Зволоження. Ніжні руки - наше все.

Кольорові тюбики оселились у моїй ванній кімнаті, один ночує біля ліжка на туалетному столику, ще один мандрує зі мною повсякчас у сумочці. І я мажу...мажу...мажу...І руки вдячні. Далі читайте, про креми, які я використовую у період холоднечі. 
Взагалі, я планувала, що наступний пост знову буде про лаки. Але зараз в мене на тест-драйві біолак від Iren Bukur, і він досі тримається, вже 4 день. Тому доведеться зачекати з оглядом, адже хочу "виносити" лак по повній, а тоді вже скласти свої враження про засіб. Поки ж глядіть, як він носиться. 


І поки розкажу вам про креми для рук, без яких я зараз не виходжу з дому. 


Перший мій улюбленець Dermagiq. Цей крем для рук прибув до мене у складі серпневої коробочки краси від Liferia. Я тоді дуже втішилась, бо вже знала, що цей кремчик мені пригодиться в осінньо-зимовий період холодів снігу та вітрів.  

Що це за фірма, одразу і не скажу. Почитайте в мережі самі. В них там сайт німецькою, а я "не шпрехен зе Дойч". Але можна припустити, що цей крем приїхав десь з тих німецькомовних країв. 

Я вже все вичитала. Тому коротко про головне. Крем родом з Нідерландів. Роблять косметику на основі меду. І це "бла-бла-бла" дуже круто. Понад те, фірма виробляє цілу купу засобів для тіла на основі меду. 








Мушу зізнатись, що раніше я рідко наносила крем на руки. Не те, щоб мої руки цього не потребували...Просто мені було ліньки. Та й ще тюбик займає місце в сумці. Але я стала доросліша чи що? цього року в мене кремовий бум. Кольорові тюбики оселились у моїй ванній кімнаті, один ночує біля ліжка на туалетному столику, ще один мандрує зі мною повсякчас у сумочці.
І я мажу...мажу...мажу...І руки вдячні. Бо справді шкіра стала менш жорсткою...Що не може не тішити. Адже це означає, що мої ручки виглядатимуть молодшими. 

Dermagiq. А тепер трохи про нього. 
Почнемо з тюбика. Зручний, але мінус, не повністю зачиняється. Хоча думаю, це мені такий трапився. Ще один недолік, оце все кольорове зверху це лише наклейка - сам тюбик просто білий. Мені здається, якщо фірма себе поважає, не мала би економити на такому. 

Але попри все...крем дуже і дуже вартий уваги. 


Зволоження на 5.
Запах на 5+. (це за умови, якщо ви любите запах меду і не маєте на нього алергії)
Стійкість на 4. Засіб змивається після миття рук, але не одразу. Не обов'язково знову намащувати руки крему після миття рук, бо відчуття зволоження залишається. 

Попри те, що крем жирний, він гарно вбирається шкірою. Не скажу, що миттєво, доведеться трішки повтирати засіб. 

І ще один + для мене - крем не робить лак на нігтях тьмяним. Інколи буває таке, що нанесеш крем, а нігті стають матовими і прощай манікюр. З Dermagiq такого нема. 

Крім того крем гарно доглядає за кутикулою. 

Але вже розхвалила. 

Хочу уточнити, що коробочку в якій до мене приїхав цей крем, я купувала за власні гроші. Тому пишу "чисто" незалежний огляд. 




Ще один улюбленець. Крем для рук від Lambre. Цей засіб ночує біля мого ліжка. Його я наношу перед сном. 

Я вже мала кілька таких кремів, щоправда, раніше ці тюбики були білими. Не знаю, як давно фірма змінила дизайн тюбика? Але якість крему від того не стала гіршою. 

Зволоження на 5.
Запах нейтральний. Але доволі насичений. Він не пахне всякими малинками-апельсинками...а просто пахне кремом. Не знаю, як ще пояснити. 
Швидко вбирається і не залишає жирної плівки на руках. 

Ще мені здається, бо він має здатність, заживляти маленькі порізи чи подряпини на руках. 


До речі, ще один крем живе в мене у ванній. Це звичайний зволожувальний крем від AVON. Але я його не надто люблю і не часто його використовую. Мені не дуже подобаються його зволожувальні властивості. Крім того, як на мене, він дивно пахне. Тому про нього не будемо. Ми ж тут про приємне говоримо. 

Дбайте про ручки. Ще спишемось. Ваша Ulia-La :)

P.S. Поділіться вашими улюбленими кремами. Які варто спробувати?  А які краще оминати?













Share:

0 коментарі