградинка я б все-таки додавала блиск, для соковитості.


І на десерт - помадка. Posie balm Benefit таке собі рожеве баловство. Не мастхев, але в косметичці може перекидатись. Гарно вирівнює колір губ, вони пухкі і всі такі сексі-пексі зволожені. Гарно. Не стійкий звісно аніскілечки і змальовується швидко, що страх.


І насамкінець ловіть фото зроблене за 10 хв перед публікацією поста. Тут макіяж пройшов випробування спекою, потом і термальною водою. Рум'янець бачите? То все той тінт. А, ну я вже казала, шо він класний.
Ну все, до наступного тижня.
Не забувайте, що стежити за челеджем можна і у Facebook.



Share:

2 коментарі

  1. А тут я закохана у тінт!!! Це ж просто щось неймовірне! На губах нереально круто виглядає, а на щоках - і годі! Слухай, ти мене заразила нюдовими макіяжами. Я все ніяк не спробую акцент на губи, а тут як раз і привід є - нічого не робити з очима (майже), а носити помадки. Все, завтра почну користуватися саме помадами!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це чудове вирішення на кожен день) рада що заразила чимось корисним)

      Видалити