Makeup - виклик #сімзасобівна7днів. Тиждень третій.

Не зчулась, як пролетів ще один тиждень. Минулого я обіцяла придумати щось цікавіше ніж просто нюд, але видно з цим макіяжем ми аж засильно зріднились, тому єдине на що я спромоглась це стрілки. А так все по старому: тон, рум'яна, бронзер, туш і блиск. Старі добрі #сімзасобівна7днів. Розглянемо їх ближче.




Тональний стік від Max Factor (12 true beige).
Цей стік з'явився в мене давно і як каже баба мого чоловіка "чисто випадково". Я якось розглядала різні косметичні красоти в інтернет магазині і натрапила на нього. Чому б не мати такий в колекції? Правда, коли стік приїхав, то в мене був приступ шаленого розчарування, бо все мені в ньому було не те. Запах жахливий, ще й на обличчі крем був дуже відчутний,  він того мені постійно хотілось торкатись і чухати шкіру. Так і лежав він майже недоторканий. Втім, перш ніж полетіти в смітник я вирішила таки його щераз добре протесдрайвити.


Чи то в мене шкіра змінилась після вагітності чи що, але нині стік вже не виглядає на мені так жахливо, як раніше. Хоч він і доволі жирненький, але розтушовується пензлем в тонку вуаль на обличчі і навіть через кілька годин все ще доволі гарно виглядає на шкірі. Та й перекриває веснянки супер. Але крем все ще незмінно неприємно пахне, такою старою бабусиною пудрою з креденса. Може комусь такий аромат норм, але не мені. Тому користуватись ним не надто приємно. Крім того, підозрюю, що він має здатність забивати пори. Але я можу й помилятись. Словом, не маст-хев, але в смітник йому ше рано.


Бронзер "шоколадка" від Bourjois одна з моїх імпульсивних покупок. Рудий просто страх (номер 51), варто було  пошукати свій відтінок. Тішить, що не надто сипеться,  набираючи його на пензлик.


Кольоропередача середня, але як добре прикластись,  то можна й переборщити.
Та сама історія, що й зі стіком, не маст-хев, але най буде.



Рум'яна Maybelline колись вже були героями іншого мого челенджу #рум'яниймарафон. (Рум'яний марафон. Maybelline blush_40 Pink amber). Тому коротко: не надто стійкі, пилять, але гарний колір освіжають личко. Та й ціна норм.


Туш Scandaleyes Rimmel. ( Rimmel Scandaleyes Reloaded Mascara або Як я знайшла ще одну ідеальну туш.Це направду, одна з моїх улюблених тушей. Про неї колись вже був пост. Час би вже давно її викинути, але рука не піднімається. Точніше викинути і купити нову. З величезних плюсів цієї туші те, що вона знімається водою. Отак берете ввечері, змочуєте пальці водою і знімаєте її комочками з вій. Дуже економить час і гроші на різні змивки.


Над бровами цього тижня працювала колись моя улюблена палетка для брів від Rimmel. Оди їй співала тут Rimmel. Brow this way. Набір для моделювання брів 003.
Втім, здається я вже занадто розпещена якістю помадки від ABH, аж так, що не можу нормально нафарбувати брови нічим іншим. Віск ще так-сяк працює,а от з тінями, які осипаються ніяк собі ради дати не можу. За п'ять днів я так і не приборкала свою давню подругу. І певно ми з нею розпрощаємось.




Про лайнер від Physicians Formula я вже також писала. (Physicians formula. Eye Booster. Ідеальний лайнер, що прикидався поганцем. Чи навпаки?). Якщо ви пригадуєте, він мені дуже засихав, аж так, що одне око було зі стрілкою, а інше ні. Але потім розписався. І ось пролежав майже рік в шухляді і знаєте, не засох і малює, як новенький. Стрілки з ним виходять тонюнькі, як ниточка. Не стійкий, легко змивається водою чи не дай Біг, сльозою. Та все ж, фарбуючи оці дні лайнером очі, я дійшла висновку, що таки більше люблю орудувати олівцем. З ним мені стрілки виходять ідеальніші.


І наостанок блиск від Clarins у відтінку 3. Так само голосно, як я кричала, що цей блиск не вартий своїх грошей, так само голосно я зізнаюсь йому в любові. Єдине, все таки треба чекати знижок і гляди моя колекція поповниться новим екземпляром.


Ось таким був цей тиждень. Чекаєте наступного?
Стежте за makeup - викликом #сімзасобівна7днів у Facebook.


Share:

1 коментарі

  1. Блеск для губ этот очень люблю и он всегда есть в косметичке:) Остальные продукты не пробовала, было интересно почитать, спасибо)

    ВідповістиВидалити